Bezorging/Afhalen
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Jean Marie

Genoeg keuzen van goede kwaliteit

Louis van de Burgt

FENOMENAAL!!

Fam. Habets

Mooie winkel, overzichtelijke indeling, behulpzaam personeel.

Simonetti Adolfo

Good experience

Renate Roelofs-Pesch

Uitstekend

Peters

Veel te lang op meubels moeten wachten! Ik begrijp dat door corona alles langer duurt, maar 7 maanden is echt absurd. Tevens slecht bereikbaar en je wordt niet teruggebeld. De bezorging van de... Veel te lang op meubels moeten wachten! Ik begrijp dat door corona alles langer duurt, maar 7 maanden is echt absurd. Tevens slecht bereikbaar en je wordt niet teruggebeld. De bezorging van de meubels was daartegen super! Netjes ingepakt en kundige en aardige bezorgers.

van Olst

Keurige, grote hoekbank gekocht. Veel mogelijkheden qua uitvoering. Wij kozen voor twee gesloten einden. Levering ruim binnen de gestelde tijd. Echter, bij het afhalen was de verkoper terug naar... Keurige, grote hoekbank gekocht. Veel mogelijkheden qua uitvoering. Wij kozen voor twee gesloten einden. Levering ruim binnen de gestelde tijd. Echter, bij het afhalen was de verkoper terug naar binnen gelopen. Even staan wachten en toen toch maar vertrokken. 5 minuten later belde hij alsnog even en verontschuldigde zich. Verder alles in orde. Prima zaak.

I H

Vriendelijk personeel en zeer goed geholpen bij de aankoop