Sanders

Perfecte woningontruiming service! Klantvriendelijk en deskundig . Ik zeg doorgaan zo !

Wolter

Eeen prettig eerste contact, duidelijk ook. Wat opviel was dat ze daarna elke actie ook via email bevestigden. Er viel echt niets op aan te merken. Zou zo weer bij hen klant worden

Verbeterpunten of tips ?

communicatie is duidelijk en bevestigt alle handelingen.

Yvette

Alles is naar wens verlopen. Voor ons was het toch een emotioneel gebeuren om het huis van je ouders leeg te ruimen. Fijn om te zien dat er allemaal spulletjes nog hergebruikt worden. Dit... Alles is naar wens verlopen. Voor ons was het toch een emotioneel gebeuren om het huis van je ouders leeg te ruimen. Fijn om te zien dat er allemaal spulletjes nog hergebruikt worden. Dit bedrijf kan ik dan ook van harte aanbevelen.

Michel MCM Seekles

Zeer klantvriendelijk en duidelijk in het maken van afspraken over de gewenste werkzaamheden.

Verbeterpunten of tips ?

Vriendelijke en keurige medewerkers.
De uitruiming verliep als een geoliede machine.

Cruzer

Perfecte service vanaf het begin tot en met de eindoplevering van huis aan de verhuurder. Op vragen komt een snelle respons. Groetjes een tevreden klant !

Henk

Buitengewoon tevreden over de totale woningontruiming. 5 sterren zijn dik verdiend.

De Waard

Het huis van mijn oom is volgens afspraak leeggeruimd. Een hele klus. Zeer tevreden over het eindresultaat. Ook de vijver hebben ze gedempt. Het huis probleemloos aan de woningbouw opgeleverd.

Heleen

Vriendelijk en eerlijk. Zeer voortvarende aanpak. Vanaf de offerte tot de oplevering van de woning is het gegaan zoals afgesproken. We zijn naar volle tevredenheid geholpen.

Goede ervaring. Snel, ter zake en efficiënt. Goed bereikbaar bij vragen e.d.

Verbeterpunten of tips ?

Goede communicatie. Duidelijke offerte. Ze doen wat ze zeggen. Zeer tevreden.

Joost

Een groot compliment voor het eindresultaat Het huis ziet er netjes uit. De makelaar heeft de foto’s gemaakt Het huis gaat de verkoop in. Dit bedrijf kan ik van harte aanbevelen.