Voldoet het rapport aan uw verwachtingen?
Kreeg u een duidelijk antwoord op uw vragen?

J. van Iersel

Goede communicatie, erg uitgebreid rapport en heldere uitleg bij vragen.

Quinten van Dijk

Snelle service en een keurig rapport voor een nette prijs

Ank Honkoop

Deskundig en adequaat

I van de velde

Professioneel, sympathiek, eerlijk

F.J. van der Ploeg

Professioneel, deskundig advies, leesbaar en practisch. Afspraken worden nagekomen. Een aanrader.

Hoven

Bouwkundige inspectie pand.

Jeffrey

Snel een afspraak kunnen maken en netjes op tijd aanwezig om de bouwkundige keuring uit te voeren. Ik heb na afloop telefonisch contact opgenomen om alles door te spreken en komt met goede adviezen.... Snel een afspraak kunnen maken en netjes op tijd aanwezig om de bouwkundige keuring uit te voeren. Ik heb na afloop telefonisch contact opgenomen om alles door te spreken en komt met goede adviezen. Hierdoor een helder beeld kunnen krijgen van de woning en deze zonder problemen gekocht. Daarna het rapport ontvangen en deze is heel compleet. Het is de meest uitgebreide en detailleerde die ik ooit gezien heb. Je kunt dit rapport daardoor gebruiken als leidraad om je huis te in stappen te verbeten zonder dat dit direct noodzakelijk is. Ik ben erg blij met de service en bij een eventueel volgende keuring ga ik zeker weer hier naartoe.

Jodie

Vakkundig en transparant

Niels

Goede snelle service en zelfs op de avond zelf al een korte telefonische toelichting met de belangrijkste punten.

Mevr. Broodryk

Goede ervaring. Kon snel een afspraak maken en vriendelijk persoon.