Anton

CVS Woningontruiming. Geweldig bedrijf dat met weinig woorden precies weet wat de klant nodig heeft. Professioneel, komen afspraken na, ontzorgt volledig, je kunt alles aan ze overlaten. Voor de... CVS Woningontruiming. Geweldig bedrijf dat met weinig woorden precies weet wat de klant nodig heeft. Professioneel, komen afspraken na, ontzorgt volledig, je kunt alles aan ze overlaten. Voor de tweede keer ingeschakeld, nu voor een spoedontruiming van een verpleeghuis. Eén telefoontje en het was geregeld, en perfect afgehandeld. Erg blij dat ik ze heb gevraagd, na een sterfgeval wil je niets liever dan dat iemand zoiets van je overneemt. Absolute aanrader!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Uw mooie review is ook een aanrader. Dank hiervoor.

G.J.Oudshoorn

De communicatie was goed en zeer prettig. De verhuizing en leegruiming verliep zeer prettig en is goed uitgevoerd! Pluim voor de harde werkers!

Verbeterpunten of tips ?

Misschien als alles gedaan is even contact opnemen met de opdrachtgever zodat deze het resultaat kan beoordelen voordat iedereen weer weg is.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw positieve review. Uw verbeterpunt nemen wij zeker ter harte en zullen we binnen ons team bespreken.

G. van der Feltz

Ik ben uitermate tevreden met de werkwijze en het nakomen van de afspraken zoals vermeld in de offerte. Er is opvallend goed geluisterd naar mijn wensen en situatie.
Sterk aanbevolen!

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw mooie review en aanbeveling.

G. ten Wolde

De woningontruiming was voor ons een ideale oplossing. Het contact en later communicatie met dhr. Sanstra verliep vlot en uitermate vriendelijk. We ontvingen een passende offerte en afspraken werden... De woningontruiming was voor ons een ideale oplossing. Het contact en later communicatie met dhr. Sanstra verliep vlot en uitermate vriendelijk. We ontvingen een passende offerte en afspraken werden gemaakt. Alle werkzaamheden verliepen zoals afgesproken. De woning werd sleutelklaar opgeleverd. Ook van de buren kregen wij te horen, dat alles zo netjes was gedaan. Geen geluidsoverlast en achteraf totaal geen rommel op galerij, trappenhuis en/of in de lift. Sanstra heeft ons alle werk uit handen genomen voor een passende prijs.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Goed te vernemen dat alles zo naar wens is verlopen en dat zelfs de buren dit hebben beaamd. Dank voor uw review.

Hoogmoed

Keurig verzorgd naar onze wensen

Geen tips

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Keurige review, dank hiervoor.

Von Burg

Prima geen klachten

Eigenlijk geen

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Goed te lezen dat de uitvoering van opdracht prima is verlopen.
Dank voor uw review.

Piet Vader

Ik ben zeer tevreden over de ontruiming van mijn woning. Van harte aanbevolen

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw mooie review en aanbeveling.

de Vries

Fijne communicatie in een toch wel verdrietige tijd. Kon ook op korte termijn gebeuren. Voor een redelijke prijs.

gewoon zo doorgaan

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat u ondanks de verdrietige tijd onze communicatie als positief heeft ervaren is voor ons een fijn compliment. Dank hiervoor.

Hans Dekkers

Perfect! Zelden mensen meegemaakt die zo hard en zo netjes werken

Gewoon zo doorgaan

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw mooie compliment. We zullen het doorgeven aan het team.

Otter

Goede en duidelijke afspraken over de ontruiming. Prima team, vriendelijke en vakkundige teamleider. Duidelijke offerte.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

U complimenten zijn voor ons een bevestiging dat onze dienstverlening van A tot Z goed is verlopen. Dank hiervoor.