Op mijn vraag werd snel en tot volle tevredenheid gehandeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Gevraagde informatie, waaronder een offerte, wordt prompt en helder verstrekt.

Renate Vries

Wij zijn heel goed geholpen door Woningontruiming regionaal. Het offertegesprek gaf ons al een goed gevoel. Concurrent maar meteen afgebeld. Het huis was super netjes na al het vele werk. Het huis...

Goed en adequaat bedrijf dat uitvoert op een professiole wijze

Beschrijf hier uw ervaring

Jammer de de meting van het water niet mogelijk bleek

De contacten die wij hadden waren vriendelijk. De uitvoering van werkzaamheden prima, blijkt uit de reactie van de verhuurder. Er werd overal aan gedacht, zoals ons inlichten over het leegzijn...

Beschrijf hier uw ervaring

Alles was prima geregeld.

Hugo van der Horst

Indrukwekkend goed! Een regelrechte 10 voor communicatie en kwaliteit van het geleverde werk.

Beschrijf hier uw ervaring

Was bereid een kosteloze offerte te geven, terwijl daar toch 60 km enkele reis voor gereden moest worden. Heeft meegelopen met de voorinspectie en heeft de eindinspectie met de verhuurder ook voor me gedaan. Scherpe prijs. Totale ontzorging.

Henk

Bijzonder tevreden over het eindresultaat. De verhuurder was zeer tevreden. Er werd precies en hard gewerkt. Communicatie was ook plezierig. Ik werd steeds goed en snel geholpen .

Mijn ervaring was uitstekend.

JK Brandes

Snelle reactie op vraag om offerte, alles goed vastgelegd, volledig en uitstekend uitgevoerd

De woning is naar tevredenheid schoon en leeg opgeleverd. Prettig contact.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb 1 kritiek punt, er was afgesproken dat het opzeggen van de meterstanden van water en gas en licht door Honert zou worden gedaan, maar dat is vergeten/post niet aangekomen was de mededelingen, maar beide bedrijven post niet aangekomen lijkt me sterk. Hierdoor meer kosten gemaakt omdat de meterstanden ruim een maand later zijn doorgegeven.

Leiden

Zeer efficiënt en zorgvuldig!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam, zorgvuldig. Alle afspraken worden duidelijk gecommuniceerd, werken heel efficiënt en denken ook goed mee, geven nuttig advies. Nemen echt alle zorgen uit handen, heel erg fijn