Bezorging/Afhalen
Showroom
8.3/10
Collectie meubelen

Nijenhuis

Toen onze bank werd bezorg en in elkaar werd gezet schrokken we enorm want hij was kleiner dan bedoeld was , dit is een misverstand geweest in de winkel. nog maar een element besteld om het...

Methorst

Bank aangekocht , levering erg lang en wel een dag door gekregen maar kon zelf niet bellen voor een dagdeel indicatie, hierdoor geen positieve afhandeling.

Niet erg fijn gevoel over gehouden aan Woonsquare. Hebben lang moeten wachten op onze bank. Communicatie richting ons als klant is slecht.

Mevr A.H.M.Hulleman-Smits

Alles was keurig voor elkaar en alles werd netjes op zijn plaats gezet ben zeer tevreden over Woonsquare.

Ton pol

Een fijne klantgerichte winkel kundig personeel en zeer hulpvaardige bezorgers kortom veel service en een goede prijs kwaliteit verhouding

Rutten

Ik kan nu een hele hoop opschrijven nu, maar dat doe ik niet ik zeg gewoon ze zijn heel goed en eerlijk en betrouwbaar !!

P.Debets

Zeer klant vriendelijk toppie. Dankjewel voor de goede koop.

Nelissen

Na aflevering van ons bankstel ontdekten wij 2 lijmplekjes op de bank, even een mail gestuurd naar de service dienst na 1 dag al bericht dat er een monteur komt kijken om de klacht te beoordelen en...

Tonny Emans Baars

Bankstel is niet compleet , een deel van de bank staat los, wij kunnen er niet op zitten ,schuif telkens weg.Wij willen dat het zo snel mogelijk gerepareerd .

Van Gastel

Relaxte winkel en goed geholpen door de werknemers in de winkel zeer tevreden met de nieuwe bank