Bezorging/Afhalen
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Mertens.A.

Van A tot Z een positieve ervaring, de afspraken die gemaakt zijn, werden allemaal correct uitgevoerd en het leveren door woonsquare netjes gedaan. Met complimenten voor de chauffeur.

Carla Peters

Geweldig geholpen en goed kwaliteit

Willem

Hele prettige sfeer, en professionele hulp. We konden een goeie prijs afspreken en de bank zit heerlijk!

Leroy hermens

Prima service

J de Waard

We werden netjes geholpen ook met de Corona maatregelen werd goed rekening gehouden al met al een fijne ervaring.

Mw. T.L.lubeck- Bieri

Een persoonlijke benadering door de verkoper: meedenkend en anticiperend op de wensen van de klant.

De Putter

De koop was geweldig in Middelburg, de levering was ruk.
2 norse mannen die schijnbaar niet veel zin hadden om vanuit Bergen op Zoom naam Sluiskil te rijden om ons bankstel te leveren.

Benjamin Kleuver

Bij Woonsquare kun je een hele klantvriendelijke omgeving verwachten en een prachtige showroom. De klantenservice is erg prettig en behulpzaam maar de logistiek is pas echt fantastisch. Het is... Bij Woonsquare kun je een hele klantvriendelijke omgeving verwachten en een prachtige showroom. De klantenservice is erg prettig en behulpzaam maar de logistiek is pas echt fantastisch. Het is perfect tot op de laatste puntjes geregeld geregeld. Een fijn gesprek gehad na mijn bankstel gezien te hebben in de prachtig in elkaar gezette showroom. Hier hebben ik en mijn partner de bank nog helemaal kunnen optimaliseren naar onze smaak en er zelfs nog een voetenrelaxe aan kunnen toevoegen hoewel dat niet in het basismodel zat. Er is gelukkig niet veel oponthoud door de coronacrisis en als er wel iets van vertraging kan voorkomen word dat weer heel goed aangegeven door de logistiek manager. Deze heeft mij erg op weg geholpen en echt de tijd genomen om mij persoonlijk te helpen. Ik zou het zeker aanraden om hier je bankstellen te kopen!

Fred Röhrig

Wist niet dat het vroeger poppuliers was. Wederom goed en netjes geholpen. Net als vroeger bij poppuliers.