1993 Reviews

Snelle service en levering

scherpe prijzen

De aanschaf via de website ging vlot en makkelijk. Op dinsdag 12 juni besteld, levering zou op woensdag plaatsvinden.

Op woensdagochtend 13 juni volgt een SMS bericht van Bezorger XXL...

Douchewand Discounter levert voor zover ik kan beoordelen een prima product. Het optreden van de bezorger XXL Pakket vond ik teleurstellend.

Reactie Woon-discounter.nl:

Vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Wij geven uw feedback door aan onze transportdienst, zodat zij dit kunnen verbeteren. Hopelijk geniet u inmiddels van ons product en zien u graag in de toekomst terug!

Verkeerde levering gekregen lang moeten wachten op antwoord dan nog eens een voertuig met autopech waardoor de uiteindelijke bestelling nog eens 2 dagen vertraging had

Goedkope prijzen

Reactie Woon-discounter.nl:

Vervelend dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Wij streven ernaar om snelle en duidelijke service te verlenen. Onze excuses dat dit bij u niet helemaal het geval is geweest. Op de verdere transport hebben wij helaas geen invloed. Wij geven onze producten mee met de transportdienst, waarna zij de orders afleveren.

Helaas klopte de website niet, ik had 11 spiegels van hetzelfde formaat besteld maar hier hadden ze nog maar 3 van. Samen met een medewerker eruit gekomen voor andere formaten. Het verschil in...

Goede site, goede prijs kwaliteit artikelen.
douchewand mat besteld, helder glas geleverd. Na 1 mailtje alles opgelost. Keurig!

goede communicatie en dienstverlening

Cauberg rene

Alles tiptop

Gorde service,
Afsraken zeer goed nagekomen.

Duidelijke communicatie

Albert

Product goed !! Maar bezorging slecht !!

Reactie Woon-discounter.nl:

Vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Het vervoer van de producten gaat via een externe transportdienst. Wij geven de opmerkingen door die u in de bestelling aangeeft, zodat ze hier rekening mee kunnen houden. Op het verdere verloop van de bezorging hebben wij geen invloed meer. Gelukkig is het product voor u wel goed bevallen.

Frans

Prima levering volgens afspraak

Goede kwaliteit producten

Gewoon top.
Goede info , snelke reactie kl service en precies op tijd.
Keurig bedrijf...en de goedkoopste.