Bezorging/Afhalen
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Wilschut

Mijn moeder en ik hebben gelijktijdig beiden een bankstel gekocht op 18 februari 2020. De showroom was overzichtelijk en de medewerker aardig en netjes. De banken zijn pas geleverd half juni! Corona... Mijn moeder en ik hebben gelijktijdig beiden een bankstel gekocht op 18 februari 2020. De showroom was overzichtelijk en de medewerker aardig en netjes. De banken zijn pas geleverd half juni! Corona of niet, de wachttijd was belachelijk lang. Ivm de Corona crisis werd mij vertelt dat de bank niet binnen gebracht zou worden en niet uitgepakt zou worden. Ik heb aangegeven dat ik zelf niet in staat ben om de banken naar binnen te tillen dus bij hoge uitzondering wilde ze dit dan wel doen. Ze pakte echter de banken niet uit. Bij mijn moeder hebben ze zowel de bank binnen gebracht als uitgepakt en de rotzooi mee genomen. Hele vreemde gang van zaken.

deckers

Goed geadviseerd alles correct afgehandeld tot bezorging toe vriendelijke jongens die meubels brachten.

Groen

Alle vrijheid om zelf eerst ronde te kijken. Adviseur geeft aan in de buurt te zijn voor vragen. Dus geen pushing!

Verbeterpunt:
Bij aflevering dient te worden getekend voor goede...

Verbeterpunt:
Bij aflevering dient te worden getekend voor goede ontvangst terwijl de meubels nog in de verpakking zitten. De bezorger is direct hierna vertrokken, zodat je dit niet direct kunt constateren.
Gelukkig was alles in goede staat, maar toch roept dit vragen op.

I geerling

Alles was goed tot de levering zo schandalig en daar heb ik. Dan zoveel geld voor betaald

Y. Rutjens

In een impuls naar binnengegaan. Binnen no -time geholpen door een hele aardige behulpzame en ervaren verkoper. En bankstel gekocht waar ik meteen op viel. Staat nu te pronken bij mij thuis. Wel... In een impuls naar binnengegaan. Binnen no -time geholpen door een hele aardige behulpzame en ervaren verkoper. En bankstel gekocht waar ik meteen op viel. Staat nu te pronken bij mij thuis. Wel spannend omdat ik een hele andere kleur had gekozen. Maar ik ben zeer tevreden.

Woonsquare

Wij hebben een fijne verloop gehad met het kopen en het leveren van onze meubels. Al onze oude spulletjes werden mee terug genomen en de mannen die leverden waren super vriendelijk. Dus wij zijn... Wij hebben een fijne verloop gehad met het kopen en het leveren van onze meubels. Al onze oude spulletjes werden mee terug genomen en de mannen die leverden waren super vriendelijk. Dus wij zijn tevreden klanten.

Segers

De meubels zijn goed alleen was de levertijd niet om over te spreken.

holtslag

Vriendelijk,goed behandeld,veel invoormatie

APAM Tempelaars

Goed geholpen bij het kopen van de bank, levering was ook volgens afspraak