Kwaliteit van het product

Gerard Smelt

Prima. Ze doen wat ze beloven. Prima toch.

Alles is vlekkeloos verlopen. Is dat een strek punt ? Dat zou toch normaal moeten zijn.

Des Bewindvoering BV

Heldere communicatie en goede service.

Communicatie

Anja Verburg

Goed bedrijf. We werden heel persoonlijk geholpen door iemand die heel veel wist van hout en houten meubelen. Een verademing vergeleken met een woonboulevard waar alle winkels dezelfde spullen... Goed bedrijf. We werden heel persoonlijk geholpen door iemand die heel veel wist van hout en houten meubelen. Een verademing vergeleken met een woonboulevard waar alle winkels dezelfde spullen hebben staan. Hier kun je je eigen ideeen doorgeven. Wij hebben nu de perfecte tafel voor ons, deze hadden we nooit in een winkel kunnen kopen. Gewoon top.

Ik had het gevoel dat ik de enige klant was. Als ik belde, mailde of langskwam werd ik meteen herkend. Superklant vriendelijk. Ik zou willen dat er meer van deze bedrijven waren.

Reactie Woodshape.nl:

Bedankt voor de bestelling en de complimenten. Wij blozen ervan. Het einddoel is bij deze dus wederom bereikt. Een tevreden klant. Veel plezier met u aankoop!

Joep Geilenkirchen

Plezierig, terzakekundig

Klantgerichtheid, kennis van zaken

r. blom santpoort

Prettig bedrijf om mee te werken. Geven goed aan wat de mogelijkheden zijn. Maken prachtige dingen/tafels/blad in ons geval.

Goede communicatie, goed verpakt geleverd.

N.V.T.

Al eerder ee ntafel gekocht en nu een tweetal meubelplanken

Snelle respons op aanvraag, duidelijke website en assertief op de gestelde vragen naar "speciaaltjes"

Prima ervaring.

Snelle reactie per email.

Postieve ervaring. Goede service, tafelblad snel klaar, flexibel, goede advisering tijdens bezoek bij Woodshape.

Goede service, goed advies, goede kwaliteit

Verbaan

Vriendelijke ontvangst. Rondleiding was interessant. Nooit eerder zoiets gezien. Erg leuke mensen en goed gemotiveerd.

Klaas Wits

Uitstekend, in alle opzichten.

Vriendelijk, efficiënt, bereidwillig, gunstig geprijsd. Kortom: erg plezierig allemaal en voor herhaling vatbaar.

Reactie Woodshape.nl:

Het was ook erg leuk om voor jullie een product te maken.
Team Woodshape.nl