Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

J.P.Theunissen

Werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen met advies

Familie Nieuwendam

Vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Professioneel en goede uitleg m.bt. meubels en de aankoop.

Patricia

Heel goede ervaring

Privé

Goed geholpen in de winkel tevreden met de aankoop, hebben mijn aankoop bezorgd op 4-07-2024 ter plaatsen gemonteerd tijdens het monteren hebben ze een flinke kras op mijn laminaat achtergelaten... Goed geholpen in de winkel tevreden met de aankoop, hebben mijn aankoop bezorgd op 4-07-2024 ter plaatsen gemonteerd tijdens het monteren hebben ze een flinke kras op mijn laminaat achtergelaten goed ziek van. Klantenservice gebeld en zij zeggen dat het mijn eigen risico is omdat het over de drempel van mijn huis is gebeurd beetje raar

Jamila bouhriss

Geen compleet bankstel aangeleverd, om dat bij hen te regelen is een drama, ze willen geen geld teruggeven en ook geen andere bank willen geven. Ze hadden twee opties, sturen de gemiste materialen... Geen compleet bankstel aangeleverd, om dat bij hen te regelen is een drama, ze willen geen geld teruggeven en ook geen andere bank willen geven. Ze hadden twee opties, sturen de gemiste materialen via de post of 6 weken wachten voor een monteur. Ze beloven, maar komen hun hun beloftes niet na. De slechtste dienst die ik heb meegemaakt. Ze halen de bloed uit jouw nagels van frustratie, daarna gaat de assistent ophangen. Ik heb nu een bank die ik niet kan gebruiken.

Nilwik

Leuk ontvangen in de winkel
Bank en stoelen van de zelfde stof besteld
Ze beloven in de winkel mei binnen
Juni heb geleveld bank is binnen stoelen niet andere leverancier
O oke en als ik kleurverschil heb dan
Dan lossen we dat op
Krijg ik me bank dan want stoelen komen later van andere fabrikant
Ja dat kan als je alles eerst betaald anders kunnen we de bank niet leveren en kost je extra bezorgkosten
Vandaag mail gehad ze denken wat niet zeker is half augustus de stoelen te kunnen leveren
Ik zeg kan ik dan me koopcontract ontbinden
Ja dat kan maar niet kosteloos
Oké wanneer kan het wel kosteloos
NIET
HOE DAN VOOR MIJ NOOIT MEER DEZE ZAAK
MENSEN KOOP ER NIKS ZE HOUDEN JE AAN HET LIJNTJE

Simone

Super mooi winkel en goeie service!!

Hendriks

Alleen maar gericht op het maken van snelle deals, geen aandacht voor de klant of wensen die passen bij t huis daadwerkelijk. Eenmaal een deal en je zit vast aan minimumwaarde.