Bezorging/Afhalen
8.3/10
Collectie meubelen
8.3/10

De vries

Super mooie bank en super dat ze hem voor me i elkaar hadden gezet uit hun zelf super service

van.benten

Goede klanten service. In de winkel goed advies gehad. bezorging van het bankstel was vlot en goed. Voor levering even een bericht dat ze eraan kwamen. Oude bankstel meegenomen +verpakking.... Goede klanten service. In de winkel goed advies gehad. bezorging van het bankstel was vlot en goed. Voor levering even een bericht dat ze eraan kwamen. Oude bankstel meegenomen +verpakking. niets dan lof. het andere bankstel bevaltuitstekend. fam. van benten

Mooie ruime winkel. Vriendelijke ontvangst. Goede service.

Faraj

Ik ben blij met mij spullen ze zijn prachtig uitzicht

J. G.Daams

Na aanvankelijk bij binnenkomst twee heren met elkaar in gesprek met elkaar te hebben aangetroffen, hebben wij ze maar niet verder gestoord. Wel hebben wij nog even rondgekeken en zijn vervolgens... Na aanvankelijk bij binnenkomst twee heren met elkaar in gesprek met elkaar te hebben aangetroffen, hebben wij ze maar niet verder gestoord. Wel hebben wij nog even rondgekeken en zijn vervolgens onverrichter zaken naar huis gegaan.
Later hebben wij het nogmaals geprobeerd om tot zaken te komen en werden door iemand anders voortreffelijk geholpen en te woord gestaan. We zijn erg tevreden over deze persoon en het uiteindelijke resultaat. Compliment !

Buiten gewoon vriendelijke verkoopster met verstand van zaken

In dit filiaal van Woonsquare (Amersfoort) is de klantvriendelijkheid groot. Dat is helaas niet in elk filiaal het geval, zo is mijn ervaring.

Annie van Oeveren- Wagensveld

Geweldige keuze, wij zijn al 4 x bij Woonsquare geweest om meubels te kopen met familie.
Personeel is zeer bekwaam en hebben zeer veel geduld bij de keuze die je hebt.

Young

We hebben een zeer positive ervaring met het personeel van woonsquare. Het personeel is zeer vriendelijk en bekwaam

Fam ercetin

Goede service Fijne ervaring zowel met Koop als levering alles klopt

Goede service Fijne ervaring zowel met Koop als levering alles klopt

Fijne evaring zowel met Koop en ook met aflevering wij kwamen in showroom werden fijn geholpen alles was mogelijk wat wij wouden en ook met aflevering super geholpen groetjes fam Ercetin