Bereikbaarheid showroom
Collectie meubelen

Ouwehand

Onbetrouwbaar

Carlo van Herk

Goed advies en uiteindelijk compleet set gekocht

S

Bij verkoop hanteren ze een levertijd mondeling TOT 12 WEKEN. Ik ging daar van uit omdat ik op vakantie ga. Nu geven ze aan dat in het contract 16/17 weken staat voor levertijd! Blijkbaar staat zo... Bij verkoop hanteren ze een levertijd mondeling TOT 12 WEKEN. Ik ging daar van uit omdat ik op vakantie ga. Nu geven ze aan dat in het contract 16/17 weken staat voor levertijd! Blijkbaar staat zo klein in het contract dat we het over het oog hebben gezien. Ik vroeg het 2/3 keer. En meneer gaf echt aan maximaal 12 weken! Nu zit ik al weken zonder bank…

Woonsaquer

Heel netjes

Martijn

Wat een waardeloos bedrijf kwa bezorgen en klanten service.
Men ouders hebben gisteren hun nieuw bankstel en bijpassende stoel bezorgt gekregen.
Tijdens het bezorgen stoten ze een oude...
Wat een waardeloos bedrijf kwa bezorgen en klanten service.
Tijdens het bezorgen stoten ze een oude crystalen vaas/schaal van het dressoir af.
Kapot natuurlijk de bezorgers kijken nog niet op of om of zeggen geen sorry.
Ja in jullie algemene voorwaarden staat dat jullie niet verantwoordelijk zijn voor schade in de woning maar dan nog.
Een klein beetje uitkijken zou fijn zijn stelletje eikels.

Sarina martens

Fijne winkel inmiddels in 10 jaar tijd de 2e bank hier gekocht dus zegt voldoende.

Woltman

Erg goed goede service en erg vriendelijk personeel.

Pietje puk

We werden vriendelijk geholpen. Werd ons beloofd dezelfde week te bezorgen, uiterlijk de week erna, maar nee hoor, Toch een maand wachten. Klacht indienen maar de dame aan de telefoon snapt er ook... We werden vriendelijk geholpen. Werd ons beloofd dezelfde week te bezorgen, uiterlijk de week erna, maar nee hoor, Toch een maand wachten. Klacht indienen maar de dame aan de telefoon snapt er ook geen hol van. Eerste en laatste keer woonsquare