Sectie Zuid West Nederland

Goede ervaring met ontruiming van de woning van mijn schoonouders.
Heldere afspraken, efficiënte en kundige ontruiming.
Oplevering van de woning aan de verhuurder verliep zonder problemen.

Beschrijf hier uw ervaring

De wijze waarop mevr. Lea Slijkhuis zich manifesteerde hebben wij bijzonder gewaardeerd.
Klantvriendelijk, invoelend, opgewekte uitstraling, goede communicatie en afspraken nagekomen.

Francisca

Goede samen werking met de mannen en de kringloop winkel.
Moeilijke plek om een grote container neer te zetten, was spannend maar toch gelukt een plek te vinden.
Aardige mensen, liep...

Teo

Lea en haar team hebben voor mijn moeder haar spullen verhuist naar haar nieuwe appartement en daarnaast de niet te verhuizen zaken afgevoerd naar goede doel en stort!

Beschrijf hier uw ervaring

Professionele afhandeling van het gevraagde. Nette en netjes werkende mensen. Zeer betrouwbaar, die uit de af te voeren spullen nog waardevolle objecten wisten te vissen en alsnog langs brachten. Ontzorgen echt!

Carry van Swieten, cvs, Leiderdorp

Toen mijn broer , 88 jaar, plotseling overleed, moest ik als enig familielid, 76 jaar oud, zijn tweekamer huurflat ontruimen
Al gauw bleek dat dat onhaalbaar was
Drie offertes...

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer correct, dacht aan alles, was met alles op tijd, meelevend
Ze gaf rust
Ook de oplevering aan Vesteda, ging door haar kennis met dit bedrijf, geruisloos

(onduidelijk wat je nier moet invullen) J.M. Romijn

We hadden een overvol en zeer vervuild huis te ontruimen, waarin we wel flink wat voorwerk hadden gedaan.
Het werd goed opgepakt en uitgevoerd. Er werd rekening gehouden met ons door het...

Beschrijf hier uw ervaring

Klanvriendelijkheid goed, communicatie zeer vlot.

Jan Corthals

Klantvriendelijk en doortastend geholpen door woning ontruiming regionaal. Offerte is duidelijk, prima prijs en de uitvoering van de ontruiming van de woning is conform afspraak gegaan.

Prima service.

Beschrijf hier uw ervaring

was gewoon netjes en prima geregeld.

Eric

Zeer tevreden over het eindresultaat. De makelaar kan de woning nu zo in de verkoop zetten. Personeel is beleefd en ze werken hard. Ik heb ze dan ook een fooi gegeven.

Ze zijn klantvriendelijk.

K Bal

Wij zijn zeer tevreden

Wilma Schuilenburg

Zeer positieve ervaring met woningontruiming CVS. Wij zijn erg goed geholpen. Deze mensen weten van aanpakken!