Robert Cornett

Verzorgd, goede informatie, prettig contact, goede afwikkeling.

Beschrijf hier uw ervaring

Carla heeft mij enorm geholpen , door to the point te zijn en service buiten het gewone te geven , mijn complimenten.
Tijdens haar vakantie heeft haar vervanger het tevens heel goed gedaan. Ik zeg houden zo!!!!

De ervaringen is zeer goed, ik vond de communicatie erg prettig en snel. Ook vond ik het fijn dat een aantal spullen bewaard zijn door CVS met de vraag of de familie deze stukken nog wilde bekijken....

- communicatie
- uitvoering
- terugkoppeling na voor- en eindinspectie
- bewaren spullen die evt. van waarde kunnen zijn voor familie

Prima, goede service en afspraken worden nagekomen.

Thea Burggraaf

Duidelijke afspraken. Communicatie goed bereikbaar en snel.
Uitstekend wwrk geleverd.

Ik heb het contact als zeer vriendelijk en to the point ervaren.

Beschrijf hier uw ervaring

Offerte kon snel gegeven worden en de afspraak voor ontruiming kwam ook snel. De mannen die de werkzaamheden verricht hebben waren erg vriendelijk. Er werd koffie gezet en er was tijd om over de situatie te spreken.

Carole Collens

Mijn ervaring is zeer goed bevallen

Beschrijf hier uw ervaring

snel en accuraat en zeer beleeft

Chris Maijer

Zijn erg goed

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijk, duidelijk, komen afspraken tip top na de communicatie verliep uitstekend

Fam. van der Lee

Met 1 woord een 10 met een griffel voor onze ervaring met dit bedrijf!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben het bedrijf in de hand genomen voor het ontruimen van het huis van mijn schoonvader die naar het verpleeghuis is gegaan.
Wat ik vooral als heel positief heb ervaren is het respect en de descreetie bij de ontruiming.
Ook het gebruik van een afgesloten container droeg hier aan bij.
Als familie kun je de (emotioneel) waardevolle spullen uit het huis halen en de rest helemaal aan hun overlaten. Kasten, kleding, huisraad en zelfs de boodschappen krijgen een tweede kans, vonden wij als familie een heel fijn idee.

C. Hartman

Wij zijn uitermate tevreden over de wijze waarop van den Honert de ontruiming heeft verricht, binnen de verwachte tijd en conform de prijsopgave en dan ook nog stofvrij opgeleverd.

Cor

Goed, professioneel, denken mee. Komen afspraken na.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede duidelijke offerte, prima en duidelijk contact , ook bij extra werk werd dit zonder moeite meegenomen en uitgevoerd volgens afspraak. Menselijk, in bijzondere situaties houden ze rekening met de omstandigheden. Vriendelijk contact en correcte uitvoering en afhandeling.