8.2/10

Particulier

Bedrijf geeft voldoende informatie en levert de materialen die besteld zijn.

Mooi dat overcomplete materialen retour gezonden kunnen worden en er terugbetaling plaats vindt.

De composiet planken in de schutting zijn helaas niet altijd recht. Het boren in de planken zorgt voor splijting van het composiet.
De T profielen pasten niet erg goed, waardoor niet alle T...
De T profielen pasten niet erg goed, waardoor niet alle T profielen gemonteerd konden worden.
De geleverde bodemkapjes zijn niet praktisch bij het plaatsen van de palen, omdat ze teveel uitsteken. Platte en gladde kapjes werken beter.

Gerard van Druten

Geweldig fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Zeer snelle en goede levering

N.V.T

R.J.Deen

In 2017 hadden wij besloten een duurzame schutting te plaatsen en de keuze viel op WoodComposiet en wel in de kleur antraciet met houtnerf. Na enkele maanden bleek het frame van de poort te roesten... In 2017 hadden wij besloten een duurzame schutting te plaatsen en de keuze viel op WoodComposiet en wel in de kleur antraciet met houtnerf. Na enkele maanden bleek het frame van de poort te roesten en de composiet te scheuren. Helaas was ik ik volgens zeggen daar zelf schuldig aan want ik had geen ruimte genoeg gehouden voor expansie. Ik had twee delen vervangen en het frame een nieuwe laag verf gegeven dus opgelost dacht ik. Na twee jaar zag ik dat enkele delen van de schutting lengtescheuren vertoonden maar inmiddels zijn dat er velen.
Ik heb kort geleden contact gehad met een dame bij WoodComposiet en vertelde wat er aan de hand is. Zij vroeg mij foto's te maken en deze met een begeleidend schrijven haar toe te sturen. Ik ben van mening dat het produkt zeker niet duurzaam is en het heeft geen zin planken te vervangen want dat is een gebed zonder eind. Ik heb vele positieve reactie's gelezen over de snelheid van leveren maar ik frees dat de de meeste klanten na 3 jaar veel minder enthousiast zullen zijn.
Ik heb besloten om geen aktie te ondernemen richting WoodComposiet want de Rijdende Rechter heeft het al zo druk.
Ik adviseer een ieder die een onderhoudsvriedelijke schutting wil plaatsen een andere keuze te maken.
R.J.Deen

Stop de verkoop van dit produkt.

Arno Cobben

Prima service , aardige mensen

Service vriendelijkheid

Somige handleidingen

Van Haren

Zeer snelle reacties en feedback. Snel geleverd en planken zijn zelfs een beetje boven verwachting in kwaliteit. Super!

Bruijn

Zeer tevreden

Goeie informatie en uitleg

Woodcomposiet staat levertijd 2 tot 10 werkdagen, alleen het wordt geleverd door extern en duurt iets langer.

Owen

Klantvriendelijk en prettige website en mooie kwaliteitsproducten. We hebben composiet rabatdelen besteld, zeer tevreden 😁

Website, klantgerichtheid

Eddy Belet

Zeer goed advies, snelle levering, alles prima geregeld

Verstand van de producten, snelle zending, goed spul

J Daris

Levering prima op tijd volgens afspraak. Mooie producten, we zijn erg blij met de stapelplanken in onze nieuwe poort. Komende zomer volgen waarschijnlijk nog een nieuw stuk schutting en een... Levering prima op tijd volgens afspraak. Mooie producten, we zijn erg blij met de stapelplanken in onze nieuwe poort. Komende zomer volgen waarschijnlijk nog een nieuw stuk schutting en een pakketbrievenbus die ik van de producten van woodcomposiet.nl wil maken.

Bedankt J

Goed, snel, vriendelijk

Iets meer keuze in bv aluminium profiel Palen voor schuttingen

van Wegen

Alles volgens afspraak

Klantenservice ook hun eigen naam laten noemen bij opnemen telefoon, zodat je weet met wie je gesproken hebt.