Voldoet het rapport aan uw verwachtingen?
Kreeg u een duidelijk antwoord op uw vragen?

Gerard

Wooninspectie Zeeland (Jasper) heeft voor mij voor de 2e keer een bouwkundige keuring uitgevoerd en beide keren zeer tevreden.
Jasper is een terzake zeer kundig persoon, je kan hem alle vragen...
Jasper is een terzake zeer kundig persoon, je kan hem alle vragen stellen die je wilt en geeft overal antwoord op, ook geeft hij uit zich zelf dingen aan wat je moet weten.
Het rapport ziet er telkens keurig uit en binnen een paar dagen in de mail!
Zeer tevreden!

Niek Brinkhuis

Vriendelijke en duidelijke uitleg. Neemt de tijd voor de inspectie en komt niet gehaast over.

Peter-Paul Lobbezoo

Bouwkundige keuring werd op korte termijn en nauwkeurig uitgevoerd. We konden onze vragen stellen. Dhr. Lameijn is prettig in de omgang en erg deskundig.

Mark de Graaff

Duidelijk rapport met goed advies! Top!

A Viergever

Zeer professionele bouwkundige keurder. Geeft niet alleen de mindere punten aan maar tevens ook de oplossing. Is reëel en onafhankelijk.
Goed benaderbaar en op alle vragen antwoorden gekregen.

Prettige samenwerking, snelle rapportage en duidelijke verklaringen tot mogelijk toekomstig onderhoud en dergelijke.

Dorien Wirtz

Jasper verteld duidelijk wat hij ziet en heeft veel verstand over van alles. Vriendelijk in contact

Heel goed. Accuraat en vriendelijk.

Chiel van Aspert

Via een kennis ben ik terecht gekomen bij Wooninspectie Zeeland. Zeer snelle reacties en planning voor een afspraak voor de keuring. Deze is uitgebreid gedaan en we zijn zeer tevreden.

Goede communicatie en kundige keurder