Bezorging/Afhalen
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Kemp

Wij hebben een prima ervaring met Woonsquare Almere. Ten eerste heel fijn dat we na ons werk terecht konden maar ook de eerlijke communicatie over levertijden (onzekerheid met Corona) kunnen wij... Wij hebben een prima ervaring met Woonsquare Almere. Ten eerste heel fijn dat we na ons werk terecht konden maar ook de eerlijke communicatie over levertijden (onzekerheid met Corona) kunnen wij waarderen. Onlangs nog contact gehad om extra meubelen te bestellen en ook dit weer correct afgehandeld.

LI Keereweer

Betrokken verkopers, voelen goed aan welke stijl je hebt liefste hebt. No nonsense verkoop.

Tifa LGB

Zeer nette winkel ervaring , eerst even rustig alles bekeken zonder dat de verkopers op je nek springen , daarna een verkoper gevraagd voor details en dergelijke , zeer keurig geholpen dus wat mij... Zeer nette winkel ervaring , eerst even rustig alles bekeken zonder dat de verkopers op je nek springen , daarna een verkoper gevraagd voor details en dergelijke , zeer keurig geholpen dus wat mij betreft een aanrader.

Jaap van der Jagt

Bijzonder prettig geholpen en keuze kunnen maken uit ruim assortiment.

Fons

Door uitloop verbouwing kon ik mijn afroep uitstellen en daarna vervroegen. Top meegedacht!

Fam Buijs

Fijne winkel, je wordt fijn en vriendelijk geholpen maar niet opdringerig

Hans Nuiten

Wij komen hier al 30 jaar ( toen heette het nog Poppeliers ).
Dit zegt ons inziens voldoende.

Inge

Ik vind het een beetje geforceerd werken aangezien we uit de manier van werken kunnen opmaken dat bij elke meubel die verkocht wordt provisie naar de werknemer gaat. Hier houden wij niet van.

A. Van der Kamp

Normaal wat je mag verwachten. Wel lange levertijden wat normaal gevonden dient te worden. Bezorgen leek goed gegaan te zijn tot ik een paar dagen later een stanleymes spoor in onze pvc vloer... Normaal wat je mag verwachten. Wel lange levertijden wat normaal gevonden dient te worden. Bezorgen leek goed gegaan te zijn tot ik een paar dagen later een stanleymes spoor in onze pvc vloer ontdekte. Balen dat ik in goed vertrouwen er niet met mijn neus bovenop gestaan heb

Dennis

Slechte service, geen afstemming tussen verkoop en bezorging