Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Aria

De verkoper vertelde vooral ZIJN verhalen.

C a mensen smetsers

Vandaag in Eindhoven geweest,zeer goed voor uit geholpen door jeroen.

Ton

Zeer positief door begeleiding en het assortiment.

Slechte service.
Wij hebben vorig jaar een hele set meubels gekocht en waar zeer tevreden en wouden graag twee stoelen erbij kopen.
Gebeld en gevraagd of deze op voorraad staan ja...

Slechte service.
Gebeld en gevraagd of deze op voorraad staan ja kan staan op vooraard alleen dan wel in Almere voor ons 1 uur heen rijden dus geven aan kan dat in de avond ?
Ja hoor geen probleem.
Komen we daar moeten ze eerst besteld worden en weg gezet op afspraak terwijl wij dit allemaal vooruit hebben gevraagd.
Dus twee uur kwijt aan rijden voor niks.
Dan blijkt dat de stoelen op de site precies die wij hebben duurder in het echt zijn want het is een andere stof maar ja toch maar besteld.
Dus gezegd ben er niet zo blij mee betekend 4 x heen en weer rijden benzine en stoelen 120 euro duurder dan ze op de site staan dus wil een compensatie.
Komen we aan om de stoelen op te halen krijgen we een home spray als een soort van sorry maar deze pakte ze uit de kast label beschadigd en al een kwart eruit gebruikt.
Vind dit dus een slechte service

Fam. Spuij

Wat een slechte ervaring hebben wij inmiddels met dit bedrijf.
2 weken geleden zagen we een relaxfauteuil op de website staat met 21% korting.
Direct leverbaar stond erbij.
Wij...
Wat een slechte ervaring hebben wij inmiddels met dit bedrijf.
2 weken geleden zagen we een relaxfauteuil op de website staat met 21% korting.
Direct leverbaar stond erbij.
Wij gecheckt bij welke vestigingen hij aanwezig was en er afgelopen week naar toe gereden.
Bleek de stoel van de website niet direct leverbaar, maar 25 weken levertijd te hebben om dat dit een andere stof was.
De stoel in de winkel was wel leverbaar, maar kostte €160,- meer. (Dit was in meerdere vestigingen)
Uiteindelijk hebben we hem toch gekocht omdat dit de laatste dag was met die korting.
Eenmaal thuis zat het ons toch niet lekker en hebben we contact opgenomen met de klantenservice. De mijnheer aan de telefoon kon ons probleem wel begrijpen, maar kon er ook niets aan veranderen.
Hij adviseerde een klachtenmail te sturen.
Dit hebben we gedaan , waar we vervolgens niets op hoorde.
Gisteren contact gehad via de app, mail was niet bekend bij hen (we hadden wel een verzendbevestiging gehad).
Maar we zouden teruggebeld worden.
Vanmorgen zelf maar weer gebeld.
Klopte inderdaad dat er een mail was binnengekomen (nu ineens wel??), maar degene die er over ging was er pas maandag weer. Omdat wij vanmiddag de stoel moesten halen (bezorgkosten zijn namelijk €125,-) wilden we graag voor die tijd een antwoord.
Dat is gelukt en wat is het antwoord:
Op de website staat:

Dit model is snel leverbaar!
Dit model snel in huis? Dat kan! Van dit model kunnen bepaalde uitvoeringen snel bezorgd of afgehaald worden, zolang de voorraad strekt. Laat u hierover informeren in één van onze vestigingen.

Dus je zet een goedkope stoel op je website, daar zit 25 weken levertijd op en je zet een duurdere in je vestigingen die direct leverbaar zijn.
Wij vinden dit misleiding.

Eigenlijk waren we al helemaal klaar met deze winkel. Tot onze grote verbazing worden we bij het afhalen van de stoel ook nog onvriendelijk te woord gestaan en wordt er gezegd: " heeft u het bordje niet gezien; verboden toegang voor onbevoegden?"
Nee, hebben wij inderdaad niet gezien want die hangt er niet.
Als dit klantvriendelijkheid en service voor moeten stellen dan is het om te huilen!!

George Verhelst

Prima service. Wordt goed geholpen.

L.Pothoff

Alles was goed geregeld

Gonesh

Mijn ervaring is positief. Mede omdat er niet direct verkopers 'in je nek beginnen te hijgen'. Je krijgt de ruimte en bij vragen is er iemand in de buurt.

Van Vliet

Bezorging is een drama, jongens zeggen past niet terwijl het zo door de deur paste, ze hadden het in de tuin laten staan. Maar ze zeggen het is drempel bezorging, makkelijk verdient dan €130