Reviews

7.5 / 10
26 beoordelingen
Schrijf beoordeling

77% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.2/10
Info over verloop order
8/10
Snelheid levering
7.8/10
Bestelgemak
7.6/10
Klantvriendelijkheid
7.8/10
Informatie op de website
7.6/10
After sales
7.4/10

26 Reviews

Klaas

1/10

Wat een waardeloos bedrijf is dit! Bij het bedrijf in Heerhugowaard is een showtuin met kunstof producten waar wij zijn gaan kijken voor schuttingplanken, toen wij iets hadden gezien en ik naar de... Wat een waardeloos bedrijf is dit! Bij het bedrijf in Heerhugowaard is een showtuin met kunstof producten waar wij zijn gaan kijken voor schuttingplanken, toen wij iets hadden gezien en ik naar de prijs vroeg gaf deze dikzak achter de balie aan dat hij dat niet wist,ik moest maar op de webshop kijken... Kom je bij een bedrijf met een showroom,moet je na het kijken naar huis om op de webshop vragen gaan stellen...
Blijf hier maar weg, deze mensen zijn echt klant onvriendelijk en het is totaal idioot dat ze je niet helpen als je bij de balie staat.

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Klantvriendelijkheid

Reactie WoodComposiet:

Die dikzak achter de balie (dank voor deze benaming) stond u best vriendelijk te woord, maar probeerde u wel uit te leggen dat WoodComposiet een webshop is, die klanten de mogelijkheid geeft om... Die dikzak achter de balie (dank voor deze benaming) stond u best vriendelijk te woord, maar probeerde u wel uit te leggen dat WoodComposiet een webshop is, die klanten de mogelijkheid geeft om producten in het ècht te bekijken voordat men tot koop overgaat. We vragen mensen om daarna thuis te berekenen wat er nodig is en dat via de webshop te bestellen. De showtuin is dus alleen om te kijken, er worden geen prijzen getoond. Gaat u bij Bol.com ook langs om naar de prijzen te vragen?
Wij helpen en adviseren dagelijks heel veel showtuinbezoekers, en dat doen we graag, maar alleen als er op een normale manier gecommuniceerd wordt, zonder dat er op een onvriendelijke, commanderende toon dingen geëist worden.
We vinden het jammer dat u vindt dat dit een negatieve recensie waard is, maar aan de andere kant vinden we het ook niet echt erg als personen als u niet tot onze klantenkring gaan behoren.


Luuk

4/10

Slechte service

Sterke punten

Goedkoop

Verbeterpunten of tips

Service


Miranda Brinkman

1/10


Koop hier nooit een schutting. De planken zijn met twee jaar al kapot, ook de palen gebarsten. En heb je met een houttekening gekocht, die zijn er in een jaar al af door de zon. Als je dan...

Koop hier nooit een schutting. De planken zijn met twee jaar al kapot, ook de palen gebarsten. En heb je met een houttekening gekocht, die zijn er in een jaar al af door de zon. Als je dan vervolgens een klacht in dient wordt je afgescheept. Jullie schepen ons af met een juridische brief, waaraan te zien is dat jullie dit vaker bij de hand hebben gehad. Het advies van jullie was om voor 800 euro nieuw materiaal te bestellen en dan pas zouden jullie de veertig kapotte planken en de kapotte palen vergoeden. Echt werkelijk geen goed woord voor jullie service over. Meer dan 2000 euro gespendeerd en niks vergoeden wat kapot is. Vreselijk bedrijf zijn jullie met het meest slechte product ooit en de meest slechte service ooit.

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Stoppen met de verkoop van deze troep


Miranda Brinkman

1/10

Koop hier nooit een schutting. De planken zijn met twee jaar al kapot, ook de palen gebarsten. En heb je met een houttekening gekocht, die zijn er in een jaar al af door de zon. Als je dan... Koop hier nooit een schutting. De planken zijn met twee jaar al kapot, ook de palen gebarsten. En heb je met een houttekening gekocht, die zijn er in een jaar al af door de zon. Als je dan vervolgens een klacht in dient wordt je afgescheept. Jullie schepen ons af met een juridische brief, waaraan te zien is dat jullie dit vaker bij de hand hebben gehad. Het advies van jullie was om voor 800 euro nieuw materiaal te bestellen en dan pas zouden jullie de veertig kapotte planken en de kapotte palen vergoeden. Echt werkelijk geen goed woord voor jullie service over. Meer dan 2000 euro gespendeerd en niks vergoeden wat kapot is. Vreselijk bedrijf zijn jullie met het meest slechte product ooit en de meest slechte service ooit.

