Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Woonsquare

Mooie winkel, hele mooie meubels ,aardig personeel en Patrick heeft ons zeer goed geholpen

Sanders

Vlotte bediening en geen aandrang.

Thomasse

Super service

Vermeulen

Prima, helemaal tevreden

Robin

Heel vriendelijk ontvangen. Heel leuk en fijn verkoopgesprek gehad met uw medewerker.

Spaan

Vriendelijke verkopers

Apeldoorn

Prima geholpen

Woonsquare

Vestiging alkmaar gekocht, zij gaven aan dat ze het bij me naar boven zouden brengen. Vervolgens komen ze de bank leveren en zeggen ze dat ze het niet naar boven zouden brengen (hier betaal je 130... Vestiging alkmaar gekocht, zij gaven aan dat ze het bij me naar boven zouden brengen. Vervolgens komen ze de bank leveren en zeggen ze dat ze het niet naar boven zouden brengen (hier betaal je 130 voor)
Met veel moeite hebben de mannen de bank naar boven gebracht en in elkaar gezet. Wat blijkt is dat de bank geleverd is met allemaal gaten. Stof is niet goed gezet. Gelijk contact opgenomen, maand later komen ze naar de bank kijken en zeggen ze alleen de kant waar gaten zitten te vervangen met een nieuwe stof. Gister hebben ze gezegd dat de stof eind april pas binnen komt. Maar dan is mijn bank nog niet gemaakt.
Heb gezegd dat ik een nieuwe bank wil en als dat niet kan het koopcontract te verbreken. Woonsquare wilt hier niet aan meewerken.

WOONSQUARE EEN WALGELIJKE WINKEL. KOOP HIER NOOIT WAT ZE LICHTEN JE ZO OP.
Ze zijn geen halve ster waard!!!!

Fleur

WAARSCHUWING ⚠️ Koop nooit bij WOONSQUARE! Zeer KLANTONVRIENDELIJK bedrijf. In augustus 2023 hebben wij het voorlopige koopcontract van ons nieuwe huis getekend. Wij zijn mede op de mooie inrichting... WAARSCHUWING ⚠️ Koop nooit bij WOONSQUARE! Zeer KLANTONVRIENDELIJK bedrijf. In augustus 2023 hebben wij het voorlopige koopcontract van ons nieuwe huis getekend. Wij zijn mede op de mooie inrichting van het huis gevallen, waarvan een okergele bank een onderdeel van was. Wij wilden dus ook okergele banken.

Na een lange zoektocht op internet zijn wij toch maar naar woonboulevards gegaan en uiteindelijk bij Woonsquare uitgekomen. Wij werden op 28 oktober 2023 hartelijk ontvangen met taart. De verkoper, een jongeman, heeft ons leuk geholpen. De okergele banken stonden in de showroom en hij heeft onze keuze aan een heel vriendelijke mevrouw achter de balie doorgegeven. Zij ging de banken bestellen. Zij heeft onze naam- en adresgegevens opgenomen en gevraagd of wij de banken nog wilden laten behandelen tegen vlekken (nee) kosten 200 euro(!) en of het bezorgd moest worden (ja), tegen helaas extra kosten van 125 euro(!). Daarna vroeg de mevrouw ons het uitgedraaide koopcontract te ondertekenen, na controle van naam en adres. Deze koopovereenkomst heb ik te goeder trouw ondertekend. Wij wisten niet hoe de banken heetten of wat de omschrijving van de banken waren en gingen ervan uit dat de mevrouw aan de balie dat allemaal wist en goed had ingevoerd. Op die bewuste middag heeft mijn man nog wat foto's gemaakt van de okergele banken in de showroom om aan onze vrienden en kennissen te laten zien.

Op 12 maart 2024 kwam een vrachtwagen van WOONSQUARE conform afspraak voor rijden. Een van de twee bezorgers belde aan en ik moest eerst het resterende bedrag betalen. Dit ook weer te goeder trouw gedaan. Hierna werden de banken in de woonkamer in verpakking afgeleverd. De bezorgers en ik hebben ze samen uitgepakt om te kijken of er beschadigingen waren. Gaandeweg vond ik de banken een rare kleur hebben. Ik keek nog een keer goed en zag tot mijn verbijstering dat het niet de okergele banken waren, maar een soort beigekleurige banken. Ik heb dit direct gemeld aan een van de bezorgers. Hij ging direct het koopcontract en de afleverbon checken en die kwamen overeen. Ik vroeg de bezorger de banken weer mee te nemen, maar hij gaf aan dat de banken nu van mij waren, omdat ik ervoor betaald had. Hij gaf aan dat ik dit online bij Woonsquare middels een klacht/servicemelding moest melden en dat de banken dan voor de juiste kleur banken omgeruild zou worden. In de tussentijd mocht ik gewoon van de banken gebruik maken. De bezorger heeft nog een aantekening gemaakt op de afleverbon hierover. Ik heb dezelfde dinsdag 12 maart een melding gemaakt bij WOONSQUARE. Twee dagen kreeg ik bericht dat er volgens het koopcontract geleverd was en dat WOONSQUARE de melding NIET verder in behandeling kon nemen.

De mevrouw aan de balie van WOONSQUARE heeft dus een foutieve bestelling gedaan.

Ik heb nog voorgesteld de geleverde banken te willen omruilen voor het okergele showroommodel. Daar wilde WOONSQUARE niets van weten en bleven vasthouden aan het getekende koopcontract. Sterker nog, ik kreeg een voorstel voor nieuwe banken voor 1.295 euro(!).

Dus mijn advies: doe GEEN zaken met WOONSQUARE. Het is een uiterst KLANTONVRIENDELIJK bedrijf. Ze zijn niet bereid om mee te denken en voor beide partijen tot een passende oplossing te komen. Zegt het voort!!