Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

H IJ Randsdorp

Vriendelijke verkoper/ sters. Als je binnen komt laten ze weten dat je gezien bent, dit is zeer goed.

Maja van Oeveren

Heel prettig geholpen in Oosterhout, leuke vriendelijke behulpzame medewerkster. Hoop dat ik over de levering net zo positief zal zijn.

Ron Gerringa

Leuk en aardig personeel en hebben ons goed geholpen en goed geadviseerd.

Annemieke Koppelaar

Professioneel, en klantvriendelijk

Wil overman

Prima service

N

Waardeloos, ik raad het iedereen af om hier iets te kopen. Slechte kwaliteit, misleidend, verschrikkelijk service en niet klantvriendelijk.

M.van Ingen

Tot nu toe “ perfect”

Mevrouw van der Lans Kortekaas

Het was allemaal prima, alleen het feit dat je de meubels zelf moet komen halen voor de prijs van € 125,00 vindt ik jammer. Ik verwacht van zo,n bedrijf dat het gebracht wordt.

Miranda

Weinig empathie bij overlijden.
Weinig empathie bij overlijden.
Mijn moeder heeft een tv kast, dressoir en salontafel gekocht. Deze had zij snel nodig dus heeft ze gekozen voor artikelen die op voorraad waren. Hiervoor hebben we een aanbetaling gedaan. De artikelen zouden met 2 weken geleverd worden.
Helaas is zij voor dat de artikelen geleverd werden overleden en is dit meteen doorgegeven.
Als wij de order willen annuleren moeten we 50% betalen. Omdat het om voorraad artikelen gaat en nog niet geleverd vind ik dit buiten proportie. Of we moeten voor het volledige bedrag iets anders uitzoeken.
Ik vind dit niet kunnen bij een overlijden. Ik zou het begrijpen als wij zouden kunnen annuleren en dat ze de aanbetaling houden.
Heel jammer, je zit hier niet op te wachten in zo’n verdrietige periode.

Sondag

Gastvrij ontvangst, niet opdringerig en werden goed geholpen. Jammer dat het bekende praatje; als u nu beslist krijgt u extra korting, word vervolgd dat de korting die je krijgt kwijt bent aan... Gastvrij ontvangst, niet opdringerig en werden goed geholpen. Jammer dat het bekende praatje; als u nu beslist krijgt u extra korting, word vervolgd dat de korting die je krijgt kwijt bent aan bezorg kosten. Waar je pas achter komt als je gekocht hebt