Bezorging/Afhalen
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

O'Soleil

Beetje een zakelijke benadering. Verder goede service.

Charmain Sittrop

Fijne ervaring met de aankoop van een bank. Rustige en goede informatieve hulp bij het uitzoeken en het afhalen ervan.

Kimberly Goedegebuure

Slechte levering, past niet in de lift en bezorgers brengen het niet naar boven! bij betaling van de bank in de winkel is er duidelijk gezegd 'past het niet in de lift brengen wij het naar boven'.

Redwan El Aazzaoui

Bezorging was waardeloos heb betaald voor levering en montage van de meubels de bezorgers wouden de meubels niet binne zetten terwijl ik hier wel voor heb betaald uit eindelijk hebben ze deze toch... Bezorging was waardeloos heb betaald voor levering en montage van de meubels de bezorgers wouden de meubels niet binne zetten terwijl ik hier wel voor heb betaald uit eindelijk hebben ze deze toch geplaats maar niet gemonteerd verkopers in de winkel zelf waren verder wel goed

van Leeuwen

Vriendelijk personeel, levering bankstel was wel 2 weken te laat.

Stef Arts

Aankoop van banksel + 2 stoelen lokatie Bergen op Zoom

van klaveren

Fijn geholpen vriendelijk personeel

Hanneke

Was dikke prima! Fijne medewerkster die alle tijd voor ons nam.

W.muller

Bethesda geholpen Snelling geleverd maar een achterlijk hoge prijs voor het bezorgen

Marloes

Elektrische boxspring besteld in de showroom. Heel fijn geholpen met de keuze voor een juiste topper door goede uitleg en de tijd om de verschillen te voelen. Blij met de aankoop!