8.2/10

Ben Widdershoven

We hebben 4 jaar geleden composiete planken gekocht voor ons dek. Deze geven na 4 jaar zoveel af dat de kinderen er niet op kunnen spelen zonder dat alles helemaal orange afgeeft. Hun oordeel via... We hebben 4 jaar geleden composiete planken gekocht voor ons dek. Deze geven na 4 jaar zoveel af dat de kinderen er niet op kunnen spelen zonder dat alles helemaal orange afgeeft. Hun oordeel via mail: Verkeerd gelegd. Maar ik denk erosie door het UV licht. (toplaag verweerd door de zon vanwege slechtere kwaliteit).
Ook waren er 8 planken gescheurd, uit coulance en geen garantie 8 nieuwe planken vekregen. ( Oordeel ook weer via de mail. verkeerd gelegd.)
Wanneer je een klacht hebt. Nemen ze je niet serieus en wordt je steeds weer afgescheept.
Garantie is alleen op rotten zeiden ze.

Door de drama alles vergeten.

Luister naar je klant en behandel de klachten serieus!!

Reactie WoodComposiet:

We hebben aan de hand van Ben’s klachten ook met een witte doek getest op tegels, asfalt, houten vlonders en gras: àlles bleek af te geven. We hebben heel veel tijd en aandacht aan de klacht... We hebben aan de hand van Ben’s klachten ook met een witte doek getest op tegels, asfalt, houten vlonders en gras: àlles bleek af te geven. We hebben heel veel tijd en aandacht aan de klacht besteed, maar het bleek onmogelijk om tot een voor alle partijen bevredigende oplossing te komen.
We houden klanten heel graag tevreden. Bij de (gelukkig weinige) klachten zoeken we altijd een oplossing voor ontstane problemen, maar sommige klanten kun je eenvoudigweg niet tevreden houden/maken. Het is niet anders. Verder wensen wij niet te communiceren via dit medium.
Gelukkig maken we duizenden klanten per jaar wel gelukkig met uiterst modieuze, duurzame, onderhoudsarme composieten tuinartikelen ...

Witte Uitgeest

3 jaar geleden van Woodcomposiet windschuttingen gekocht voor ons dakterras en het ziet er nog als nieuw uit.

Goede kwaliteit

Geen idee

Een zeer goed bedrijf

heeft veel te bieden en een hele duidelijke uitleg

?

J.Mann

Prima info + afhandeling van bestelling

Geen negatieve

Sun Walenkamp

Ik kreeg goed advies en alles is perfect geleverd.

Karel

Fijn bedrijf

Prijs

Een bedrijf met mooie, duurzame producten.

De kwaliteit van het composietmateriaal is absoluut top!