Bezorging/Afhalen
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Yvonne Groeneveld-Kimenai

Voor de 2de keer een hele nieuwe woonserie gekocht met bank. Erg te vreden over de kwaliteit. Onze oude meubels hadden wij 8 jaar en zagen er nog goed uit, de meubels kunnen tegen een stootje en... Voor de 2de keer een hele nieuwe woonserie gekocht met bank. Erg te vreden over de kwaliteit. Onze oude meubels hadden wij 8 jaar en zagen er nog goed uit, de meubels kunnen tegen een stootje en zijn stevig.

Onze meubels waren al eerder geleverd dan onze bank bij woonsquare. Omdat ik hoogzwanger ben en op 3 km van het distributiecentrum woon kwamen ze meubels al eerder brengen en later wordt de bank ook nog gebracht. Erg tevreden over deze service.

J.J.Jansen

Goede ruime overzichtelijke zaak.Goed advies van de medewerkers.

K den Besten

We hebben een boxspring gekocht

Le Blanc

Goede service in de winkel en de bezorging verliep prima. Super blij met mijn nieuwe bankstel

M.H.

Wij hebben goede ervaring met Woonsquare. De meubels zijn van goede kwaliteit. De verkopers zijn vriendelijke en meedenkend. De meubels werden thuis bezorgd en zaten veilig verpakt in stevig karton... Wij hebben goede ervaring met Woonsquare. De meubels zijn van goede kwaliteit. De verkopers zijn vriendelijke en meedenkend. De meubels werden thuis bezorgd en zaten veilig verpakt in stevig karton en werden door de vriendelijke bezorgers netjes binnen gezet.
Vanwege het COVID 19 meosten we het zelf in elkaar zetten en dat is met de duidelijke beschrijving die erbij zat, goed gelukt

Noud Nijssen

Goed behandeld, goed advies en keurige service. Alles naar wens afgeleverd.

Arjan Janssen

Prima ervaring. Nog voor de opgegeven levertijd geleverd.

R. de Rover

Slechte voorlichting. Te hoge bezorgkosten.

gertie van rijsselt

Nu maar weer wachten tot dat eindelijk het door mij bestelde bed komt.... Dramatisch.... 7 maanden wachten op mijn spullen en dan nog steeds een bed krijgen dat niet het juiste is.
Nu maar weer wachten tot dat eindelijk het door mij bestelde bed komt....
Zometeen zijn we een jaar verder.