Bezorging/Afhalen
Showroom
8.3/10
Collectie meubelen
8.3/10

Meubels prima, alleen de afspraak/toezegging over de aflevering was zeer teleurstellend, bij bestelling in de winkel is door ons heel duidelijk aangegeven dat wij in een appartement wonen op de 3...

frank

Opzicht best goed aleen jammer dat als je in 3 jaar tijd 2 bankstellen koopt best moeilijk wordt gedaan als je de 2de koopt een week voor een actie da je dan niet alsnog gebruik mag maken van de...

Kerkhof

Ben heel tevreden zowel de ervaring in de winkel en bij het bezorgen word je netjes op de hoogte gehouden hoe laat ze komen

Bezorging keurig bereikbaarheid van de filialen slecht en service Rijen maakt je blij maar niet heus

Personeel in de zaak helemaal top toffe gasten maar op kantoor heel slecht te bereiken en word niet goed geholpen met de klanten afdeling veelste lang levertijd gewoon niks

Th, Van der Zee

Na grote teleurstelling is het keurig opgelost.

Voorlichting en aankoop prima
Bij bezorging slecht geluimd en onvriendelijk jongmens dat bij elke vraag alleen maar op de leveringsvoorwaarden wees.
Dit ondanks zijn behulpzame...

Boy

Grotere oplichters heb ik nog nooit mee gemaakt, belachelijke verkoop praatjes en geen van de afspraken naar gekomen.

M van den brink

Goede voorlichting heel duidelijk en goede afspraken.

G. De Wilde

Mijn bezoek aan Woonsquare als bijzonder prettig ervaren. Goed advies gekregen. De levering was op tijd en de heren van het bezorgen zeee klantvriendelijk