Carly Schmitz

Prima offerte bezoek. Zeer gunstige prijs.
Zeer nette leegruiming en oplevering. En dat op 1 van de warmste dagen van 2019!
Zeer aan te bevelen!

John

Dit bedrijf weet van aanpakken! Zeer deskundig, prettig in de omgang, goed bereikbaar. Prima bedrijf.

Arie

Alles is volgens wens verlopen. Woning kan nu netjes de verkoop in. Makelaar had dit bedrijf ook aanbevolen. Woningontruiming regionaal heeft dan ook de 5 sterren dik verdiend!

J. van Waveren

4 jaar geleden heeft Woningontruiming-Regionaal ook al een ontruiming voor ons verricht. Die ontruiming is toen goed en snel verlopen. Dat is de reden dat wij nu weer voor hetzelfde bedrijf hebben... 4 jaar geleden heeft Woningontruiming-Regionaal ook al een ontruiming voor ons verricht. Die ontruiming is toen goed en snel verlopen. Dat is de reden dat wij nu weer voor hetzelfde bedrijf hebben gekozen.
Het mooie is dat met name de nog bruikbare spullen een tweede leven kunnen krijgen.

Verbeterpunten of tips ?

Een snelle en zorgvuldige ontruiming. En het appartement wordt schoon opgeleverd. Voor ons en ook voor, in dit geval HOZO leverde dat verder geen problemen op.

Rosalie Kok

Uitermate positief en professioneel

Verbeterpunten of tips ?

Klantvriendelijkheid en wijze van communicatie

Herman Bijmans

Ontruiming van de woning van overleden broer

Verbeterpunten of tips ?

Goede, duidelijke en snelle communicatie. Professionele en snelle uitvoering. Duidelijke en goede adviezen en assistentie bij niet-standaard problemen. Duidelijk gericht op een optimale... Goede, duidelijke en snelle communicatie. Professionele en snelle uitvoering. Duidelijke en goede adviezen en assistentie bij niet-standaard problemen. Duidelijk gericht op een optimale dienstverlening. Alle lof!

Gee Heuzen

Heel fijn bedrijf met mensen die begrip hebben voor een situatie.

Verbeterpunten of tips ?

Klantvriendelijkheid is zeker een sterk punt, maar ook fijn dat de afwikkeling met woningbouw word gedaan. Geeft een hoop rust in een emotionele tijd.

Mw Vink

Adequaat, snel en vriendelijk. Iedere medewerker kent de afspraken. Er is hard gewerkt. Resultaat gewoon goed. Dit had ik eerder moeten weten.

P. Tuinenburg

Super, goede voorlichting, perfecte uitvoering, niets als lof, zeker voor Mw Carry van Swieten. Wij kunnen het iedereen in deze situatie aanraden.

Heuzen

Zeer goed. Snelle en duidelijke afspraken, en vriendelijk.

Verbeterpunten of tips ?

Erg fijn dat de oplevering met de woningbouw ook geregeld kan worden. Fijne mensen , met begrip voor een situatie. Zal dit bedrijf zeker aanbevelen.