Paiman

Was een prettige samenwerking. Ze dachten mee m.b.t. regelen van de juridische zaken en betaling van de factuur.

Verbeterpunten of tips ?

Ik heb geen verbeterpunten.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

De samenwerking was zeker prettig. Dank daarvoor. Op juridisch gebied kunnen we onze cliënten vaak tot op zekere hoogte adviseren of anders via ons netwerk in contact brengen met de juiste adviseur.... De samenwerking was zeker prettig. Dank daarvoor. Op juridisch gebied kunnen we onze cliënten vaak tot op zekere hoogte adviseren of anders via ons netwerk in contact brengen met de juiste adviseur.

van Wermeskerken

De ontruiming was keurig gedaan

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank u voor uw compliment.

Van Tuyl

Gewoon perfect.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor deze perfecte beoordeling!

Nilels

Zeer adequaat door woningontruiming regionaal geholpen. Vanaf het eerste telefonisch contact. Duidelijke offerte. Het huis is keurig netjes leeggehaald. Makelaar was zeer tevreden. Er is een enorme... Zeer adequaat door woningontruiming regionaal geholpen. Vanaf het eerste telefonisch contact. Duidelijke offerte. Het huis is keurig netjes leeggehaald. Makelaar was zeer tevreden. Er is een enorme last van onze schouders gevallen.

Nee niks. Gewoon goed.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Fijn te lezen dat er een last van uw schouders is afgevallen. Dank hiervoor!

Koetse

Klantvriendelijk, efficiënt, afspraken worden perfect nagekomen. Uitvoering werkzaamheden prima

nee

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Van deze positieve review worden wij blij! Dank daarvoor.

Rob Prins

Een zeer professionele organisatie, duidelijke afspraken.
Een zeer professionele organisatie, duidelijke afspraken.
De kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden was ruim voldoende. Geen kruimel meer te vinden, zelfs het sanitair, de keuken en badkamer water netjes schoon achter gelaten.

Geen.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor deze positieve review. Ik zal aan ons personeel berichten dat er geen kruimel meer te vinden was!

Ben K.

Geweldig ervaring gehad met deze woningontruimer. Keurige uitgebreide offerte en het uitruimen van het huis is helemaal volgens afspraak verlopen. Sneeuw en ijs hield de mannen niet tegen. Nogmaals... Geweldig ervaring gehad met deze woningontruimer. Keurige uitgebreide offerte en het uitruimen van het huis is helemaal volgens afspraak verlopen. Sneeuw en ijs hield de mannen niet tegen. Nogmaals complimenten !

Ga zo door!

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Sneeuw en ijs waren wel een uitdaging om toch veilig te kunnen werken. Eind goed al goed. Dank voor de positieve review.

Ton Pots

Keurig bedrijf met zeer correcte kontaktpersoon. Komen afspraken uitstekend na.

Verbeterpunten of tips ?

Geen enkele. Prima bedrijf.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Uw complimenten zal ik doorgeven aan onze medewerker. Dank voor uw mooie review.

Rob Smits

Zeer vriendelijk en professioneel bedrijf. Een verademing

Verbeterpunten of tips ?

Ga zo door........ veel succes

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor je positieve reactie!

Tjoa

Ruimte voor maatwerk in goed overleg. Wij hadden een speciaal geval en dat werd op die manier behandeld.

Verbeterpunten of tips ?

Ook op het einde van de dag, als de mannen vermoeid raken, scherp blijven en vast blijven houden aan de doelstellingen.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Het was een complexe opdracht maar dat maakt het werk wel een uitdaging. Dank voor je positieve reactie!