Smits

Slecht materiaal

Wanneer nieuw erg mooi

Geen onzin verkopen en je klanten een goed produkt leveren.
Drie jaar terug schuttingdelen voor 7 schuttingen gekocht. Na een jaar kwamen de eerste horizontale scheuren in de planken. Na veel klagen en aanhouden 5 nieuwe planken kunnen krijgen, inmiddels weer 3 planken met scheuren. De alleronderste plank staat in de grond en dat is volgens woodcomposiet de reden dat alle planken daarboven gaan scheuren. Hoe verzin je het! Bovendien hebben ze mij via een email laten weten dat er alleen garantie op rot wordt gegeven, niet op scheuren. Trek zelf je conclusie, maar ik raad je echt af hier schuttingdelen te kopen.

Reactie WoodComposiet:

Vanwege deze slechte review hebben wij meerdere collega's mee laten kijken naar uw problemen. Naast dat er geen ventilatie mogelijk is, is er ook geen vrije ruimte gehouden voor uitzetting. Wij hebben de klant vorig jaar voorzien van gratis delen, de klant gaf in de e-mail aan de schutting aan te zullen passen. Dit is helaas niet gedaan, waardoor wij geen gratis delen meer zullen leveren.
WoodComposiet steekt veel tijd en energie in het oplossen van de (gelukkig spaarzame) klachten die binnenkomen. Op onze laatste mail is simpelweg niet meer gereageerd en via dit forum gaan wij ook niet verder communiceren.

Score voor WoodComposiet: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Schuttingdelen