Bereikbaarheid showroom
Showroom
Collectie meubelen

Bert Vane

Heel goed geholpen

Wij werden helaas niet begroet bij het binnen komen. Pas nadat wij ongeveer op de helft van de winkel waren met ons rondje, werden we verwelkomt door een verkoper. Ik had het fijn gevonden als er... Wij werden helaas niet begroet bij het binnen komen. Pas nadat wij ongeveer op de helft van de winkel waren met ons rondje, werden we verwelkomt door een verkoper. Ik had het fijn gevonden als er eerder iemand kwam om ons te verwelkomen en aan te bieden als er iets is wij een seintje konden geven. Nu moesten wij weer terug naar waar we al langs waren geweest, omdat we concrete vragen hadden. Later ging het goed, we werden goed te woord gestaan. Ik ging tussendoor een aantal dingen opzoeken over materialen etc, maar daarin werd ik een beetje aangevallen. Dat ik de verkoper gewoon kon geloven, want hij sprak de waarheid etc. Maar ik wil gewoon alles weten voor ik een dure aankoop doe. Op google wordt er vaak meer vertelt dan waar ik zelf op zou komen. Dat vond ik dus jammer! Maar verder wel goed! Alhoewel ik achteraf toch denk dat ik een betere prijs eruit kon halen of iets extra's qua kussens zou kunnen krijgen.

W v engelen

Zeer goed geholpen

Salden

Soepel verlopen goede uitleg niet opdringerig

Dingenouts

Correct geholpen en zeer deskundig personeel en vriendelijk

Teeuwen

We werden goed geholpen. We konden steeds weer onze vragen stellen en werden goed in de gaten gehouden zonder dat dit hinderlijk was. Ook even lekker gezeten met koffie/thee met een gebakje. We werden goed geholpen. We konden steeds weer onze vragen stellen en werden goed in de gaten gehouden zonder dat dit hinderlijk was. Ook even lekker gezeten met koffie/thee met een gebakje.
Jammer dat we moesten wachten omdat de computer het niet deed.

Esmee Rademackers

Goed!