2010 Reviews

Mooie douchewand, slechte klantenservice

Mooie douchewand voor een prima prijs

Reactie Woon-discounter.nl:

Fijn om te horen dat de douchewand naar wens is geweest! Wat betreft de klantenservice vinden wij het jammer dat u niet naar wens bent geholpen. Wij willen namelijk iedere klant zo snel en goed mogelijk te woord staan. Zoals begrepen via de telefoon ging dit om een bepaalde medewerker die u te woord heeft gestaan. Wij gaan dit met hem bespreken en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd!

Ik heb een douchescherm besteld en ben hier erg tevreden mee. Het is een stuk voordeliger dan in de bouwmarkt en is zeker net zo goed qua kwaliteit. Duidelijke site met montage instructies.

Beteouwbaar en snelle correcte service

Voordelig

José heuvelmans

Snelle afhandeling.
Alleen degenigge die het bracht .was erg onvriendelijk. En vroeg me zelf of ik zelf de doch wand uit de bus wauw pakken .
Een dochwand weegt heeeeeel...

Het bedrijf kan ik aanbevelen .
Niet de koetsier die het bracht

Renate

Uitstekende service. Snelle reactie op vragen per mail.
Correcte bezorging.

Snelle service, overzichtelijk website. Klantenservice is vrij direct. Niet slecht maar kan beter.

Super!

Er was een artikel niet op voorraad. Daar werd ik netjes over gebeld. Overleg gehad en vervolgens de bezorgdatum besproken. Artikelen zijn vervolgens ook netjes op de juiste dag bezorgd. Goede service naar jullie klanten toe! Complimenten! Houden zo!

mark koper

Prima service

klantvriendelijk goede prijs

Goed en goedkoop mooie spullen