Hendrica

Zeer te spreken over de complete aanpak om de woning leeg te ruimen. Dit alles voor een redelijke prijs. Ik kan een ieder dit bedrijf aanbevelen. Communicatie is snel en duidelijk.

AMH Nieuwpoort

Plezierig en tevens zakelijk

Anton

Via de notaris is deze organisatie aanbevolen. Offertegesprek verliep prettig met kennis van zaken. Na ons akkoord met de offerte is alles van A tot Z goed verlopen. Woning zag er goed uit. Een last... Via de notaris is deze organisatie aanbevolen. Offertegesprek verliep prettig met kennis van zaken. Na ons akkoord met de offerte is alles van A tot Z goed verlopen. Woning zag er goed uit. Een last is van onze schouders gevallen.

Nee gewoon heel goed

C. de Jong

Vanaf het eerste moment prettig contact. Ik kreeg alles netjes op papier bevestigd wat was besproken en de ontruiming ging ook top ! Prima bedrijf wat ik van harte kan aanbevelen.

ga zo door !

A. de Vries

Bedrijf van zeer goede kwaliteit! Alles klopte, van het 1e gesprek aan de telefoon t/m de uitvoering en oplevering. De woning kon na afloop zo de verkoop in, top !

nvt

Diana Abben

CVS is ons prima bevallen. Communicatie is adequaat en to the point. Woningontruiming is goed verlopen. Opzichter zeer tevreden bij de oplevering.

Theo

Makkelijk benaderbaar. Informele benadering en komen afspraken na.

Verbeterpunten of tips ?

De mensen komen om 08.00 uur en gaan weer en het huis is helemaal leeg en schoon. Hoef er zelf niet bij te zijn.

O. Vellekoop

Professioneel bedrijf

Verbeterpunten of tips ?

Zeer vriendelijk en netjes. Komen afspraken keurig na en het huis was niet alleen leeg maar ook keurig schoongemaakt. We hebben niets zelf hoeven doen. Netjes opgelverd

Hooglanderveen

Afspraken waren per telefoon snel gemaakt. Werkopname en prijsopgave snel en efficient door beleefde en vriendelijke Rogier. Ontruiming verliep snel en keurig. Ook hier weer beleefdheid van... Afspraken waren per telefoon snel gemaakt. Werkopname en prijsopgave snel en efficient door beleefde en vriendelijke Rogier. Ontruiming verliep snel en keurig. Ook hier weer beleefdheid van vriendelijkheid van de medewerkers.

Verbeterpunten of tips ?

Uitstekende werkuitvoering, goede communicatie en vriendelijkheid

Woningontruiming CVS B.V., Zoeterwoude

Verbeterpunten of tips ?

Van begin tot eind alles vlekkeloos verlopen, zeer aan te bevelen!