Bezorging/Afhalen
8.3/10
Collectie meubelen
8.3/10

Germain

Mooie en goede kwaliteit meubels en vriendelijke medewerkers. Niet opdringerig zoals bij de meeste meubel zaken.

peter brouwers

wij zijn niet erg te vreden over de bankstellen ,daar zijn touwtjes los

Goede ervaring . Vriendelijk personeel ontvangen met een kopje koffie.

Prima service, meubels werden bezorgd binnen de termijn vermeld op de aankoop bon. 1 beschadiging stoel werd keurig door monteur verholpen.

Meubels werden in de kamer gezet en moest zelf alles in elkaar zetten zonder dat dit vermeld was.

kees

Mooi bankstel gekocht bij het bezorgen bleek het in eerste instantie niet binnen te kunnen, maar de medewerkers waren zo galant om er zowel de poort achter en de achterdeur er helemaal uit te halen,...

Wiel Pieters

Onze ervaringen zijn positief: overzichtelijke showroom, uitgebreide collectie, correcte begeleiding van verkopers, niet opdringerig, levering goed verzorgd, dag van levering in overleg, tijdstip...

Wij kwamen vrijblijvend kijken en werden direct goed geholpen. Verkoper liet ons meerder banken zien/proberen en gaf ons ruim de tijd.

Nico Dormans

Goede uitleg, verkoopster was duidelijk in haar verhaal en ook de chauffeurs waren correct en namen ook alle verpakking mee. Dus voor andere kopers zeker een aanrader. Groet Nico Dormans