Bezorging/Afhalen
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

JeVeGe

Mooie winkel, vriendelijke verkoper.

Van Rooijen

Goede service, blokken onder bank gezet.

Mda van Dommele

Woonsquare is een leuke winkel met goede service en mooie spullen

verstappen karin

Vriendelijk geholpen goede service en prijzen.zeer tevreden.

Ramona Ciobanu

Geleverd na 5 maanden in plaats van 4 in eerste instantie. we werden niet eens gecontacteerd over de vertraging. we moesten een paar keer bellen. de bezorgdienst verdient zelfs geen ster,... Geleverd na 5 maanden in plaats van 4 in eerste instantie. we werden niet eens gecontacteerd over de vertraging. we moesten een paar keer bellen. de bezorgdienst verdient zelfs geen ster, dwazen. als je iets wilt kopen, is iedereen natuurlijk aardig.

peters w

Leuk gewinkeld

Hiskes

Ik ging gewoon even naar binnen bij woonsquare. Ik had een nieuwe bank nodig . Was al bij andere winkels geweest . maar kon niets vinden .Maar daar stond de bank die ik in mijn hoofd had .precies de... Ik ging gewoon even naar binnen bij woonsquare. Ik had een nieuwe bank nodig . Was al bij andere winkels geweest . maar kon niets vinden .Maar daar stond de bank die ik in mijn hoofd had .precies de goede kleur en maat .En zeker de prijs .

de Kroon

Men is erg bezig met verkoop en vragen worden weggewuifd.
Het was erg moeilijk om het bankstel binnen te krijgen.
Deze jongens hebben echt hun best gedaan.

John van der zijden

Gedateerd leren bankstel vergeven aan alleen staande moeder zij blij wij blij.
Nieuw bankstel op tijd geleverd binnen gebracht en uit gepakt en verpakking mee genomen Super.

L. v/d Sanden

Verkoper uit Oosterhout heeft ons enorm goed geholpen en met onze wensen meegedacht. Wij hebben een twee persoonsbed aangeschaft die we net binnen hebben en het ligt heerlijk!!!!
Wij gaan hier...
Wij gaan hier zeker weten terug komen voor andere meubelen!

Bij het afhaalkantoor van was het iets minder. Ze duwde ons bed zo de bus in, dat ik achteraf bang was voor beschadigingen. Gelukkig was dit niet!

Uiteindelijk ben ik het alweer vergeten want ons nieuwe bed ligt heerlijk!