Kwaliteit van het product

Danielle

Goede en snelle service. Bijzettafel ziet er mooi uit.

Goede service

Alex de Bruin

Bedrijf gevonden via internet en vervolgens bezocht, Uitstekende productvoorlichting en rondleiding door de fabriek. Men is duidelijk trots op het bedrijf en de producten. Snelle offerte en goede,... Bedrijf gevonden via internet en vervolgens bezocht, Uitstekende productvoorlichting en rondleiding door de fabriek. Men is duidelijk trots op het bedrijf en de producten. Snelle offerte en goede, correcte communicatie, zowel telefonisch als via mail. Levering conform de beloofde levertijd en product voldoet volledig aan de verwachting.

Kennis van de diverse houtsoorten en verwerking hiervan.

Tafelblad op maat gekocht. Snelle reactie op vragen over het product. Tafelblad ziet er prima uit. Verbeterpunt is de randafwerking. De randafwerking is in werkelijkheid anders dan op... Tafelblad op maat gekocht. Snelle reactie op vragen over het product. Tafelblad ziet er prima uit. Verbeterpunt is de randafwerking. De randafwerking is in werkelijkheid anders dan op tekening/website.

Snel reageren op vragen. Tafelblad netjes afgewerkt.

Snelle reactie op aanvraag offerte. Goede levering en goed product!

Snelle reactie, goede communicatie.
Prijs kwaliteit is in orde.
Product is goed verpakt en komt onbeschadigd aan!

Goedemiddag Fam. Kommeren,
Goed om te horen dat u tevreden bent. Jammer dat u vindt dat de levertijd wat tegen viel.
De normale levertijd is 4-6 weken na binnenkomst van de...
Goedemiddag Fam. Kommeren,
De normale levertijd is 4-6 weken na binnenkomst van de aanbetaling.
U maatproduct is binnen 3 weken geleverd na de aanbetaling.
Veel plezier met u aankoop.
Team Woodshape.nl

Keir

Goede en persoonlijke adviezen en service, met als resultaat een prachtige op maat gemaakte tafel.

Persoonlijk adviesgesprek aan de hand van veel voorbeelden uit de showroom. Rondleiding door de werkplaats met extra info over houtsoorten, bewerkingen etc. Geleverd volgens afspraak. Helder over... Persoonlijk adviesgesprek aan de hand van veel voorbeelden uit de showroom. Rondleiding door de werkplaats met extra info over houtsoorten, bewerkingen etc. Geleverd volgens afspraak. Helder over prijzen. Echt top!

Reactie Woodshape.nl:

Het blijft toch mooi om te zien dat de passie die wij hebben ook bij de klant overkomt. Weer een maximale score! Wij wensen jullie veel plezier met de tafel op maat!

Frans, Schiedam

Goed vindbaar op internet, daarna, communicatie via telefonisch overleg en advies zeer goed, verwerking bestelling en levering uitstekend en heel snel!

Snel en efficiënt plus kwalitatief prima product geleverd

Reactie Woodshape.nl:

Het is altijd goed om van de klant te horen dat wij voldoen aan de verwachtingen en dan ook nog 10/10 krijgen!Wij wensen u veel plezier met u aankoop.

Ton van der Velden

Schitterend tafelblad

Heel mooi product voor betaalbare prijs

Meedenkend.

Ben Bekkers

Zeer goed en doen wat ze beloven

vakmanschap

Reactie Woodshape.nl:

Kijk, daar doen wij het voor. 10 uit 10 is toch wel het mooiste compliment wat wij kunnen krijgen. Doel is bereikt. Een tevreden klant.

Goed. Professioneel advies. Vakkundig

De advisering bij de aankoop van een nieuwe tafel was zeer deskundig en heeft erin geresulteerd dat we erg tevreden zijn met het eindproduct