8.2/10

Dirk Groenendijk

Keurig geholpen op tijd en prachtige kwaliteit

Soepel te verwerken en niet te duur .

rudi

Heel goede service, heel goede product, makkelijk te installeren

Nu 3x een bestelling geplaatst waarvan de laatste zeer recent.
Nu 3x een bestelling geplaatst waarvan de laatste zeer recent.
Wanneer men de instructies goed opvolgt kan men simpel zelf plaatsen en blijft het materiaal ook mooi. Zeker rekening houden met uitzetten/krimp van de materialen.
Inmiddels nu alle schuttingen bij ons vervangen door composiet van dit bedrijf en tot nu toe zeer tevreden vanaf de 1e bestelling tot heden.

Snelle reactie na plaatsen order. Bij twijfel bellen ze om te controleren. Duidelijkheid over levering en transporteur belt vlak voor aankomst.

Suzan Barto

Super goed bedrijf

Goede service

Smits

Slecht materiaal

Wanneer nieuw erg mooi

Geen onzin verkopen en je klanten een goed produkt leveren.
Geen onzin verkopen en je klanten een goed produkt leveren.
Drie jaar terug schuttingdelen voor 7 schuttingen gekocht. Na een jaar kwamen de eerste horizontale scheuren in de planken. Na veel klagen en aanhouden 5 nieuwe planken kunnen krijgen, inmiddels weer 3 planken met scheuren. De alleronderste plank staat in de grond en dat is volgens woodcomposiet de reden dat alle planken daarboven gaan scheuren. Hoe verzin je het! Bovendien hebben ze mij via een email laten weten dat er alleen garantie op rot wordt gegeven, niet op scheuren. Trek zelf je conclusie, maar ik raad je echt af hier schuttingdelen te kopen.

Reactie WoodComposiet:

Vanwege deze slechte review hebben wij meerdere collega's mee laten kijken naar uw problemen. Naast dat er geen ventilatie mogelijk is, is er ook geen vrije ruimte gehouden voor uitzetting. Wij... Vanwege deze slechte review hebben wij meerdere collega's mee laten kijken naar uw problemen. Naast dat er geen ventilatie mogelijk is, is er ook geen vrije ruimte gehouden voor uitzetting. Wij hebben de klant vorig jaar voorzien van gratis delen, de klant gaf in de e-mail aan de schutting aan te zullen passen. Dit is helaas niet gedaan, waardoor wij geen gratis delen meer zullen leveren.
WoodComposiet steekt veel tijd en energie in het oplossen van de (gelukkig spaarzame) klachten die binnenkomen. Op onze laatste mail is simpelweg niet meer gereageerd en via dit forum gaan wij ook niet verder communiceren.

Frank Etten Leur

Ontzettend blij dat woodcomposiet nog steeds het model schutting kan leveren welke wij 9 jaar terug bij jullie hebben gekocht! Nu kunnen wij ook de andere kant voorzien. Nog steeds erg tevreden

Mooie webshop met duidelijkheid over kwaliteit verschillen in beschrijvingen.
Mooie webshop met duidelijkheid over kwaliteit verschillen in beschrijvingen.
Een bedrijf die haar klanten niet bestookt met mails om reviews te schrijven. Wij vinden woodcomposiet zeker een review waard!

Boersma bv

4 jaar geleden schutting gekocht bij dit bedrijf.
Nu, 4 jaar later overal de scheuren in, door verzwakking omgewaaid en de palen gebroken. Het is eigenlijk waardeloze troep.
Ziet er leuk...
4 jaar geleden schutting gekocht bij dit bedrijf.
Ziet er leuk uit maar is na 4 jaar doorgescheurd.
Garantie? Voor geen meter.
Nooit maar dan ook nooit kopen.

R. Brugman

Snelle en complete levering. Mooi materiaal om te zien en om mee te werken.

Nooit meer schilderen

Woodcomposiet

Netjes en correct bedrijf

Ze doen navraag of de bestelling wel klopt. Top

G.B.

Wouter

Prima spullen voor zelfbouw schutting

Goede handleiding, ook voor als je een beetje wil improviseren op een al bestaande pergola.
Goede prijs kwaliteitverhouding.

Het zou helpen als je per autotype kan zien wat erin past.