Patricia Pak

UItstekende ervaring. Kan het iedereen aanraden.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende ervaring met v.d. Honert. Alles is goed. Klantvriendelijk, correct, komt afspraken na. Kortom echt een aanrader. En wij waren erg blij met deze oplossing om het huis zo leeg te laten halen. Niet twijfelen maar doen als het nodig is !!!!

Wij waren erg tevreden over het hele proces. Het was een grote opluchting dat na ruim 3 jaar het ouderlijk huis eindelijk ontruimd kon worden

Beschrijf hier uw ervaring

Erg klantvriendelijk en service gericht.

Rap, grondig, schoon, efficient en vriendelijk. De communicatie over de verdere afhandeling na afloop (wat is er met de inboedel gebeurd en wanneer krijg ik de nota) kan beter. Dat is niet de...

Zie boven.

Eric N.

Dit bedrijf komt zijn afspraken na. De werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd en de werkplekken werden schoon opgeleverd.
De leidinggevenden komen professioneel over en weten...

S.Teppema

Vriendelijk en to the point
Afspraken worden nagekomen het werk is goed gedaan

Beschrijf hier uw ervaring

klantvriendelijkheid en afspraken worden nagekomen. Uitvoering klus goed gedaan Communicatie verliep goed

Vanden Honert

Beschrijf hier uw ervaring

Zoals boven al geschreven: Wij hebben goede ervaring met dit bedrijf. Alles is gegaan zoals als afgesproken.

Heldere website
Geloofwaardig verhaal
Goed en direct contact
Praktisch en meedenkend

Staat hierboven al.

Guus van der Meijden

Reageren zeer snel en adequaat op verzoek tot ontruiming woning, altijd goed bereikbaar en pro-actief in serviceverlening.

Professioneel bedrijf, de gemaakte afspraken worden keurig nagekomen.

Beschrijf hier uw ervaring

Het contact verliep soepel en van het begin tot het eind was iedereen professioneel.

Anton

Woningontruiming regionaal is een prettig bedrijf om mee te werken Ze doen wat je met ze afspreekt. Aan te bevelen bij familie en vrienden. Ze zijn klantvriendelijk zowel aan de telefoon als het...