Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Foederer

Een hele mooie zaak, ziet er goed verzorgd uit.

Woonsquare

Zeer fijn geholpen

Hilebrand

Goed geholpen, wel jammer van de lange levertijd

WoonSquare Almere

Vreselijk bedrijf!

Cornelissen-Reinders

Zeer prettig geholpen

Woonsquare Bergen op Zoom

Goede en warm advies

Woonsquare

De manier van verkopen is erg apart, het lijkt voor de verkoopmedewerkers wel een spellentje wie het snelste een bank heeft verkocht. Tevens erg veel spijt van de aankoop, de bank zit niet hetzelfde... De manier van verkopen is erg apart, het lijkt voor de verkoopmedewerkers wel een spellentje wie het snelste een bank heeft verkocht. Tevens erg veel spijt van de aankoop, de bank zit niet hetzelfde als in de show room sterker nog hij zit voor geen meter!! Kraakt aan alle kanten en mensen krijgen pijn in hun rug na 10 op de bank. Erg zonde! Wij hebben nu een dure bank staan waar niemand op wilt zitten.

Bram

Betreft een bank van 1800 euro.

Een ster is te veel! Oneerlijk bedrijf. Pas op mensen, koop hier niet! Woonsquare Amersfoort. Ze maken fouten en laten je daarna gedesillusioneerd achter....
Betreft een bank van 1800 euro.

In oktober hebben wij op een dinsdag avond een bank uitgekozen. De kleur vonden wij moeilijk te bepalen en daarom stelde de manager voor om de kleurstalen één dag mee naar huis te nemen zodat we de volgende dag de kleur kon doorgeven. Dezelfde avond hebben wij de koopovereenkomst getekend. Hierop stond de stof/kleur Thalys 01 black. Dit is de eerste kleur in het systeem van Woonsquare. Ik heb er verder geen aandacht aan gegeven omdat ik de volgende dag de kleur zou doorgeven.

De volgende dag heb ik de kleurstaal teruggebracht en de kleur Thalys 20 olijfgroen doorgegeven aan de medewerker die mijn opdracht de vorige avond had ingevoerd. Achter zijn pc heeft hij het vervolgens verwerkt. Je raadt het al. Ik heb hier geen bevestiging van gehad omdat hij mij verzekerde dat het goed in het systeem stond. Als klant dacht ik dat dit de normale gang van zaken was en ben terug naar huis gegaan. Achteraf had ik hier een formulier mee van moeten krijgen voor in mijn aankoopdossier.
Bij bezorging bleek mijn gewenste kleur toch niet te zijn doorgekomen en ontving de bank in de kleur zwart. Ik heb gelijk gebeld toen de bezorgers nog in de kamer stonden. Als klant snap je dat er fouten worden gemaakt bij een bedrijf en heb ze daarom ruimte gegeven om het op te lossen. Echter doen ze alsof ze niks fout hebben gedaan en verstoppen ze zich achter de getekende overeenkomst. Ik heb zelfs app contact van die datum aan mijn vrouw waarbij ik laat weten de stalen terug te brengen in de middag. De winkel neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Het enige wat ze wel erkennen is dat 'Thalys 01 black' inderdaad de eerste kleur is en dat die standaard op het formulier staat als de kleur van de bank later wordt doorgegeven. Maar dat er een wijzigingsformulier moet zijn en die is niet te vinden.
De winkel weet heel goed dat mijn verhaal klopt maar willen het verlies niet nemen. Ze durven zelfs een korting aan te bieden van 250 euro als ik hem opnieuw bestel in de juiste kleur.

Je verwacht niet in deze tijd dat er nog bedrijven zijn die dit soort praktijken uithalen. De medewerkers in de winkel weten dat mijn verhaal klopt. Ze willen niet de verantwoordelijkheid nemen van de gemaakte fout. Persoonlijk snap ik niet dat ze zichzelf nog in de spiegel kunnen aankijken. Zo ga je toch niet met klanten om?

De zaak zal ik door mijn advocaat laten overnemen en kan niet wachten tot ik bij de rechter mijn verhaal kan doen. Dit soort praktijken moeten hard worden aangepakt en daarvoor ga ik mij inzetten. Dit moet gestopt worden. Zo lang Woonsquare niet zijn verantwoordelijkheid pakt hoop ik dat er zo veel mogelijk mensen deze review lezen en hiermee gewaarschuwd zijn.

Heb je een vergelijkbaar verhaal meegemaakt? Stuur mij een berichtje via Linkedin.

Bram van Oordt