Sterke punten

Geen sterke punten

Verbeterpunten of tips

Het hele product zou niet meer verkocht moeten worden, slechte kwaliteit en binnen twee jaar kapot

Reactie WoodComposiet:

Dag Miranda Brinkman
Wij hebben ondertussen uw klacht nogmaals bestudeerd en weer contact met u en uw buren opgenomen. Uit de mailwisseling blijkt samengevat dat u na ruim drie jaar uw geld...
Dag Miranda Brinkman
Wij hebben ondertussen uw klacht nogmaals bestudeerd en weer contact met u en uw buren opgenomen. Uit de mailwisseling blijkt samengevat dat u na ruim drie jaar uw geld terug wil omdat er klachten opgetreden zijn, die absoluut voorkomen hadden worden als de schutting geplaatst was volgens de montage-instructies; zo is er in jullie geval o.a. geen rekening gehouden met krimpen en uitzetten van het materiaal, iets waar in de instructies constant aan herinnerd wordt.
De kwaliteit van ons materiaal is uitstekend (we verkopen dit model schutting al 7 jaar zonder problemen), maar al ons composietmateriaal moet wel altijd geplaatst worden volgens de montage-instructies. Overal in onze webshop – bij klantenservice, bij alle producten – staat dit overduidelijk vermeld. Als klanten dan besluiten om die òf niet te lezen òf niet te hanteren, dan is dat voor hun eigen risico.
De schutting kan perfect gerepareerd worden, we hebben zelfs een uiterst riant aanbod gedaan om heel veel planken gratis te leveren, we hebben gigantische kortingen aangeboden, maar jullie hebben van te voren al “de hakken in het zand gezet”.
WoodComposiet steekt veel tijd en energie in het oplossen van de (gelukkig spaarzame) klachten die binnenkomen. Op onze laatste mail is simpelweg wéér niet meer gereageerd. We vinden het jammer dat we nu echt een ontevreden klant hebben, maar we willen hier inderdaad geen energie meer in stoppen.


Tim

8/10

Bij de bestelling verkeerde clips geleverd; dit hebben ze super opgelost!

Sterke punten

Keurige afhandeling


Paardekooper/ Jardini

10/10

Een dikke 10 voor dit bedrijf ! De bestelling voor een terras met composietplanken was gedaan door de hovenier .Het voorwerk was door mijzelf verricht en ben daar zowel in de showtuin als... Een dikke 10 voor dit bedrijf ! De bestelling voor een terras met composietplanken was gedaan door de hovenier .Het voorwerk was door mijzelf verricht en ben daar zowel in de showtuin als telefonisch zeer uitgebreid en vakkundig bij geholpen door een mevrouw ! Dit alles was doorgegeven aan de hovenier en desondanks heeft hij de verkeerde planken besteld ...wat uiteraard bleek toen de partij werd aangeleverd! Paniek dus !! Bellen en dit voorleggen resulteerde in begrip en snel schakelen door de mevrouw van Woodcomposiet en de volgende ochtend lag "de goedepartij "om 0.8.30 al klaar om
omgeruild te worden ! Inmiddels ligt het terras en eind goed al goed dankzij het accurate handelen en de souplesse van dit bedrijf ! Dus een welverdiende dikke pluim !

