Wim van Es

Duidelijke en nette intake gehad.

Verbeterpunten of tips ?

Er was afgesproken dat de lampen en gordijnen verwijderd zouden worden, dat is niet gebeurd. Bovendien was de keuken niet correct schoongemaakt. Voor de beide dingen hebben wij € 250 extra aan de... Er was afgesproken dat de lampen en gordijnen verwijderd zouden worden, dat is niet gebeurd. Bovendien was de keuken niet correct schoongemaakt. Voor de beide dingen hebben wij € 250 extra aan de woningbouw moeten betalen. Jammer, voor de rest was alles prima geregeld.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Wat spijtig te vernemen dat de lampen en gordijnen niet waren verwijderd. Excuus hiervoor. Intern besproken om dit soort onnodige fouten te voorkomen.

F.Hoebeee

Geweldig zo goed als ze de zorg van het ontruimen uitvoeren, ook het verhuizen ging zonder enig probleem! Personeel was aardig en attent! Ik raad dit bedrijf aan, als er ontruimd of verhuisd moet... Geweldig zo goed als ze de zorg van het ontruimen uitvoeren, ook het verhuizen ging zonder enig probleem! Personeel was aardig en attent! Ik raad dit bedrijf aan, als er ontruimd of verhuisd moet worden!
Frank Hoebee uit Akkrum

Verbeterpunten of tips ?

Iets meer voorlichting van het verhuis of ontruiming in het begin voordat het proces start!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw review. Uw verbeterpunt nemen wij zeker ter harte.

Hui in Zevenbergen

Boven verwachting. We vonden het een fijn concept dat alles wat nog bruikbaar is, mogelijk een tweede leven krijgt via de kringloop winkel. Prettig contact in de voorbereiding van de dag van de... Boven verwachting. We vonden het een fijn concept dat alles wat nog bruikbaar is, mogelijk een tweede leven krijgt via de kringloop winkel. Prettig contact in de voorbereiding van de dag van de ontruiming. Op de dag zelf hebben we er geen omkijken naar gehad, het huis is mooi schoon opgeleverd. Delta ontzorgt!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat onze dienstverlening boven verwachting was, is leuk om te lezen en een heel mooi compliment.
Dank voor uw review.
Team Woningontruiming-Regionaal

Y van der Geest

Wat was dit prettig en alles werd geregeld en ons uit handen genomen. Prima bedrijf en voor een nette prijs.

Doorgaan zo!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Volledige ontzorging van onze klanten is wat wij nastreven. Dat u dat zo heeft ervaren is een mooi compliment voor ons team. Dank voor uw review.
Team Woningontruiming-Regionaal

Westerbeek

Prima service. Vooraf duidelijkheid wat betreft prijs en uitvoering. Alles netjes geregeld.

n.v.t.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Wij houden van duidelijkheid en fijn van u te vernemen dat u dat ook zo heeft ervaren. Dank voor uw review.

Jos

Zeer professioneel en accuraat gewerkt. Meer dan genoeg ruimte voor vragen onzerzijds.

Ga zo door

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw complimenten en uw review.

Jacoline

Wij hebben zeer goede ervaring met Woningontruiming-Regionaal. Het leeghalen van de woning is keurig netjes uitgevoerd conform de (in detail) gemaakte afspraken. De communicatie (met Stefan van... Wij hebben zeer goede ervaring met Woningontruiming-Regionaal. Het leeghalen van de woning is keurig netjes uitgevoerd conform de (in detail) gemaakte afspraken. De communicatie (met Stefan van Delta Woningontruiming) was uitstekend!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Goed om te lezen dat de woning tot in detail is leeggeruimd en de communicatie uitstekend is verlopen. Dank voor uw review.

nvt

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw positieve review.

Annely Lunsingh Tonckens

Uitstekend ervaring. Woningontruiming - Regionaal heb ik ervaren als deskundig, vriendelijk en klantgericht. Had alle vertrouwen dat het netjes en zorgvuldig uitgevoerd zou worden. Vond het fijn dat... Uitstekend ervaring. Woningontruiming - Regionaal heb ik ervaren als deskundig, vriendelijk en klantgericht. Had alle vertrouwen dat het netjes en zorgvuldig uitgevoerd zou worden. Vond het fijn dat ze vertelden dat ze voor veel spullen altijd een nieuwe bestemming weten vinden.

Verbeterpunten of tips ?

Deskundig, klantgericht, en vriendelijk. We konden heel snel een afspraak maken. Ideaal!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Fijn om te lezen dat u een uitstekende ervaring heeft gehad met onze organisatie. Dank voor uw review.

nvt

Goed, duidelijk, snel

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor deze korte maar duidelijke review.
Woningontruiming Regionaal