Woningontruiming CVS

Zeer positief. Zeer klant vriendelijk, snel en adequaat functonerend. Zij ontzorgen echt.

Verbeterpunten of tips ?

dat is moeilijk omdat de ervaringen zo positief zijn

Anhilde Heerkens

Zeer prettige communicatie, duidelijke afspraken en afwikkeling helemaal conform de afspraken, kortom perfect!

Verbeterpunten of tips ?

Nee, echt alles is naar wens gegaan, dus wat ons betreft niets te verbeteren.

Jh kamerling

Zeer professioneel .klantvriendelijkheid. en behulpzaam

M.Q. Smit

Zeer betrouwbaar. Perfecte dienstverlening en omgangsvormen. Zeer tevreden.

N.v.t.

Henk

Vanaf het eerste telefonische kontakt, de bezichtigingstermijn en aansluitende ontruiming, vriendelijk en zeer competent. Fijn om mee samen te werken.

Johan Pelgrim

In een woord geweldig !!!!

B. Spangenberg

Werkt volgens afspraak en de woning werd netjes afgeleverd. Ik kreeg zelfs complimenten van de woningcoöperatie hoe netjes en schoon de woning is opgeleverd. Verder waren ze klantvriendelijk en... Werkt volgens afspraak en de woning werd netjes afgeleverd. Ik kreeg zelfs complimenten van de woningcoöperatie hoe netjes en schoon de woning is opgeleverd. Verder waren ze klantvriendelijk en meedenkend hoe het beste de woning leeggeruimd kon worden.

Verbeterpunten of tips ?

Eigenlijk niks aan toe te voegen. Ik was uitermate tevreden

Frans van Liempt

Ontruiming woning met veel extra werk. Is goed gedaan

Verbeterpunten of tips ?

Beter optellen op zaken die mogelijk waarde hebben.

Ik vul geen verplichte namen in

Dit is de tweede keer dat Honer voor ons een woning ontruimd en dat is natuurlijk niet voor niets! Honger is een vakkundig en betrouwbaar bedrijf voor een alles redelijke prijs.

Josine Visser

Hele aardige mensen. Doen goed werk. Houden zich aan afspraken. Zijn behulpzaam en snel.

Verbeterpunten of tips ?

Nietjes van vloerbedekking moeten uit de trap van de woningbouwverenigingen. Dit was niet gedaan.