Bezorging/Afhalen
8.3/10
Collectie meubelen
8.3/10

Peter Aarsman

Vriendelijke verkoper niet opdringerig en weet waar hij over praat.
Bank en tafels zijn netjes afgeleverd en maar liefst 5 weke eerder. Top.

Leijdens

De eerste ervaring en bankstel was de service en de bank. Het bankstel wat nu bij mijn ouders is afgeleverd. De bank top maar de aflevering ben ik niet over te spreken. Ze buiten in de tuin achter... De eerste ervaring en bankstel was de service en de bank. Het bankstel wat nu bij mijn ouders is afgeleverd. De bank top maar de aflevering ben ik niet over te spreken. Ze buiten in de tuin achter neer gezet en zijn zo weer opgedonderd. Me vader zit godverdomme gehandicapt in een sta-op stoel. Die man kan niet eens lopen. Moet tekenen voor ontvangst en moet maar geloven dat die bank dus inderdaad buiten achter staat. Dit kan je toch niet maken. Ik was 5 minuten weg een kar ophalen. Kom zeg

Goede en correcte service

Vriendelijk personeel en alles is perfect gelopen.

Top producten en ervaring!

M. van der Weele

Hele goede ervaring. Mooi op tijd geleverd. Het bestelde bankstel netjes uitgepakt en vriendelijke bezorgers.

Wallie Vangangel

Wij zijn voor onze meubelkeuze weer bij Woonsquare geslaagd en ook weer van begin tot eind goed geholpen met een vriendelijke en goede service, jullie krijgen van ons de WARME DOUCHE. Wij zijn voor onze meubelkeuze weer bij Woonsquare geslaagd en ook weer van begin tot eind goed geholpen met een vriendelijke en goede service, jullie krijgen van ons de WARME DOUCHE.
Woonsquare BEDANKT.

Bloch

Woonsquare zelf een prettige winkel, helaas valt gekochte product kwalitatief erg tegen.

Goede en snelle service

Riky Hulshof Oosthaag 2 5346 lb Oss

Bedankt voor de geweldige service,vandaag de nieuwe stoel ontvangen,geruild tegen stoel die niet goed was,we zijn heel goed geholpen,zijn kei blij,nogmaals bedankt Riky Hulshof