Bezorging/Afhalen
Collectie meubelen
8.3/10

Francis Leenards

Keurig netjes behandeld!!

Prima service en goede levering

valen

Prima levering, optijd en netjes verzorgd

Heel erg tevreden met de service van woonsquare. Dinsdag 17 maar 2020 nieuw bankstel geleverd gekregen. Alle bedrijven leverden nog maar tot aan de deur ivm Corona (waar we natuurlijk alle begrip... Heel erg tevreden met de service van woonsquare. Dinsdag 17 maar 2020 nieuw bankstel geleverd gekregen. Alle bedrijven leverden nog maar tot aan de deur ivm Corona (waar we natuurlijk alle begrip voor hebben). Maar de bezorgers van Woonsquare hebben be banken gewoon binnen gezet op hun plaatsen en netjes uitgepakt. Geweldige service. Zeer tevreden.

Zijn tevreden met de hoekbank. Echter bij bezorgen onderkant doek gescheurd door blijven haken achter zitbankje in de lift. Gaarne contact over het herstellen hiervan. Betreft aankoopbon 195686.... Zijn tevreden met de hoekbank. Echter bij bezorgen onderkant doek gescheurd door blijven haken achter zitbankje in de lift. Gaarne contact over het herstellen hiervan. Betreft aankoopbon 195686. Hopelijk gaat deze hoekbank net zolang mee als onze vorige 2 1/2 en 2 zits bank die wij bij u hebben gekocht (toen nog Popeliers).

André Brouwer

Almere

bayings

Prima goede service

Poort

Klantvriendelijk, ruime keuze, geen opdringerig gedrag