Regio zuid (ontruiming was in Breda)

Geweldig; professionele aanpak, goede afspraken en prima werk.
Prima communicatie.
Wat beloofd is, is uitgevoerd.

Roland

Er is goed werk verricht en helemaal zoals afgesproken. De verhuurmakelaar gaf een groot compliment bij de oplevering. Voor een volgende keer schakel ik dit bedrijf zeker weer in. Communicatie... Er is goed werk verricht en helemaal zoals afgesproken. De verhuurmakelaar gaf een groot compliment bij de oplevering. Voor een volgende keer schakel ik dit bedrijf zeker weer in. Communicatie verloopt prettig.

Korte lijntjes. Afspraken worden goed nagekomen. Communicatie is open en eerlijk. Goed en snel werk geleverd.

Bijzonder goede ervaringen!

zeer klantvriendelijk
prijsopgave goed duidelijk
alles keurig netjes achtergelaten

R. Perri

Ik ben zeer tevreden over CVS, de afgesproken werkzaamheden zijn boven verwachting uitgevoerd.

W. Pieterse

Zeer professionele ervaring met Woningontruiming Regionaal. Van begin tot eind wordt er goed meegedacht. Nog een aantal familiefoto’s teruggekregen die wij als familie over het hoofd hadden... Zeer professionele ervaring met Woningontruiming Regionaal. Van begin tot eind wordt er goed meegedacht. Nog een aantal familiefoto’s teruggekregen die wij als familie over het hoofd hadden gezien. Erg blij mee. Makelaar sprak ook zijn complimenten uit.
Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen

Prettige communicatie, helder.

Amsterdam Oost

Goede ervaring met desbetreffende contactpersoon.

Verbeterpunten of tips ?

Duidelijk in hun informatie en afspraken met goed eindresultaat.

Het gesprek met mevrouw van Swieten kon op heel korte termijn en ervoeren we als bijzonder prettig en sympathiek. We zijn heel tevreden over de uitleg en uitvoering van de werkzaamheden.

Verbeterpunten of tips ?

duidelijke afspraken; goede communicatie; tijdig aangeven van einde van werkzaamheden, maar wij konden niet op een eerdere tijd ter plekke zijn, waarop de flat is opgeleverd aan de huismeester van... duidelijke afspraken; goede communicatie; tijdig aangeven van einde van werkzaamheden, maar wij konden niet op een eerdere tijd ter plekke zijn, waarop de flat is opgeleverd aan de huismeester van Schouwenhove waarmee goed contact was