Bereikbaarheid showroom
Collectie meubelen

Van der Hagen

Heel goed

meijers

Prettige rondleiding door de winkel

john schoormans

Geweldig

Van Neerbos

Zeer tevreden

Radjen

We werden goed geholpen door de verkoper voor het uitzoeken van een nieuwe bank

Rachid El Messaoudi

Dit zijn grote oplichters!! Als je de winkel binnen loopt beloven ze van alles! Kreeg in de winkel te horen dat het maximaal 8 weken kan duren voordat onze bank wordt geleverd.

Na 8 weken...

Na 8 weken hebben we de winkel gebeld en kregen we te horen dat het nog eens 10 weken ging duren!

Nadat ik vroeg om een oplossing werd mij een een 2e handse bank aangeboden. Die moest ik wel even zelf ophalen en ik moest de nieuwe bank even volledig komen betalen!!!!

Belachelijk en schandalig bedrijf dit!!!

Wees aub gewaarschuwd!

Natascha Heuvelmans

Zeer goed

Familie van Os

We zijn goed en deskundig geholpen. Personeel was vriendelijk en dacht mee. De bezorging was netjes en voorzichtig met de spullen en pakte de stoelen uit en controleerde ze op gebreken. Tot in huis... We zijn goed en deskundig geholpen. Personeel was vriendelijk en dacht mee. De bezorging was netjes en voorzichtig met de spullen en pakte de stoelen uit en controleerde ze op gebreken. Tot in huis afgeleverd.
We hebben de stoelen nu 4 maanden en zijn erg tevreden over de kwaliteit en zitcomfort.

Nicolette

Mooie nette winkel en correct geholpen.