Bezorging/Afhalen
Showroom
8.3/10
Collectie meubelen

P.Debets

Zeer klant vriendelijk toppie. Dankjewel voor de goede koop.

Nelissen

Na aflevering van ons bankstel ontdekten wij 2 lijmplekjes op de bank, even een mail gestuurd naar de service dienst na 1 dag al bericht dat er een monteur komt kijken om de klacht te beoordelen en...

Tonny Emans Baars

Bankstel is niet compleet , een deel van de bank staat los, wij kunnen er niet op zitten ,schuif telkens weg.Wij willen dat het zo snel mogelijk gerepareerd .

Van Gastel

Relaxte winkel en goed geholpen door de werknemers in de winkel zeer tevreden met de nieuwe bank

Fam. Lavrijsen

Goede informatie met een bekwame verkoper, die ons rustig onze gang liet gaan. We voelden ons helemaal op ons gemak in de winkel.

Dimitri Van Nieuwland

Prima service, hoge kwaliteit!

Uw bezorgers waren, buiten de mooie bank, het meest positieve. Ze moesten nogal moeite doen om de bank op de juiste plek te zetten, en dat deden ze zo rustig, beleefd en vriendelijk! Alle lof voor...

Gerade eben een Eethuk gekocht alles perfect op teit gelievert!! Feine Bediening und lekker Capucino .Gute preise

In de winkel zijn we super geholpen en de chauffeurs waren top!

Alessandro

Sales consultant was very prepared and helpful with our chose. Delivery service and product quality is top level.