Bruijn

Zeer tevreden. Plezierige en zorgvuldige mannen zonder veel omhaal van woorden. Ook administratief goed voorbereid en snel afgewikkeld.

Verbeterpunten of tips ?

Woningontruiming DELTA heeft op 2 maart j.l. bungalow ontruimd, voorafspraak & uitvoering prima. U kunt uw opdracht zonder zorgen aan DELTA toevertrouwen !

Verbeterpunten of tips ?

Nee, deskundigheid en communicatie heel goed

Van Roijen

Woningontruiming Regionaal werd ons aanbevolen door PC uitvaart. Zodoende schakelden wij het bedrijf in voor ontruiming van een eengezinswoning in Amstelveen. De afspraak kwam gemakkelijk tot stand... Woningontruiming Regionaal werd ons aanbevolen door PC uitvaart. Zodoende schakelden wij het bedrijf in voor ontruiming van een eengezinswoning in Amstelveen. De afspraak kwam gemakkelijk tot stand en we werden zeer vriendelijk geholpen door Rogier. De uitleg was duidelijk, de afspraken waren helder en we vonden de prijs niet onredelijk. Ook werd er steeds vlot gereageerd op onze mails met vragen of opmerkingen. Bedankt mensen, jullie hebben het fantastich gedaan.

Geen commentaar.

Kees

Geweldig gedaan! Wat is beloofd, is uitgevoerd. Communicatie is snel en ter zake. Dikke pluim!

Nee.

Mevr de Wolf

Geweldige service! Carry en haar team hebben ons goed geholpen om het huis te ontruimen van onze ouders waar ze ruim 35 jaar hadden gewoond. Ook de verhuizing naar het zorgcentrum ging volgens plan.... Geweldige service! Carry en haar team hebben ons goed geholpen om het huis te ontruimen van onze ouders waar ze ruim 35 jaar hadden gewoond. Ook de verhuizing naar het zorgcentrum ging volgens plan. Al met al een emotionele gebeurtenis die tot een goed einde is gebracht.

Nee niks.

Geert en Annette Eikelboom

Wat wil een mens nog meer dan totaal zonder zorgen een huis opleveren? Na het gesprek met Daan van der Groef van team Delta voelde het meteen goed. Daan nam ons echt alle zorgen uit handen. Een... Wat wil een mens nog meer dan totaal zonder zorgen een huis opleveren? Na het gesprek met Daan van der Groef van team Delta voelde het meteen goed. Daan nam ons echt alle zorgen uit handen. Een deel van de spullen in onze woning werd voor ons door Woningontruiming Delta verhuisd. Wat een gemak! Zo hoefden we zelf niets te verslepen. Het werd allemaal voor ons gedaan! Waardevolle spullen die we niet konden gebruiken werden naar de Veiling gebracht, de rest van de inboedel werd meegenomen door vriendelijke mensen van Woord en Daad en tenslotte werd het restant minitieus bekeken op persoonlijke herinneringen alvorens het werd afgevoerd. Aan al deze luxe hangt natuurlijk een prijskaartje, maar hier kan een verhuisbedrijf echt niet tegenop. Wij kunnen team Delta dan ook iedereen aanraden!

beter kan bijna niet

Mevr de Haas

Contact met Carry was erg prettig. De woningontruiming is professioneel verlopen. De woonconsulente was bij de oplevering van het huis buitengewoon te tevreden. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden

Yvonne

Heel goede en betrouwbare ervaring met dit bedrijf. Kwamen afspraken na en hebben de woning perfect opgeleverd. Bovendien een snelle en nauwkeurige administratie.

Verbeterpunten of tips ?

Ik zou geen aanvulling kunnen geven. Alleen maar complimenten. Een betrouwbaar bedrijf.

Piet Zitman

Vriendelijk,professioneel, goed contact, na de gemaakte afspraken en dat je opdracht heb gegeven nemen ze alles uit handen, gewoon geweldig.

Y de Zoete

De ontruiming van de koopwoning van mijn ouders is prima verlopen. Team Dirk van CVS heeft hard gewerkt en de woning helemaal netjes achtergelaten, klaar voor verkoop! Goede communicatie, prima... De ontruiming van de koopwoning van mijn ouders is prima verlopen. Team Dirk van CVS heeft hard gewerkt en de woning helemaal netjes achtergelaten, klaar voor verkoop! Goede communicatie, prima prijs en uitstekende service! De makelaar was helemaal enthousiast en kon gelijk de fotograaf inplannen om foto’s te maken! Dit bedrijf doet wat ze beloven!

Ga zo door