Jeroen bakker

Kan niet beter

D. Eugster-de Lange

Heel vriendelijk en professioneel geholpen. Er is ons veel werk uit handen genomen

Anne-Fleur

Uitstekende ervaring met dit woningontruiming bedrijf. Punctueel, meelevend, kennis van zaken. Ook de communicatie verloopt erg prettig. Verhuurder was bij de oplevering zeer tevreden. Aanrader.

Niks

Karin

Duidelijke uitleg van tevoren, goed bereikbaar voor (toch nog) vragen en een volgens afspraak leeg huis (dat best wel vol stond na 51 jaar bewoond te zijn)!
Ik wist niet dat t bestond! 😉😃

Bruijn

Zeer tevreden. Plezierige en zorgvuldige mannen zonder veel omhaal van woorden. Ook administratief goed voorbereid en snel afgewikkeld.

Verbeterpunten of tips ?

Woningontruiming DELTA heeft op 2 maart j.l. bungalow ontruimd, voorafspraak & uitvoering prima. U kunt uw opdracht zonder zorgen aan DELTA toevertrouwen !

Verbeterpunten of tips ?

Nee, deskundigheid en communicatie heel goed

Van Roijen

Woningontruiming Regionaal werd ons aanbevolen door PC uitvaart. Zodoende schakelden wij het bedrijf in voor ontruiming van een eengezinswoning in Amstelveen. De afspraak kwam gemakkelijk tot stand... Woningontruiming Regionaal werd ons aanbevolen door PC uitvaart. Zodoende schakelden wij het bedrijf in voor ontruiming van een eengezinswoning in Amstelveen. De afspraak kwam gemakkelijk tot stand en we werden zeer vriendelijk geholpen door Rogier. De uitleg was duidelijk, de afspraken waren helder en we vonden de prijs niet onredelijk. Ook werd er steeds vlot gereageerd op onze mails met vragen of opmerkingen. Bedankt mensen, jullie hebben het fantastich gedaan.

Geen commentaar.

Kees

Geweldig gedaan! Wat is beloofd, is uitgevoerd. Communicatie is snel en ter zake. Dikke pluim!

Nee.

Mevr de Wolf

Geweldige service! Carry en haar team hebben ons goed geholpen om het huis te ontruimen van onze ouders waar ze ruim 35 jaar hadden gewoond. Ook de verhuizing naar het zorgcentrum ging volgens plan.... Geweldige service! Carry en haar team hebben ons goed geholpen om het huis te ontruimen van onze ouders waar ze ruim 35 jaar hadden gewoond. Ook de verhuizing naar het zorgcentrum ging volgens plan. Al met al een emotionele gebeurtenis die tot een goed einde is gebracht.

Nee niks.

Geert en Annette Eikelboom

Wat wil een mens nog meer dan totaal zonder zorgen een huis opleveren? Na het gesprek met Daan van der Groef van team Delta voelde het meteen goed. Daan nam ons echt alle zorgen uit handen. Een... Wat wil een mens nog meer dan totaal zonder zorgen een huis opleveren? Na het gesprek met Daan van der Groef van team Delta voelde het meteen goed. Daan nam ons echt alle zorgen uit handen. Een deel van de spullen in onze woning werd voor ons door Woningontruiming Delta verhuisd. Wat een gemak! Zo hoefden we zelf niets te verslepen. Het werd allemaal voor ons gedaan! Waardevolle spullen die we niet konden gebruiken werden naar de Veiling gebracht, de rest van de inboedel werd meegenomen door vriendelijke mensen van Woord en Daad en tenslotte werd het restant minitieus bekeken op persoonlijke herinneringen alvorens het werd afgevoerd. Aan al deze luxe hangt natuurlijk een prijskaartje, maar hier kan een verhuisbedrijf echt niet tegenop. Wij kunnen team Delta dan ook iedereen aanraden!

beter kan bijna niet