Bezorging/Afhalen
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

In Heerlen

In de winkel Heerlen prima geholpen

Wim leendertse

Na een zeer lange levertijd kregen we onze tv en vitrinekast in dozen geleverd, tijdens het in elkaar zetten kwamen we er achter dat er een doos ontbrak was, de vitrinekast was incompleet, volgens... Na een zeer lange levertijd kregen we onze tv en vitrinekast in dozen geleverd, tijdens het in elkaar zetten kwamen we er achter dat er een doos ontbrak was, de vitrinekast was incompleet, volgens de klantenservice is het niet op voorraad dus we moeten weer weken? Wachten op de ontbrekende delen, wat een drama, voor ons de eerste en laatste keer bij Woonsquare.

rossen

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Ramakers w.

Leek me goed totdat het bestelde geleverd werd (incompleet)

M.J.

Slechte communicatie, komen afspraken niet na.
telefonische zeer slecht te bereiken.
zijn niet betrokken bij met de klanten

woonsquare

De levering is slecht en niet volgens afspraak gegaan

Ph. Debbink

Ik had bij het filiaal in Almere een bankstel gekocht en de verkoper vertelde me dat mijn oude bank geplaatst zou worden op de plek waar grof vuil wordt afgehaald (in de gemeente Almere). Echter... Ik had bij het filiaal in Almere een bankstel gekocht en de verkoper vertelde me dat mijn oude bank geplaatst zou worden op de plek waar grof vuil wordt afgehaald (in de gemeente Almere). Echter toen de wagen weg reed stond de bank op de stoep (een strafbaar feit in Almere). Die bezorgers zijn liever lui dan moe en daar betaal je dan € 75,00 voor ! Dit is voor mij de laatste keer dat ik er wat gekocht heb ! Het probleem is niet door Woonsquare opgelost, ik moest het zelf maar uitzoeken.

M de mooij

Heel goed geholpen, gezellig personeel.
Echter de levering was super slecht.
Vooraf betalen, dan zetten ze de dozen neer, verdwijnen snel, geen kans inhoud te bekijken.
En dan...
Heel goed geholpen, gezellig personeel.
Echter de levering was super slecht.
En dan erachter komen dat je een verkeerde bank hebt gekregen.
En dan bellen en bellen en bellen. Van kastje naar de muur worden gestuurd.
Uiteindelijk een begripvolle dame aan de lijn, die ons vertelde dat er een nieuwe bank bestelt moest worden.
En daar zitten we nu met een bank die we niet willen!!!
In afwachting op de door ons bestelde bank!!!
Stoelen ook niet tevreden over!!!
Andere kwaliteit dan in de winkel!!!
Dus let op check eerst de meubels dan betalen!!!!
Een zeer ontevreden klant!!!

Daniella Timmers

Vriendelijk personeel dat de tijd neemt voor je

Bakker

Grote sortering.prettig personeel.niet opdringerig.!