Bezorging/Afhalen
Showroom
Collectie meubelen
8.3/10

Chris

Door advertentie in plaatselijke krant wezen kijken in Nieuwengein en mooie bank voor weinig gevonden, inruilen was niet de beste optie aangezien ons huidige bankstel nog erg goed was en niet in... Door advertentie in plaatselijke krant wezen kijken in Nieuwengein en mooie bank voor weinig gevonden, inruilen was niet de beste optie aangezien ons huidige bankstel nog erg goed was en niet in verhouding zou staan met het aankoopbedrag, juiste tips meegekregen voor verkoop en erg plezierig behandeld.

Serife Gulden

Geweldig hoe ik ben geadviseerd in de winkel bij het maken van een goede keuze. De bezorging van mijn bankstel zou 16 weken duren, maar binnen 8 weken was die al binnen. Het is door 2 aardige mannen... Geweldig hoe ik ben geadviseerd in de winkel bij het maken van een goede keuze. De bezorging van mijn bankstel zou 16 weken duren, maar binnen 8 weken was die al binnen. Het is door 2 aardige mannen bezorgd en netjes neergezet. Beste aankoop ever!!!
Ik geef woonsquare voor de service een dikke 10.

Heel goed geholpen met het uitzoeken van de bank. Ze nemen heel goed de tijd voor je. Super dank aan Anita van Woonsquare Bergen op Zoom.

schickendantz

Netjes behandeld ook netjes geleverd

Herman Ebskamp

Goed en vriendelijk geholpen
Levertijd liep wat uit en daar we ons oude bankstel al hadden weggeven voor het goede doel viel dat wat tegen, maar daar is over heen te komen .
Levering...
Goed en vriendelijk geholpen
Levering netjes afgehandeld en geplaatst

Sniekers

Goed vriendelijke bezorgers

Judith Dam

Klantvriendelijk en snelle levering

Haenen

Behulpzaam personeel.

Laura

Veel kennis en leuk personeel

van Tilborgh

Top bezorgers. Rekening gehouden met het caronavirus.