Bezorging/Afhalen

Mulder

Aardige mensen met ervaring

M

Zeer slecht.
14 weken moeten wachten op onze meubels. Na 14 weken eindelijk bezorgd.
Nu is de kast beschadigd en de salontafel bij de dressoir missen we een onderdeel.
Nu wachten...
Zeer slecht.
14 weken moeten wachten op onze meubels. Na 14 weken eindelijk bezorgd.
Nu wachten we al 9 weken hierop. Ze zijn heel slecht tot niet bereikbaar. Reageren bijna niet op e-mail.

P. Van Bremen

Goede bank, Lange levertijd van 16-weken.

R. Rombouts

Mooie meubels. Vriendelijke medewerkers. Goeie prijs.

Mevr.Piga

Ik ben zeer ontevreden, het begon al bij de levering ,de bezorgers waren uiterst onvriendelijk. Er werd van mij verlangt dat ik op straat het restbedrag ging pinnen.
Ik gaf aan dat ik het...
Ik gaf aan dat ik het bankstel eerst wilde controleren.maar hier gingen ze niet mee accoord
Ze wilde in eerste instantie niet eens de bank niet eens naar boven brengen op de 1e verdieping van mijn appartement.
Gelukkig paste hij in de lift en werd hij uiteindelijk toch naar boven gebracht.

Bij het uitpakken bleken de voetensteunen niet naar behoren te werken.en waren er 2 beschadigingen aan beide kanten van het bankstel te zijn.
Konden hier echter op dat moment niets aan doen en ik moest het maar regelen met de klantenservice.

Ik zou in de toekomst nooit meer iets kopen bij jullie en zou jullie ook nooit jullie aanbevelen bij familie of vrienden!!!!!

Werner Hoogesteger

Moerenhout

Extreem slechte communicatie gedurende aflevering. elke week de belofte eind volgende week heb je zekerheid en dit voor 4 weken op een rij.

Grootveld

Goede ervaring