Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
8.1/10

Keir

Goede en persoonlijke adviezen en service, met als resultaat een prachtige op maat gemaakte tafel.

Persoonlijk adviesgesprek aan de hand van veel voorbeelden uit de showroom. Rondleiding door de werkplaats met extra info over houtsoorten, bewerkingen etc. Geleverd volgens afspraak. Helder over prijzen. Echt top!

Reactie Woodshape.nl:

Het blijft toch mooi om te zien dat de passie die wij hebben ook bij de klant overkomt. Weer een maximale score! Wij wensen jullie veel plezier met de tafel op maat!

Frans, Schiedam

Goed vindbaar op internet, daarna, communicatie via telefonisch overleg en advies zeer goed, verwerking bestelling en levering uitstekend en heel snel!

Snel en efficiënt plus kwalitatief prima product geleverd

Reactie Woodshape.nl:

Het is altijd goed om van de klant te horen dat wij voldoen aan de verwachtingen en dan ook nog 10/10 krijgen!Wij wensen u veel plezier met u aankoop.

Ton van der Velden

Schitterend tafelblad

Heel mooi product voor betaalbare prijs

Meedenkend.

Ben Bekkers

Zeer goed en doen wat ze beloven

vakmanschap

Reactie Woodshape.nl:

Kijk, daar doen wij het voor. 10 uit 10 is toch wel het mooiste compliment wat wij kunnen krijgen. Doel is bereikt. Een tevreden klant.

Goed. Professioneel advies. Vakkundig

De advisering bij de aankoop van een nieuwe tafel was zeer deskundig en heeft erin geresulteerd dat we erg tevreden zijn met het eindproduct

J.J.Kossen

Een goed georganiseerd bedrijf die een heel goed product afleverd.

Afwerking zeer goed.

van Diepen

snelheid

Gerssen

Zeer aangenaam

Ja, verrassend meedekend!

Correct, alles volgens afspraak verlopen.