Woon-discounter.nl

Woon-discounter.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Woon-discounter.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1860
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Woon-discounter.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 1860 ervaringen.

Dirk Benard
Dirk Benard

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Dit bedrijf maakt waar wat zij beloven.

Zeer goed (9/10)

Goede en snelle service tegen prima prijs.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Douchewand gekocht op advies van onze installateur.

Zeer goed (9/10)

Bij vorige levering kapot onderdeel direct vervangen zonder kosten. Dit keer een accesoire besteld, ondanks de lage prijs snel geleverd met keurige melding vooraf aan de levering door de vervoerder

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering tegen een goede prijs.

Onvoldoende (4/10)

Zeker sterke punten voor uw bedrijf, ik werd netjes te woord gestaan, vooral degene die ik dinsdag's aan de lijn had, ging er daad werkelijk mee aan de slag dat mijn douchewand toch geleverd ging worden, Ik zou uw bedrijf zeker aanbevelen als u een ander transportbedrijf de spullen liet brengen, maar zoals het nu ging.......................

Reactie Woon-discounter.nl:

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen en klanten zo goed mogelijk te helpen. Wij werken met een extern transportbedrijf waardoor wij helaas niet alles in eigen hand hebben. Gelukkig gaat het in 99% van de bestellingen wel in 1 keer goed. Wij begrijpen dat 100% goed moet gaan en werken daarom hard om ook de laatste hobbels glas te strijken.

Score voor Woon-discounter.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik ben zeer tevreden met de telefonische afhandeling . maar ik ben zéér ontevreden met de aflevering van uw product. daar kunt u waarschijnlijk niets aan doen, maar door dit transportbedrijf raakt u waarschijnlijk klanten kwijt. de afhandeling van dit bedrijf was meer dan slecht. zou vrijdag's geleverd worden tussen 10.00 en 13.00 heb 20 min. gebeld naar dat bedrijf maar niemand nam daar de telefoon op. uw bedrijf gebelden er zou wat aan gedaan worden na de pinksteren. dus dinsdag weer gebeld, het was in behandeling, hoorde verder niets van u, om 16.30 u weer gebeld, toen nam er een meneer op en deze zou er voor zorgen dat het zeker geleverd ging worden, de andere dag op woensdag, maar doorgegeven dat ik toen niet thuis was die dag. wordt ik 's woensdags gebeld door het transport bedrijf dat ze voor de deur staan. u begrijpt weer een miscommunicatie, gelukkig is het bij de buren afgeleverd maar toch. ik heb geen goede woorden voor dit transport bedrijf.

barto
barto

Snel / volgens afspraak.

Uitstekend (10/10)

Snel leveren !!! Prima

Score voor Woon-discounter.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik kan zegen dat is alles goed gelopen!!!!.

Goed (8/10)

Naast de digitale omgeving ook persoonlijke aandacht / mogelijkheid om te bellen / overleggen .

Goede ervaring.

J.Verhoeff
Prima (7/10)
J.Verhoeff

Reactie Woon-discounter.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback, dat word door ons zeer op prijs gesteld. Wij zullen dit meenemen voor de verbetering van onze service

Score voor Woon-discounter.nl:3.5/5

Alles ging netjes..
graag de chauffeurs die komen afleveren instrueren dat de goederen dienen te worden uitgepakt en gecontroleerd zodat extra ritte kunnen worden voor komen. vooral oudere klanten stellen dit zeer op prijs en het scheelt uw bedrijf een extra rit= dus geld.

ploum
ploum

Kunt eigen leverdatum opgeven

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle en correcte levering, alles volgens afspraak.

rob hendriks
Voldoende (6/10)
rob hendriks

snel met leveren dat is heel fijn

Reactie Woon-discounter.nl:

Wanneer u als klant niet (helemaal) tevreden bent met uw geleverde product dan kunt u altijd contact met ons opnemen zodat we u kunnen helpen. Schade aan een product kan altijd ontstaan bijvoorbeeld tijdens productie, bij ons in het magazijn of tijdens transport. Wij kunnen dit helaas niet altijd voorkomen of controleren. U mag daarover altijd contact met ons opnemen zodat we dit kunnen verhelpen.

Score voor Woon-discounter.nl:3/5

29 mei 2017 .
wij hebben een douchewand die beschadigd is en als het goed is komen ze die vandaag omruilen .
dus als dit goed verloopt dan ben ik een tevreden klant .

2010 – 2017 © The Feedback Company