Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

HS

Goed geholpen bij de aankoop een aantal jaren geleden bij de aankoop van hoekbank, tafel en twee relaxfauteuils. De aflevering van de meubels verliep niet echt goed, maar okay, ze kwamen. Nu, vier... Goed geholpen bij de aankoop een aantal jaren geleden bij de aankoop van hoekbank, tafel en twee relaxfauteuils. De aflevering van de meubels verliep niet echt goed, maar okay, ze kwamen. Nu, vier jaar later, zijn twee metalen veren van de relaxfauteuils afgebroken. Woonsquare: “jammer, we hebben die niet meer op voorraad, je moet zelf maar zien of je ze op internet kunt vinden.

nvt

Viel een beetje tegen toen ik hoorde wat het kost om af te leveren en om de oude mee te laten nemen , maar alsnog redelijk opgelost

Bank

Naar de showroom gegaan voor een bank. Vriendelijk geholpen en keuze snel gemaakt.
Voordat bank uit vrachtwagen kwam al moeten tekenen en betalen.
Echter werd bank duidelijk anders...
Voordat bank uit vrachtwagen kwam al moeten tekenen en betalen.
Echter werd bank duidelijk anders geleverd dan deze in showroom stond.
Bij bellen en klachtenformulier invullen heel naar behandeld/ niet serieus genomen. Naar veelvuldig mailen en bellen toch een monteur kunnen krijgen. Deze bleef vasthouden aan eigen praatje.
Direct weer papieren om te tekenen.
Al met al een bank die niet naar wens is :(

Van Everdink. 378192

Keuze type reeds eerder bepaald, kleur bepalen, keurige afhandeling, andere dag top op tijd binnen BoZ. gebeld!!! Keurig en prachtig verpakt in kartonnen dozen. Stonden al klaar. Maak je niet veel... Keuze type reeds eerder bepaald, kleur bepalen, keurige afhandeling, andere dag top op tijd binnen BoZ. gebeld!!! Keurig en prachtig verpakt in kartonnen dozen. Stonden al klaar. Maak je niet veel meer mee. Chapeau. Wij zullen u aanbevelen!!!!

Woonsquare

We werden in de winkel heel aardig ontvangen en goed geholpen, en toen begon t gedonder, bestelling in Jan gedaan . Binnen acht to t tien weken nog niks van de bank gehoord, even gewacht, toen na... We werden in de winkel heel aardig ontvangen en goed geholpen, en toen begon t gedonder, bestelling in Jan gedaan . Binnen acht to t tien weken nog niks van de bank gehoord, even gewacht, toen na twaalf weken gebeld. Nee de levertijd voor deze bank is twaalf tot zestien weken. Oké foutje kan.
Maar u raad t al na zestien weken nog steeds niks, geen bericht geen belletje, dus zelf weer maar bellen.
Er was wat met de levering van de producten die nodig waren uit t buitenland. Dus weer wachten. Nou eindelijk na 7 maanden heb ik mijn bank. Maar de telefonische afspraken voor een compensatie voor t lange wachten zijn niet nagekomen.
Bovendien raam voordeur kapot. Maar bank staat eindelijk.

Ontevreden klant

Zit al een half jaar op mijn bank te wachten. Hoop smoesjes, maar weinig bericht over wanneer de bank wel geleverd kan worden. Torenhoge annuleringskosten als je het na een half jaar wachten zat... Zit al een half jaar op mijn bank te wachten. Hoop smoesjes, maar weinig bericht over wanneer de bank wel geleverd kan worden. Torenhoge annuleringskosten als je het na een half jaar wachten zat bent en meer duidelijkheid wilt. Beloven bij aankoop een levering tussen de 12-16 weken, maar na 26 (!) weken hier nog geen bank en zelfs geen duidelijkheid over wanneer deze wel gaat komen.

Scheers

Goede ervaring

H.Scholman

Mooie winkel. Goed geholpen.

Colette Kaathoven Sperling

Tot nu prima . Maar nog in bestelling