Bezorging/Afhalen
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Koning

Na op vele banken gezeten te hebben, zijn wij geslaagd bij woonsquare. Wij zijn vakkundig geholpen en hebben wij een goede bank voor een leuke prijs!!

Sengers

Fijne winkel zeer goed geholpen

De Putter

Bij het uitkiezen van onze bank en bijbehorende stoel werden wij absoluut netjes ontvangen en ons werd ondanks lockdown ons in alle geduld uitleg gegeven en informatie verstrekt.
Er werd ons...
Er werd ons netjes tijd gegeven waar we rustig zelf konden kijken en overleggen.
Ook de afhandeling van de aankoop is zeer netjes gebeurd.

De afhandeling van jet afhalen was echter minder netjes, het leek erop dat eenmaal de aankoop gedaan was dat de vriendelijkheid eraf kon.
Omdat we 2 aparte leveringen hadden was het 2x kortaf aan de telefoon en 2x de spullen buiten of de roldeur was nagenoeg al dicht.
Dat viel voor het gevoel tegen.

Ik heb op de materialen niks aan te merken, gewoon keurig netjes.

lakhal

Zeer vriendelijk en professioneel personeel, goed advies

Jan Helsloot

Prettig geholpen en een prima koop gedaan

A.A.M. van den Brink

Vriendelijke en correcte ontvangst. Duidelijkheid over het papierwerk van de aankoop

Veen

Super goede service

Jeltje

Goed geholpen in de winkel en mooi product geleverd gekregen!!! Vond wel de bezorgkosten erg hoog, op het bedrag van een dure bank had ik die wel gratis verwacht

Paul v Daal

Prettige en ongedwongen kunnen rondkijken in een overzichtelijke woonwinkel waar wij , na een paar dagen nadenken over de te maken keuze, een bestelling hebben gedaan bij een alleraardigste... Prettige en ongedwongen kunnen rondkijken in een overzichtelijke woonwinkel waar wij , na een paar dagen nadenken over de te maken keuze, een bestelling hebben gedaan bij een alleraardigste verkoopster.

Nvt

Het is een prettige winkel ik zal hem ook echt aanbevelen bij kennissen