Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Godron

Mooie showroom met aardige verkopers

Aron

Oplichters! garantie tot de deur

Teubel

Grote winkel en attent personeel.

Manja de Ruiter

Hoekbank gekocht, onduidelijke factuur, wat kost een element? en waar staat de inruilkorting? misleidende advertentie, inruilkorting maar mijn oude bank nemen ze niet mee? uitgezochte stof kon er... Hoekbank gekocht, onduidelijke factuur, wat kost een element? en waar staat de inruilkorting? misleidende advertentie, inruilkorting maar mijn oude bank nemen ze niet mee? uitgezochte stof kon er ineens niet op tenzij ik €200 per element meer zou gaan betalen bovenop de afgesproken prijs, op de terugweg al spijt van mijn aankoop

Patrick

Goede uitleg, vriendelijke verkoper

Brunenberg

Zeer slechte ervaring met Woonsquare,
Zeer slechte ervaring met Woonsquare,
Slechte voorlichting over de kwaliteit van de bekleding. Bankstel is net 4 1/2 jaar oud en de bekleding is op de zitvakken en rugleuning aan het scheuren.
Omdat de garantie is afgelopen was hun voorstel een ander bankstel te kopen met korting. Dat wil zeggen voor ons weer een dure uitgave, en voor hun weer inkomsten. Dat gaan we dus niet doen, geen vertrouwen meer in.
We zijn nu geslaagd bij een andere meubelzaak, waar we wel goed geadviseerd zijn.