Bezorging/Afhalen
8.3/10
Collectie meubelen
8.3/10

C. Besselsen

Goede ontvangst. Geen gezeur, vrij om eerst op ons gemak rond te kijken. Koffie gekregen en deskundig advies over onz keuze. Daarna onze hoekbank besteld. Zeer tevreden over ons bezoek aan... Goede ontvangst. Geen gezeur, vrij om eerst op ons gemak rond te kijken. Koffie gekregen en deskundig advies over onz keuze. Daarna onze hoekbank besteld. Zeer tevreden over ons bezoek aan Woonsquare Almere. Bezorging was netjes, toch één aandachtspuntje: onze hoekbank heeft naast het hoekdeel een smalle én een brede zitplaats. Dat was bij het plaatsen door niemand opgemerkt. Wij hebben dit later zelf omgewisseld en nu past het beter.

Gladys

Prima verkoopmedewerker, levering eerder dan verwacht! Prima levering van medewerkers!

Denisa Topalovic

Hele prettige ervaring gehad. Genoeg keus in de winkel, goed geholpen door de collega's. Meubelen zijn op tijd bezorgd met zoals beloofd op de ochtend van bezorging een telefoontje met hoe laat de... Hele prettige ervaring gehad. Genoeg keus in de winkel, goed geholpen door de collega's. Meubelen zijn op tijd bezorgd met zoals beloofd op de ochtend van bezorging een telefoontje met hoe laat de bezorgers langs zouden komen. Meubelen makkelijk in elkaar te zetten, wel een beetje zwaar. Uiteindelijk ongeveer 8 weken gewacht op de meubels. dit is standaard bij de meeste verkopers maar het zou fijn zijn als dit sneller kon.

Wijnands

Slechte service, slechte producten

Klantvriendelijk en aardig geholpen

Adrie

Geweldig, goed geholpen en snelle levering

Snelle en goede service

Good service/ quality and fast delivery

Dinie

Slechte ervaring , ga daar nooit meer heen. Raad het niemand aan.

Goede service alleen de lever tijden zijn erg lang.