Lalita

Geweldig en super!

Mooi hout en keuze is enorm. Erg klant vriendelijk!

A

Mensen met liefde voor hout

Heldere communicatie wat wel en niet kan. Maar vooral fantastisch resultaat.

fam. van der Wel

Komen afspraken echt na

afspraken nakomen

Slecht

Telefoon opnemen, bezorging

Reactie Woodshape.nl:

Dit is heel erg jammer. Deze klant heeft meerdere keren gebeld voor informatie voor zijn op maat gemaakte bureaublad. Klant was heel enthousiast en wilde de order z.s.m. hebben. Dat hebben wij... Dit is heel erg jammer. Deze klant heeft meerdere keren gebeld voor informatie voor zijn op maat gemaakte bureaublad. Klant was heel enthousiast en wilde de order z.s.m. hebben. Dat hebben wij gerealiseerd. Na binnenkomst van de aanbetaling hebben wij met 2 weken het op maat gemaakte bureaublad afgeleverd. Daarna hebben wij deze review ontvangen. Wij hebben meerdere keren contact gezocht om te vragen wat er aan de hand was maar wij kregen geen reactie. Mail en telefoon bleven onbeantwoord. Vol onbegrip houden wij vast aan de klanten die zeer tevreden zijn en blijven mooie producten maken.
Team Woodshape.

Waarom verplicht?

Vlekkeloos verlopen van offerte tot levering. En veel sneller geleverd dan aangegeven.

Mooi product

Maud & Jan

Uitstekend

Het meedenken en enthousiasme van de eigenaar.

Reactie Woodshape.nl:

Het blijft toch fijn als je de waardering van de klant terug ziet in de beoordeling review.

Vinke

Goede kwaliteit

Snelle service

Yvonne Kerkwijk

Zeer goed, klantvriendelijk en perfecte bezorgservice

Zie hierboven

Reactie Woodshape.nl:

Bedankt voor het compliment!! Ik hoef vandaag niet meer naar de sportschool. :-)

Carolien

Prettige en ter zake doende mailwisseling. Duidelijke informatie over product en factuur. Product volgens specificaties snel gemaakt en geleverd. Erg tevreden mee.

Communicatie. Goede informatie. Snelle levering volgens specificaties.

Ben

n.v.t.