A.J. de Jong

De ontruiming is prima en volgens afspraak verlopen. Ook het beraamde bedrag was goed begroot.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeker personeel was beleefd en klantvriendelijk. Huis netjes achergelaten.

Mr. Busselaar

Professionele en positieve woningontruimer. Met deze organisatie goede ervaringen. Duidelijke offerte. De website is duidelijk. Klantvriendelijk !!

Rob F.

Via Google gezocht naar een betrouwbare woningontruimer. De website van Delta kwam direct positief over. Verder contact via de telefoon leidde tot een snelle offerte waarin werkwijze en prijs helder...

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende bereikbaarheid en goede communicatie. Uitvoering geheel naar verwachting. Appartement werd schoon en op het afgesproken tijdstip opgeleverd.

Mw. Brokaar

Met dit woningontruimers bedrijf heb ik alleen maar goede ervaringen. Er werd respectvol met de spullen uit de woning omgegaan. Wat ze zeggen doen ze. Aanrader!

Bas

Zeer positief over de geleverde dienstverlening. Je ziet aan alles dat dit bedrijf veel ervaring heeft. Compliment van de makelaar het zag er zeer netjes uit. Communicatie is snel en duidelijk.

Uw klantvriendelijkheid en de snelle en perfecte uitvoering hebben mij zeer getroffen.

Tsjebbe de Jong

Prima.

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijk. Denkt mee. Flexibel. Prettige omgang. Netjes.

Van begin (eerste gesprek) tot het eind (oplevering leeg huis) hebben ze gedaan wat ze hadden beloofd.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat ik vooral sterk vond was hoe ze e.e.a. uitvoerden. Respect.

Mevr. H. Schrauwen - Dirkzwager

Zeer positief. Nette mensen. Fijn contact. Er werd hard en secuur gewerkt.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze werken heel gestructureerd. Overleggen regelmatig.

De woningontruiming is perfect geregeld. Wij hadden nog wel graag een feedback ontvangen over spullen die wellicht naar een goed doel of een uitdragerij zijn gegaan. Wellicht dat er nog iets...

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijk zeker. Duidelijke communicatie over de procedure.