8.2/10

Reeuwijk

Zeer net bedrijf. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Zeer net bedrijf. Afspraak is afspraak en komen deze ook na.

J. Koster

We hebben een schutting gekocht bij Woodcomposiet: composiet antraciet stapelplanken met houtnerf.
Deze schutting hebben we in Heerhugowaard bekeken en tevens advies opgevraagd.
Zeer...
Deze schutting hebben we in Heerhugowaard bekeken en tevens advies opgevraagd.
Zeer net en duidelijk advies gekregen. De schutting hebben we uiteindelijk via de website besteld.

Duidelijke website, ze doen wat ze beloven en zeer klantvriendelijk.

Weinig verbeterpunten, misschien de ophaaltijden iets oprekken op zaterdag.

Smits

Geweldige service. Helaas waren enkele planken beschadigd. Een telefoontje en dezelfde week nieuwe planken. Daarna viel mijn tuindeur om door een windvlaag. De deur hing nog niet in de scharnieren.... Geweldige service. Helaas waren enkele planken beschadigd. Een telefoontje en dezelfde week nieuwe planken. Daarna viel mijn tuindeur om door een windvlaag. De deur hing nog niet in de scharnieren. Hoek afgebroken, ik balen natuurlijk. Toch even bellen met woodcomposiet. Ze vonden het zo sneu voor me dat ze kosteloos een nieuwe plank hebben nageleverd. Nog enorm bedankt! Veel complimenten gekregen voor onze nieuwe 10 mtr schutting.
Als je nog twijfelt over kwaliteit of service, bij deze wil ik die wegnemen.

Service en kwaliteit

Michel

Zeer goede keus geweest om by woodcomposiet te bestelen nette af handeling. En bezorgen zeer te vreden er mee

Ze bellen een half uur vantevoren ?

Van Velzen

Prima service, tijdige levering. Duidelijke en overzichtelijke website.

Service

Nee

D. Galesloot

Komt de afspraken perfect na en is flexibel bij speciale verzoeken. Mooie spullen van goede kwaliteit. Echt een aanrader.

Komt de afspraken perfect na en is flexibel bij speciale verzoeken.

Ondanks de grote aanschaf worden bij een retour kosten in rekening gebracht. Dat is jammer.

Patrick Schuller/Psmetaaltechniek

Mooie schuttingen en goeie service kortom goed bedrijf!

Kwaliteit van de massieve kunststof planken

Verlichting voor in de palen verzorgen.

Rob Doedens

Via het internet bij Woodcomposiet uitgekomen. Eerst staaltjes opgevraagd, welke direct werden toegestuurd. Daarna een bestelling gedaan voor een partij vlonderplanken.
De composietplanken...
De composietplanken zijn makkelijk te verwerken en zien er prachtig uit.
Aanrader als je een mooie vlonder wilt maken. Er zijn trouwens diverse kleurstellingen om uit te kiezen

-De prijs!! Dit is concurrerend te noemen.
- Op de website zijn goede voorbeelden voor de berekening en installatie te downloaden.
- Nabestelling van clips en schroeven werd via DHL snel...
-De prijs!! Dit is concurrerend te noemen.
- Nabestelling van clips en schroeven werd via DHL snel geleverd.

Houdt er rekening mee dat een bestelling van vlonderplanken, welke bezorgd moet worden soms een week later kunnen aankomen. Vermoedelijk door de planning van de transporteur waarmee gewerkt wordt.... Houdt er rekening mee dat een bestelling van vlonderplanken, welke bezorgd moet worden soms een week later kunnen aankomen. Vermoedelijk door de planning van de transporteur waarmee gewerkt wordt. Als je daar rekening mee houdt is het verder prima.

Gerda Jansen

6 jaar geleden hebben wij 19 luxe composiet schuttingen met een vlonder gekocht en zijn hierover nog zeer tevreden. Nu wilden we nog een stuk erbij en zijn erg blij dat zelfde uitvoering nog steeds... 6 jaar geleden hebben wij 19 luxe composiet schuttingen met een vlonder gekocht en zijn hierover nog zeer tevreden. Nu wilden we nog een stuk erbij en zijn erg blij dat zelfde uitvoering nog steeds beschikbaar is.
Snel geleverd, positieve ervaring, keigoed!!

Onder product omschrijvingen wordt duidelijk onderscheid gemaakt tussen de verschillende kwaliteiten, voor ons zeer prettig want alles lijkt op elkaar.

Als het mogelijk is om grotere proefstukjes te ontvangen, past dan waarschijnlijk niet door brievenbus

Rieke Overbeek de Boed

Goede service gehad tijdens het bestel proces. Artikelen zijn netjes afgeleverd. Goede ervaring. Vorig jaar schuttingen gekocht voor ons zelf en voor de buren. Ziet er nog steeds goed uit.
Wij zijn ook in de showtuin wezen kijken. Dit zag er goed uit. We konden een goede keuze maken doordat we daar alle producten zagen staan.

Goed (snel) contact per email ivm vragen.
Showtuin is een pre.

We hebben wel een opmerking tav het product. De meegeleverde schroefjes breken snel af tijdens het monteren van de schutting/paal. Ook de boortjes (van het boormachine van ons zelf) om voor te boren... We hebben wel een opmerking tav het product. De meegeleverde schroefjes breken snel af tijdens het monteren van de schutting/paal. Ook de boortjes (van het boormachine van ons zelf) om voor te boren braken snel af.