8.2/10

Tony Backer

Zeer goed.

Bakkenweert

Zeer nette materialen geleverd gekregen voor een redelijk bedrag. Ik ben ook zeer tevreden over de levering. Werd van te voren gebeld over de dag en een half uurtje van te voren nog een keer.

Paul van Leuven

Uiterst positief

Uitgebreide website waarop alles duidelijk uiteengezet wordt

Cor

Keurig geleverd goed produkt ik ben tevreden

Bakker

Top bedrijf, klantvriendelijk en behulpzaam.

Mag altijd bellen voor vragen, geven eerlijk aan wat kan en wat je misschien beter kan doen. Verder erg fijn dat je Proefstukjes kan bestellen.

Felix

Bestelling geplaatst, komt er binnen een paar minuten een annulering. Geen manier om ze via de telefoon te bellen en geen idee wat er met mijn bestelling nou aan de hand is. Als iets geannuleerd... Bestelling geplaatst, komt er binnen een paar minuten een annulering. Geen manier om ze via de telefoon te bellen en geen idee wat er met mijn bestelling nou aan de hand is. Als iets geannuleerd wordt, geef dan in ieder geval aan waarom en wat er met het geld (ca. 700 euro) gebeurd.

communiceren met klanten helpt!

Jan van Ess

Tot nu toe een zeer slechte ervaring. Besteld op de website en betaald, blijkt achteraf dat de bestelling niet leverbaar is omdat het al aan een ander is verkocht. Heel erg vreemd. Dit heb ik nog... Tot nu toe een zeer slechte ervaring. Besteld op de website en betaald, blijkt achteraf dat de bestelling niet leverbaar is omdat het al aan een ander is verkocht. Heel erg vreemd. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Reactie WoodComposiet:

Wij hebben onze excuses al aangeboden vanwege het feit dat er iets misgegaan is met de voorraad in de webshop. En daarnaast nog een kleine korting aangeboden op een nieuwe bestelling. Helaas, waar... Wij hebben onze excuses al aangeboden vanwege het feit dat er iets misgegaan is met de voorraad in de webshop. En daarnaast nog een kleine korting aangeboden op een nieuwe bestelling. Helaas, waar gewerkt wordt, vallen spaanders. Maar gelukkig maken wij dit ook niet vaak mee ...

J. Valkenburg

Composiet vlonderplanken besteld. Zeer tevreden mee. Fijn contact met de klantenservice en snel geleverd. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Overzichtelijke site, goede prijzen, prettig contact.

Blijf telefonisch bereikbaar, zeker in deze rare corona tijd.

Reactie WoodComposiet:

Dank voor uw positieve review. Wij doen en blijven ons best doen om (potentiële) klanten tevreden te houden. Bereikbaarheid is dan een groot goed.

Binka vastgoed bv

Ik kom er regelmatig en wordt altijd goed geholpen, het is een stuk goedkoper dan ergens anders, vooral de jonge gezellige dame doet verschrikkelijk haar besom alles goed voor je te regelen.

heel groot assortiment en snel geleverd

Reactie WoodComposiet:

Dank voor de positieve geluiden. Wij verzekeren u: ook de mannelijke collega's op het verkoopkantoor doen vreselijk hun best om klanten te helpen ... ;-)