Woon-discounter.nl

Woon-discounter.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Woon-discounter.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1879
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Woon-discounter.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 1879 ervaringen.

Goed (8/10)

Prijs - kwaliteit verhouding is goed

Score voor Woon-discounter.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle en duidelijke service.

Uitstekend (10/10)

Onvoldoende (4/10)
van den Brink

neen

Reactie Woon-discounter.nl:

Wij hebben problemen gehad met de transportdienst waardoor niet alles op tijd geleverd kon worden en er ook spullen zoekgeraakt zijn bij de transportdienst. Gelukkig hebben we vanaf nu een goed transportbedrijf en kan alles weer worden geleverd zoals afgesproken.

Score voor Woon-discounter.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Produkt niet ontvangen, geen vlotte reactie op mailtje met klacht en voorstel.

Zeer slecht (2/10)

Reactie Woon-discounter.nl:

Het transportbedrijf kon de drukte niet aan waardoor een aantal van onze klanten hun producten niet of niet op tijd geleverd hebben gekregen. Op dit moment werken we met een nieuw transportbedrijf waardoor alles weer geleverd kan worden.

Score voor Woon-discounter.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer slechte communicatie en levering, zelf moeten mailen en 3x daags moeten bellen. levering de volgende werkdag, dus niet.

André Mulder
Voldoende (6/10)
André Mulder

ja de vlotte levering

Reactie Woon-discounter.nl:

Wegens problemen met de transportdienst lopen we op dit moment nog achter met het beantwoorden van de mailberichten. Dit hopen we over een week weer opgelost te hebben.

Score voor Woon-discounter.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer vlotte levering, echter bij het uitpakken van de douchewand 4 dagen later bleek deze beschadigd te zijn. dit gemeld via de telefoon en daarna via de mail op maandag 3 juli helaas nog niet vernomen wat de oplossing wordt.

Onvoldoende (4/10)

Zie hierboven

Reactie Woon-discounter.nl:

De transportdienst kan de grote drukte niet aan. Daardoor zijn we inmiddels overgestapt naar een ander transportbedrijf. De douchewand is inmiddels al wel opgehaald bij de klant.

Score voor Woon-discounter.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Helaas is/de ruit beschadigd geleverd! de tweede levering niet gekregen en de koop geannuleerd. zit nu op een mail te wachten waarin er een afspraak wordt gemaakt om de beschadigde douchewand op te halen! had een iets eerdere feedback verwacht!.
personeel aan de telefoon is/erg vriendelijk en begripvol!.
het vervoersbedrijf zou ik overwegen of ik daar mee door zou gaan....zij komen hun afspraken niet na!.

shila van geenen
Onacceptabel (1/10)
shila van geenen

ja, ontwijkend antwoord geven

Reactie Woon-discounter.nl:

De transportdienst kan de grote drukte niet aan. Op dit moment zijn we net overgestapt naar een nieuwe transportdienst waardoor alles weer geleverd kan worden.

Score voor Woon-discounter.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slecht, betaling is gedaan maar nog steeds geen levering..
heb al 3 mails uitgestuurd en 5 keer gebeld. .
elke keer gaan ze het uitzoeken. maar geen antwoord.

Thea R
Uitstekend (10/10)
Thea R

Heel vriendelijk personeel en komen na wat ze beloven.

Score voor Woon-discounter.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Daar ik een douche wand heb besteld en deze bij het plaatsen in honderden duizend stukjes is gevallen, heb ik woon-discounter gebeld voor een nieuwe douchewand en werd mij verteld dat ik deze wel vergoed kreeg. een paar dagen later stond er een nieuwe douche wand en hoefde ik hier inderdaad niets voor te betalen. super, super service,.

Roel

Zeer slechte service !!!! de waskom (showmodel) die ik voor €37.50 via internet bestelde is de dag na mijn bestelling blijkbaar in de winkel aan een ander verkocht. krijg van renate doodleuk te horen dat ik dan maar €37.50 moet bijbetalen voor een zelfde model uit de doos..... ik heb gevraagd voor water bij de wijn, was onmogelijk. omdat renate zelfs zo'n simpele service niet wil leveren heb ik m'n hele bestelling van +-€500 maar helemaal afgezegd.

Goed (8/10)

duidelijke webwinkel

Score voor Woon-discounter.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Via internet een prijs technisch aantrekkelijke douche wand gezocht.

2010 – 2017 © The Feedback Company