Bezorging/Afhalen
8.3/10
Collectie meubelen
8.3/10

G. De Wilde

Mijn bezoek aan Woonsquare als bijzonder prettig ervaren. Goed advies gekregen. De levering was op tijd en de heren van het bezorgen zeee klantvriendelijk

J Hagedoorn

Vriendelijke verkoper en goede afhandeling

Nico Wever

Goed geholpen en te woord gestaan bij het aankopen van kast tevens bij het ophalen.

Lin

Ik ben erg prettig geholpen en heb de bank die ik mooi vond geheel naar eigen wens kunnen bestellen. Veel stofkeuze en een goed advies.
Ik heb de bank inmiddels ruim een week in bezit en ben...
Ik heb de bank inmiddels ruim een week in bezit en ben er erg blij mee. Hij zit goed en ziet er heel mooi uit.
Kortom, ik ben een heel tevreden klant!

Alles werd keurig verpakt aangeleverd. Zijn ontzettend blij met de meubels en krijgen alleen maar positieve commentaren.

Zeer aardige dame die alle moeite deed om ons het juiste product te verkopen.
Helaas bij het afhalen van de bank ging het niet goed met verkoper Mark. Die was zeer onbeschoft en respectloos.

De service in de winkel was goed. Het invoeren van de bon in de computer duurde heel lang, we zaten boven en hij is wel 3 keer naar beneden gelopen. Uiteindelijk zijn we naar beneden gelopen en... De service in de winkel was goed. Het invoeren van de bon in de computer duurde heel lang, we zaten boven en hij is wel 3 keer naar beneden gelopen. Uiteindelijk zijn we naar beneden gelopen en hebben we de bon schriftelijk ingevuld.
Hij beloofde ons een levertijd van 6-8 weken, het werden uiteindelijk 13 weken. Ik ben ziek en wilde op een goed bed herstellen....dit is niet helemaal gelukt. Als ik geweten had dat de levertijd uit zou lopen dan was ik ergens anders naar toe gegaan waar de levertijd korter is.
Ik had verwacht bericht te krijgen over tijd van levering. Ze kwamen woensdag 9 oktober dat wist ik, maar had niet verwacht "s morgens om 09.00 uur wakker gebeld te worden en dat ze zeggen we zijn binnen een half uur / 3 kwartier bij U
De levering op zich was netjes op tijd en ik kreeg goede uitleg over de montage.

Den Boer

Eerste keer bankstel daar gekocht. Goed geholpen door de meneer daar. Nu afwachten hoe de bank blijft

Angelique Akkermans

Goed geholpen door verkoper echter vind ik wel dat ze klanten beter moeten informeren over de uitleveringstijd en dat ze er 4 weken overeen mogen zitten want wie leest algemene voorwaarden daar... Goed geholpen door verkoper echter vind ik wel dat ze klanten beter moeten informeren over de uitleveringstijd en dat ze er 4 weken overeen mogen zitten want wie leest algemene voorwaarden daar voordat je tekend