Bezorging/Afhalen
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Peters

Veel te lang op meubels moeten wachten! Ik begrijp dat door corona alles langer duurt, maar 7 maanden is echt absurd. Tevens slecht bereikbaar en je wordt niet teruggebeld. De bezorging van de... Veel te lang op meubels moeten wachten! Ik begrijp dat door corona alles langer duurt, maar 7 maanden is echt absurd. Tevens slecht bereikbaar en je wordt niet teruggebeld. De bezorging van de meubels was daartegen super! Netjes ingepakt en kundige en aardige bezorgers.

van Olst

Keurige, grote hoekbank gekocht. Veel mogelijkheden qua uitvoering. Wij kozen voor twee gesloten einden. Levering ruim binnen de gestelde tijd. Echter, bij het afhalen was de verkoper terug naar... Keurige, grote hoekbank gekocht. Veel mogelijkheden qua uitvoering. Wij kozen voor twee gesloten einden. Levering ruim binnen de gestelde tijd. Echter, bij het afhalen was de verkoper terug naar binnen gelopen. Even staan wachten en toen toch maar vertrokken. 5 minuten later belde hij alsnog even en verontschuldigde zich. Verder alles in orde. Prima zaak.

I H

Vriendelijk personeel en zeer goed geholpen bij de aankoop

C.J Quaak

Prima alleen bezorgers waren niet erg vriendelijk

Van Belzen

Ondanks alle beperkingen vanwege corona een goede ervaring gehad.

Sybo Minnema

Eind goed al goed

N. Birch

We zijn vriendelijk en deskundig geholpen door de verkoper, wij kregen ook voldoende gelegenheid om zelf door te winkel te lopen, te kijken en te proberen.

Braamse

Bij beschadiging aan de aangekochte stoel netjes de keuze gekregen voor een nieuwe stoel een toegoedbon.
Helaas zou ik voor een nieuwe stoel weer vervoer moeten huren om de oude terug te brengen en de nieuwe op te halen waardoor alles wel erg duur uit zou pakken. De stoel bij mij thuis omwisselen was geen optie. Toen maar voor de tegoedbon gekozen. Deze is persoonlijk en 1 jaar geldig.