Marga van de Munt

Helemaal tevreden, alles keurig zoals de afspraken

Willy Verberg

De woning van mijn moeder is ontruimd en verzorgd voor eindinspectie. In 2 dagen is alles piekfijn verzorgd Mark van den Honert en zijn team. Vriendelijk, netjes en met respect.

Ga svp zo door!!!

Hannie

Zeer positief verrast over de dienstverlening van dit bedrijf. Ik wist eigenlijk ook niet dat dit bestond. Alles is conform de gemaakte afspraken uitgevoerd. De opzichter van Rochdale was meer dan... Zeer positief verrast over de dienstverlening van dit bedrijf. Ik wist eigenlijk ook niet dat dit bestond. Alles is conform de gemaakte afspraken uitgevoerd. De opzichter van Rochdale was meer dan tevreden. Een dikke fooi gegeven!

Niks

Bieleman

Alles verliep volgens afspraak en er is keurig en snel gewerkt.

Leoni Weterings

Komen afspraken goed na, duidelijke communicatie, vriendelijk personeel.

Bep

Ik heb aan alles gemerkt dat dit bedrijf marktleider is in Nederland. Keurige organisatie, prettige en heldere communicatie en uitstekende uitvoering. Zelfs de notaris gaf een compliment vwb de... Ik heb aan alles gemerkt dat dit bedrijf marktleider is in Nederland. Keurige organisatie, prettige en heldere communicatie en uitstekende uitvoering. Zelfs de notaris gaf een compliment vwb de correcte en overzichtelijke manier van werken. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

fam. Wezenbeek

Heel goed

nee

Peters

Erg goed

Mevr Vlieland

Wat waren we blij met dit bedrijf! Snelle en correcte communicatie. Duidelijke offerte. Uitvoering was top! Notaris had woningontruiming regionaal aanbevolen.

Niks

Van De Meeberg