Bezorging/Afhalen
8.3/10

Goede service

b blanken hoogwoud

G. Koppes

We zijn goed en vakkundig geholpen.

Jannie de Graaf

Uitstekend geholpen in de winkel en de mannen die de bank kwamen brengen, hebben hem keurig geplaatst. Wij zijn zeer tevreden!

Maria

Vriendelijk geholpen, zonder haast, met een kopje koffie. open voor allerlei vragen

C A westra

Levertijd klopte timing bezorging was correct op tijd.Chauffeurs klant vriendelijk en de verpakking opgeruimd en mee retour genomen.installatie was goed geen problemen gehad.

H.Klijn

Echt 100% top!! In de winkel(Alkmaar) super vriendelijk geholpen. Goed advies en een zeer nette prijs en korting. Niet opdringerig zoals bij andere woonzaken. Vooraf levering op tijd een datum... Echt 100% top!! In de winkel(Alkmaar) super vriendelijk geholpen. Goed advies en een zeer nette prijs en korting. Niet opdringerig zoals bij andere woonzaken. Vooraf levering op tijd een datum afgesproken van levering.
4 zits bank na 7 weken al geleverd en netjes uitgepakt en geplaatst.

Paul Schouten

Werden vriendelijk te woord gestaan en kregen goede info betreft onze aankoop.
Werden vriendelijk te woord gestaan en kregen goede info betreft onze aankoop.
Het enige minpunt is het bezorgen/afhalen.Nadat we akkoord waren gegaan met de aankoop werd er gevraagd hoe we ons meubel thuis wenste te krijgen. Het voorstel was thuisbezorgen maar toen we de prijs hoorden van 150 euro moesten we wel even slikken,dit was buiten proporties en we kregen de indruk dat dit was om of de korting te reduceren of om van het thuis bezorgen af te komen.We besloten dan ook om het zelf maar te doen,waar natuurlijk ook weer risico aan vast zit als er wat gebeurt tijdens het vervoer.

Dyanne

We zijn prettig geholpen in de showroom en de levering was 6 weken eerder dan verwacht ! dat was een aangename verrassing !