Bezorging/Afhalen
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

M.H.

Wij hebben goede ervaring met Woonsquare. De meubels zijn van goede kwaliteit. De verkopers zijn vriendelijke en meedenkend. De meubels werden thuis bezorgd en zaten veilig verpakt in stevig karton... Wij hebben goede ervaring met Woonsquare. De meubels zijn van goede kwaliteit. De verkopers zijn vriendelijke en meedenkend. De meubels werden thuis bezorgd en zaten veilig verpakt in stevig karton en werden door de vriendelijke bezorgers netjes binnen gezet.
Vanwege het COVID 19 meosten we het zelf in elkaar zetten en dat is met de duidelijke beschrijving die erbij zat, goed gelukt

Noud Nijssen

Goed behandeld, goed advies en keurige service. Alles naar wens afgeleverd.

Arjan Janssen

Prima ervaring. Nog voor de opgegeven levertijd geleverd.

R. de Rover

Slechte voorlichting. Te hoge bezorgkosten.

gertie van rijsselt

Nu maar weer wachten tot dat eindelijk het door mij bestelde bed komt.... Dramatisch.... 7 maanden wachten op mijn spullen en dan nog steeds een bed krijgen dat niet het juiste is.
Nu maar weer wachten tot dat eindelijk het door mij bestelde bed komt....
Zometeen zijn we een jaar verder.

Melisse

Prima service

v.Rooijen

Verschillend

Jef Oomen

Hulp bij bezorging O.K., telefonische bereikbaarheid dramatisch slecht

mevr. Y. Rozendaal

Goede service

Samantha

Super slecht, leveren een verkeerde kleur bank met een gat en scheur aan de onderkant en zijn niet vriendelijk en behulpzaam ze gaan niet akkoord met een vergoeding en te plaatsen ander doek er op... Super slecht, leveren een verkeerde kleur bank met een gat en scheur aan de onderkant en zijn niet vriendelijk en behulpzaam ze gaan niet akkoord met een vergoeding en te plaatsen ander doek er op maken was ook met moeite en gezeur