A.Lelijveld

Vriendelijke samenwerking, vlotte antwoorden op de e-mail, er wordt meegedacht over zo min mogelijk kosten, nette afhandeling. Kortom goed en betrouwbaar.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Fijn om te lezen dat u de samenwerking als vriendelijk heeft ervaren en ons team als goed en betrouwbaar kwalificeert. Dank hiervoor.

Ans

Erg klantvriendelijk en precies naar wens de ontruiming gedaan

Ga zo door.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw positieve review.

Van der helm

Goede contacten

Nvt

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

5 sterren! Dank voor uw review.

Boerman

Goed. Ik was erg tevreden met de service.

Geen.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Wij zijn zeer tevreden met uw positieve review, 5 sterren. Dank u wel.

Stefan van Antwerpen / Woningontruiming DELTA

Stefan van Antwerpen / Woningontruiming DELTA
Zeer klantvriendelijk, heel netjes gewerkt, discreet en zorgvuldig. Reageert snel op vragen op email.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Wat een geweldige complimenten. Dank voor uw review.

Hendrik

Meer dan 100% tevreden hoe alles is verlopen met woningontruiming Regionaal. Zeer professioneel hoe alles geregeld wordt. Ik vind het nog steeds ongelofelijk hoe de woning van mijn ouders in 1 dag... Meer dan 100% tevreden hoe alles is verlopen met woningontruiming Regionaal. Zeer professioneel hoe alles geregeld wordt. Ik vind het nog steeds ongelofelijk hoe de woning van mijn ouders in 1 dag leeggeruimd is. Ik ben zelf op leeftijd en ben blij dat ik deze zware klus kom uitbesteden.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Meer dan 100% tevreden over uw positieve review. Hartelijk dank hiervoor.

R.M. Wareman

Zeer klantgerichte én zeer klantvriendelijk!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Zeer mooie review, 5 sterren. Hartelijk dank hiervoor.

ron slond

Na 1 telefoontje direct snel huisbezoek en offerte ontvangen. Alles daarna volgens planning verlopen. De woning werd keurig netjes bezemschoon achtergelaten. Al met al een prima bedrijf voor als men... Na 1 telefoontje direct snel huisbezoek en offerte ontvangen. Alles daarna volgens planning verlopen. De woning werd keurig netjes bezemschoon achtergelaten. Al met al een prima bedrijf voor als men plotseling een woningontruiming moet regelen, TOP !

Verbeterpunten of tips ?

gewoon op dezelfde voet en met dezelfde service doorgaan.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

TOP review. Hartelijk dank hiervoor.

Marieke

Dit is derde keer dat ik jullie moest inschakelen voor het ontruimen van een woning van een oom. Ook nu weer is alles naar volle tevredenheid verlopen. In de woning was erg gerookt en alles is door... Dit is derde keer dat ik jullie moest inschakelen voor het ontruimen van een woning van een oom. Ook nu weer is alles naar volle tevredenheid verlopen. In de woning was erg gerookt en alles is door jullie gewit en schoongemaakt. De mevrouw van Portaal was zeer tevreden bij de oplevering van de woning.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Fijn te lezen dat onze dienstverlening wederom goed is verlopen. Dank voor uw review.

Deborah

De koopwoning van mijn ouders laten leegruimen icm het verhuizen van boedel naar diverse familieleden. Fantastisch gegaan. Communicatie verloopt soepel. Offerte zeer overzichtelijk en duidelijk.... De koopwoning van mijn ouders laten leegruimen icm het verhuizen van boedel naar diverse familieleden. Fantastisch gegaan. Communicatie verloopt soepel. Offerte zeer overzichtelijk en duidelijk. Kortom aanrader.

Niks

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw mooie review. 5 sterren.