Mevr de Haas

Contact met Carry was erg prettig. De woningontruiming is professioneel verlopen. De woonconsulente was bij de oplevering van het huis buitengewoon te tevreden. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden

Yvonne

Heel goede en betrouwbare ervaring met dit bedrijf. Kwamen afspraken na en hebben de woning perfect opgeleverd. Bovendien een snelle en nauwkeurige administratie.

Verbeterpunten of tips ?

Ik zou geen aanvulling kunnen geven. Alleen maar complimenten. Een betrouwbaar bedrijf.

Piet Zitman

Vriendelijk,professioneel, goed contact, na de gemaakte afspraken en dat je opdracht heb gegeven nemen ze alles uit handen, gewoon geweldig.

Y de Zoete

De ontruiming van de koopwoning van mijn ouders is prima verlopen. Team Dirk van CVS heeft hard gewerkt en de woning helemaal netjes achtergelaten, klaar voor verkoop! Goede communicatie, prima... De ontruiming van de koopwoning van mijn ouders is prima verlopen. Team Dirk van CVS heeft hard gewerkt en de woning helemaal netjes achtergelaten, klaar voor verkoop! Goede communicatie, prima prijs en uitstekende service! De makelaar was helemaal enthousiast en kon gelijk de fotograaf inplannen om foto’s te maken! Dit bedrijf doet wat ze beloven!

Ga zo door

Prettige ervaring, zowel via de mail, app en face too face.

Verbeterpunten of tips ?

Prijs was wel aan de hoge kant.

Ridder

Snel en prettig eerste contact met Carry. De woning van mijn overleden moeder is zoals afgesproken leeggeruimd. Veilingwaardige boedel is door CVS naar het veilinghuis gebracht en de bruikbare... Snel en prettig eerste contact met Carry. De woning van mijn overleden moeder is zoals afgesproken leeggeruimd. Veilingwaardige boedel is door CVS naar het veilinghuis gebracht en de bruikbare spullen zijn gerecycled. Top bedrijf met een menselijke maat!

Nee!

nvt

Prettig bedrijf om mee te werken. Komt de afspraken goed na en werkt met respect voor nabestaande. Neemt zorgen uit handen.

Geen idee

Meiresonne

Na een vlot overleg en afspraken ter plaatse heb ik direct besloten met u in zee te gaan. Vooral de service rondom de ontruiming was uitstekend.

Verbeterpunten of tips ?

Geen verbeterpunten. Alles is goed zo als het was afgesproken.

Ik ben echt fan geworden van dit bedrijf. Dit bedrijf heeft een snelle en goede communicatie en ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Ik heb al 2x eerder een woning moeten opleveren en moest nu... Ik ben echt fan geworden van dit bedrijf. Dit bedrijf heeft een snelle en goede communicatie en ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Ik heb al 2x eerder een woning moeten opleveren en moest nu voor de 3e keer gebruik maken van de uitstekende dienstverlening van Woningontruiming Regionaal/ CVS. Het is weer super verlopen en alle zorgen mbt de ontruiming zijn mij uit handen genomen door Carry en haar team. Ook de facturatie is goed en netjes. De makelaar was ook helemaal blij met de schone woning en kon gelijk de fotograaf uitnodigen om foto's te maken voor funda.

Verbeterpunten of tips ?

Geen verbeterpunten! Dit is een top bedrijf!