De Bruin

Uitvoering werkzaamheden zeer professioneel en goed georganiseerd. Communicatie verloopt correct en lekker snel. Dank je wel Rogier voor je geduld.

Verbeterpunten of tips ?

Vergeet geen Koffiepauze te nemen!

Anton

Dit zeer klantvriendelijke bedrijf "ontzorgt" echt. De ontruiming is perfect verlopen en geheel volgens afspraak. Ze nemen alles voor je uit handen, ook reparaties, overdracht etc. en dat was een... Dit zeer klantvriendelijke bedrijf "ontzorgt" echt. De ontruiming is perfect verlopen en geheel volgens afspraak. Ze nemen alles voor je uit handen, ook reparaties, overdracht etc. en dat was een enorme steun in de rug bij een toch al moeilijke situatie van een ontruiming. Zeer professioneel. Dank!

Claudia Monnink

Prettige intake gesprek met mevrouw Van Swieten gehad, alles duidelijk uitgelegd en uitvoering netjes zoals besproken.
Raad zeker aan, indien ooit weer nodig schakel ik woningontruiming...
Raad zeker aan, indien ooit weer nodig schakel ik woningontruiming Regionaal in!!

N.v.t

Jet Breukelman

Zeer vriendelijke, hard werkende medewerkers.

Cees Schipper

Goede bereikbaarheid, snelle correcte communicatie

Zou het niet weten

Goed, betrouwbaar en zeer vriendelijk

Verbeterpunten of tips ?

We hadden eigenlijk 1 persoon te weinig waardoor ik zelf ook veel heb gedaan: wellicht volgende nog beter inschatten hoeveelheid werk

Bianca

Ik vond het geruststellend dat de offerte uitgebreid en duidelijk was. Het offertegesprek voelde al goed aan. Ik snap nu ook waarom dit bedrijf zo goed scoort met de reviews De woningontruiming is... Ik vond het geruststellend dat de offerte uitgebreid en duidelijk was. Het offertegesprek voelde al goed aan. Ik snap nu ook waarom dit bedrijf zo goed scoort met de reviews De woningontruiming is super gegaan. Compliment voor het nette werken

Niks

Jacques

Onze ervaringen met woningontruiming regionaal zijn positief. Op de ontruimingslokatie eerst een prettig gesprek gehad. Hierna een passende offerte ontvangen. De ontruiming is efficiënt en goed... Onze ervaringen met woningontruiming regionaal zijn positief. Op de ontruimingslokatie eerst een prettig gesprek gehad. Hierna een passende offerte ontvangen. De ontruiming is efficiënt en goed verlopen. Spullen krijgen via de kringloop weer een tweede leven.

Vries

Super! Alles is uitgevoerd zoals in de offerte was afgesproken. Goed en behulpzaam personeel. De woning is helemaal klaar voor de verkoop.

Niks

Sanne

Voor eerst te maken gehad met het ontruimen van woning. Ik vond het spannend. Er zijn veel bedrijven die dit aanbieden. Veel louche types heb ik gemerkt. Carry van Swieten is langs geweest en die... Voor eerst te maken gehad met het ontruimen van woning. Ik vond het spannend. Er zijn veel bedrijven die dit aanbieden. Veel louche types heb ik gemerkt. Carry van Swieten is langs geweest en die gaf mij een vertrouwd gevoel. Dit vertrouwen is niet beschaamd en alles is naar wens verlopen. De verhuurder was ook erg tevreden over de oplevering van de woning. Dit bedrijf kan ik dan ook van harte aanbevelen.