Joost

Ontruiming zorg-appartement. Zeer professionele, vriendelijke en keurige aanpak. Snel schakelen en op korte termijn ontruimen was mogelijk.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Door onze korte lijnen kunnen we altijd snel schakelen om een oplossing op korte termijn te vinden.
Dank voor je positieve reactie!
Team Woningontruiming Regionaal

Vincent Koot

Heel heldere communicatie
Vlotte afhandeling
Fijn dat afhandeling met verhuurder werd overgenomen
Kosten alleszins redelijk

Geen!!

Van Gijn

Uitstekende uitleg en voorbereiding. Zeer vriendelijk, punctueel

Nvt

Mank

Een degelijk bedrijf waar je goed mee kan samenwerken, niets is te zwaar, moeilijk , te vies,enz,enz.
Komen de afgesproken afspraken goed na.
Communicatie met ons, de klant, is goed.

Zo door blijven gaan

L.M. Kooijman

Een zeer prettige en klantvriendelijke ervaring vanaf offerte tot uitvoering en afhandeling. Alles is volgens afspraak uitgevoerd en huis werd netjes opgeleverd, ondanks dat de schoonmaak nog moest... Een zeer prettige en klantvriendelijke ervaring vanaf offerte tot uitvoering en afhandeling. Alles is volgens afspraak uitgevoerd en huis werd netjes opgeleverd, ondanks dat de schoonmaak nog moest gebeuren. Ook goede tips gekregen. Als we hadden geweten dat CVS ook de tuin had kunnen leeghalen, dan hadden we dat zeker gedaan.

geen, perfect zo!

Gerrit de Jong

Correcte behandeling en afspraken waren duidelijk. Gewoon uitstekend!

Verbeterpunten of tips ?

Niet dat ik kan bedenken..

Hans van Gelder

Snel en correct. Komen afspraken na.

kan het niet bedenken.

B. van wijnbergen

Uitstekend

nee

Caroline

Goede en vriendelijke communicatie, dezelfde week offerte in de woning uitgebracht, (met mondkapje en gepaste afstand) dezelfde dag had ik de keurige offerte in mijn mailbox staan! Alles verder... Goede en vriendelijke communicatie, dezelfde week offerte in de woning uitgebracht, (met mondkapje en gepaste afstand) dezelfde dag had ik de keurige offerte in mijn mailbox staan! Alles verder prima verlopen. Top bedrijf en voor iedereen die een woning te ontruimen heeft aan te bevelen!

Ga zo door!

Marianne