Sterke punten

Ter zake kundig en goed meedenken voor de klant ! Wel daarna beetje lastig om het op de site goed te bestellen maar ook daar ben ik doorheengeloodst met de mevrouw die meekeek van achter haar... Ter zake kundig en goed meedenken voor de klant ! Wel daarna beetje lastig om het op de site goed te bestellen maar ook daar ben ik doorheengeloodst met de mevrouw die meekeek van achter haar computer en aan de telefoon gaf ze me de aanwijzingen ...ook wat betreft de benodigdheden om te leggen etc

Verbeterpunten of tips

Misschien bij bezoek in de showtuin wat meer " opvang" ....aanvankelijk werd mij door een mannelijke medewerker alleen maar verwezen naar de website ...Bij mijn tweede bezoek trof ik " mevrouw" die... Misschien bij bezoek in de showtuin wat meer " opvang" ....aanvankelijk werd mij door een mannelijke medewerker alleen maar verwezen naar de website ...Bij mijn tweede bezoek trof ik " mevrouw" die me monsters meegaf en alle informatie verschafte die ik nodig had !


Harrij Seijmonsbergen

10/10

Heb goede ervaringen met woodcomposiet ondervonden. De bestelde producten lagen op de afgesproken tijdstip klaar.

De prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Had teveel schroeven besteld en...
Heb goede ervaringen met woodcomposiet ondervonden. De bestelde producten lagen op de afgesproken tijdstip klaar.

De prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Had teveel schroeven besteld en binnen 2 dagen stond het creditbedrag al op mijn rekening. Klasse!

Sterke punten

Team doet wat ze beloven


Corina

10/10

Onlangs hier onze schutting via de website gekocht.
We wilden een schutting met meerdere kleuren dus om die reden alles "los" besteld. De uitleg op de site over de opbouw van de schutting was...
Onlangs hier onze schutting via de website gekocht.
We wilden een schutting met meerdere kleuren dus om die reden alles "los" besteld. De uitleg op de site over de opbouw van de schutting was heel duidelijk en daardoor makkelijk voor ons om te berekenen wat we nodig hadden. Een dag nadat we de bestelling geplaatst hadden werden we gebeld. We hadden iets meebesteld dat niet "logisch" was en bleek ook niet nodig. Keurige service van Woodcomposiet! Het opbouwen van de schutting is ook heel eenvoudig. Zeker aan te bevelen als je zelf redelijk handig bent

Sterke punten

Duidelijke heldere site en daarnaast zeer concurrende prijzen.

Verbeterpunten of tips

verzending gratis. Het totale bedrag van de schutting is vrij hoog, om dan vervolgens nog 75 euro te berekenen voor het transport vonden wij niet logisch


..

2/10
(Bewerkt)

Onprofessioneel bedrijf, ze weigeren om een berekening te doen en mij ook maar met iets te helpen. Ik ben zelfs naar de showroom geweest en daar waren ze al helemaal niet hulpvaardig of... Onprofessioneel bedrijf, ze weigeren om een berekening te doen en mij ook maar met iets te helpen. Ik ben zelfs naar de showroom geweest en daar waren ze al helemaal niet hulpvaardig of klantvriendelijk en dat is hetzelfde via de e-mail. Ik ben zo ontevreden met het contact met dit bedrijf dat ik er zelfs voor kies om 200 euro meer te betalen voor een ander alternatief als ik maar niets van dit bedrijf koop.

Sterke punten

Niet wat ik heb ervaren.

Verbeterpunten of tips

Zie mijn bovenstaande bericht.

Reactie WoodComposiet:

Helaas hebben wij meneer er niet van kunnen overtuigen (ook niet na vele contactmomenten) dat WoodComposiet haar zeer concurrerende prijsniveau alleen maar kan handhaven door geen enorme aantallen... Helaas hebben wij meneer er niet van kunnen overtuigen (ook niet na vele contactmomenten) dat WoodComposiet haar zeer concurrerende prijsniveau alleen maar kan handhaven door geen enorme aantallen personeelsleden in te zetten om berekeningen voor klanten te maken. WoodComposiet, zijnde een webshop, vraagt haar klanten mede daarom om berekeningen zelf te maken, o.a. met behulp van de uitgebreide montage-instructies.


Reeuwijk

9/10

Zeer net bedrijf. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Sterke punten

Zeer net bedrijf. Afspraak is afspraak en komen deze ook na.