Bezorging/Afhalen
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Janssens

Heel goed en zeer vriendelijk en behulpzaam

Yvonne koenen

Ik heb in maart een nieuw bankstel gekocht bij woonsquare eindhoven dus midden in de lockdown. Ik ben erg tevreden over de service en aandacht die de medewerker verleend heeft.

joke kuchler

Fijn als je binnenkomt dat je niet direct op je huid wordt gezeten , maar op het moment dat je vragen hebt er alle tijd wordt genomen om je te woord te staan en te adviseren , uiteindelijk een mooi... Fijn als je binnenkomt dat je niet direct op je huid wordt gezeten , maar op het moment dat je vragen hebt er alle tijd wordt genomen om je te woord te staan en te adviseren , uiteindelijk een mooi bankstel gevonden met aanpassingen in kleur en opstelling , geleverd en gemonteerd zoals afgesproken , wij zijn erg tevreden van zowel de medewerkers ven de showroom als de van mannen die het bankstel keurig hebben neergezet

Martien Berends

Wij hebben een nieuw bankstel gekocht en tot nog toe is alles positief verlopen. We kregen een waarschuwing, dat de levertijd lang zou kunnen gaan duren, maar na 7 weken staat onze nieuwe aanwinst... Wij hebben een nieuw bankstel gekocht en tot nog toe is alles positief verlopen. We kregen een waarschuwing, dat de levertijd lang zou kunnen gaan duren, maar na 7 weken staat onze nieuwe aanwinst al in onze woonkamer.

eissing

Heel bereidwillig en vriendelijk ,meedenkend fijne ervaring

T.Gielen

Goede verkopers en bezorgers

Arjen Dommisse

Goed en netjes te woord gestaan

Diana Plantenga

In Corona-tijd een heel prettige ervaring. Rustig kunnen kijken, zonder opdringerige verkopers. Goeie deal ook kunnen sluiten!

Asmaa

Netjes op afspraak

E Wessling

Heel goed. Verkoopster ging goed met m’n wensen om en zei ook eerlijk welke stof het beste was enzo. Met bezorgen ook super gegaan. Fijn een telefoontje om alles af te spreken. De dag van bezorgen... Heel goed. Verkoopster ging goed met m’n wensen om en zei ook eerlijk welke stof het beste was enzo. Met bezorgen ook super gegaan. Fijn een telefoontje om alles af te spreken. De dag van bezorgen ook een belletje hoe laat ze zouden komen. Waren mooi op tijd. Hele aardige jongens die kwamen bezorgen en de bank in elkaar zetten.
Geen klachten of opmerkingen verder hierover.