Bezorging/Afhalen
Collectie meubelen

F. Heerings

Redelijk positief.

Heemstra

Altijd iets voor ieders smaak

S melero

Verkoop ging goed en bezorging ging goed. Contact ertussen was werkelijkwaar verschrikkelijk

M Daanen

Heel erg goed geholpen

Beemster

Prima kwaliteit

Wim Meijers

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van 2 tweezitters van het merk Manta in de kleur "liver". Bovendien heb ik gekozen voor de beste leersoort. Het resultaat zijn twee prachtige banken die het... Ik ben zeer tevreden met de aankoop van 2 tweezitters van het merk Manta in de kleur "liver". Bovendien heb ik gekozen voor de beste leersoort. Het resultaat zijn twee prachtige banken die het geheel van mijn midden-eiken inrichting op een chique wijze complementeren. Bij de aankoop enkele maanden geleden werd ik door een vrouwelijke medewerkster van het filiaal Woonboulevard Heerlen zeer vakkundig en klantvriendelijk behandeld. Ik was er op zaterdagmiddag en werd zelfs getrakteerd op koffie met luxe rijstevla. Ik voelde me er helemaal thuis. De levertijd was 3 tot 4 maanden. Kortom, ik kan iedereen aanraden om bij Woonsquare te kopen. Bovendien een klasse prijs-kwaliteit verhouding. Chapeau.

kruyver

Mooi bankstel, redelijke prijs

Woonsquare

Heel plezierig, heb niets dan lof, zowel in de winkel als bij de bezorging.

Leon CJ van TIlburg

Ondanks Corona is onze ervaring met Woon square echt geweldig niet alleen tijdens het aankoopproces maar ook bij de aflevering; ondanks alle beperkingen een zorgvuldige job ! Een bedrijf zeker aan... Ondanks Corona is onze ervaring met Woon square echt geweldig niet alleen tijdens het aankoopproces maar ook bij de aflevering; ondanks alle beperkingen een zorgvuldige job ! Een bedrijf zeker aan te bevelen als je op zoek bent naar nieuwe meubels.