Bereikbaarheid showroom
Showroom
Collectie meubelen

Shannon Goedhart

Mohamad Barout

Heel slecht bedrijf mijn banken moest binnen 4 weken inleveren, maar ik krijg mijn banken na 9 weken en krijg kapot banken

Bert Vane

Heel goed geholpen

Wij werden helaas niet begroet bij het binnen komen. Pas nadat wij ongeveer op de helft van de winkel waren met ons rondje, werden we verwelkomt door een verkoper. Ik had het fijn gevonden als er... Wij werden helaas niet begroet bij het binnen komen. Pas nadat wij ongeveer op de helft van de winkel waren met ons rondje, werden we verwelkomt door een verkoper. Ik had het fijn gevonden als er eerder iemand kwam om ons te verwelkomen en aan te bieden als er iets is wij een seintje konden geven. Nu moesten wij weer terug naar waar we al langs waren geweest, omdat we concrete vragen hadden. Later ging het goed, we werden goed te woord gestaan. Ik ging tussendoor een aantal dingen opzoeken over materialen etc, maar daarin werd ik een beetje aangevallen. Dat ik de verkoper gewoon kon geloven, want hij sprak de waarheid etc. Maar ik wil gewoon alles weten voor ik een dure aankoop doe. Op google wordt er vaak meer vertelt dan waar ik zelf op zou komen. Dat vond ik dus jammer! Maar verder wel goed! Alhoewel ik achteraf toch denk dat ik een betere prijs eruit kon halen of iets extra's qua kussens zou kunnen krijgen.

W v engelen

Zeer goed geholpen

Salden

Soepel verlopen goede uitleg niet opdringerig

Dingenouts

Correct geholpen en zeer deskundig personeel en vriendelijk