Bezorging/Afhalen
Showroom
8.3/10
Collectie meubelen
8.3/10

Goede winkel met ruime keuze , vriendelijke geholpen en goede service.

t.lardenoije

Prima afspraken goede service en de bezorgers\monteurs waren zeer zorgvuldig

Marjon Nieuwenhuis

Prima winkel met vriendelijk personeel.

hanssen

Personeel nog te moe om in de computer te kijken ,ik moet maar met hoofdkantoor bellen , ik kom hier niet meer ,betaal liever meer en wordt klantvriendelijk geholpen en adequaat.

Redelijk tot goed

Mark

Meubels zijn naar alle tevredenheid geleverd. Complimenten voor de bezorgers die netjes belden en ook heel vriendelijk waren.

Woonsquare

Afgelopen maandag levering van mijn hoekbank gehad . Jongens hebben alles netjes binnen geleverd en alle verpakking materiaal mee genomen..

mevrouw Mathew

Mijn ervaring met Woonsquare, luister als je binnen komt wordt je hartelijk verwelkom. Het showroom, collectie meubelen en bereikbaarheid enz. niks mis mee.
Wat mij niet lekker in de vel zit...
Wat mij niet lekker in de vel zit is.

Ik heb een T.V. Dressoir en Dressoir/ Grote spiegel gekocht. Ik heb gevraagd om de spiegel voor mij thuis te monteren. Dat was geen probleem. Maar ik moet montagekosten betalen dat was voor mij ook geen probleem. U brengt montagekosten in rekening. Maak mij aankoop een stuk duurder. En ik moet 16 a 17 weken moeten wachten best lang.
Bij thuis bezorgd krijg ik te horen gekregen dat ze de spiegel niet zou ophangen. Hun werk is thuis bezorgen en klaar.
En ik vraag die montagekosten die ik heb betaald? Ja die is voor ons. Ik stond preflex. Montagekosten en bezorg/ transportkosten zijn naar mij mening twee grote verschil.
Voor de bezorg/ transportkosten heb ik 75,00 euro betaald.
En voor de montagekosten 2% van mij aankoop bedrag. Ik heb voor iets betaald terwijl de dienst niet is gedaan/ geleverd.

Dat is niet alles ik moet zelf haken gaan zoeken om achter de spiegel te bevestigen.
Als tenminste de haken al bevestigd was dan ik zelf iemand gevraagd om die spiegel voor mij op te hangen.

Wat stond weer in jullie Feedback als ik een positieve reactie achter laat maak ik kans om 2%? van mijn aankoop bedrag te winnen/ krijgen??.....
Nou die 2% kan ik naar fluiten dus. Jullie zeg iets en doet het tegenovergestelde.
Het was niet leuke ervaring bij het bezorgen.

Of ik iemand zal aanbevelen om iets daar te kopen???.... Ik ben bang dat hij/ zij ook zo ervaring zal meemaken. Of erger.

De Showroom, Collectie meubelen Bereikbaarheid showroom enz, enz. geen probleem jullie hebben een grote collectie meubelen, persoonlijk aandacht niks mis mee.
Alleen bij het bezorgen ben ik wat teleurgesteld.

Van Soolingen

Heel klantvriendelijk. Bereid om dat extra stukje service te verlenen, zowel in de zaak als bij levering

C. Dix

Vriendelijke medewerker. Goedgeïnformeerd.