van Ingen

Mijn woning is zonder problemen aan de wbv opgeleverd zonder dat ik daar omkijken naar had, een hele zorg minder omdat ik al verhuisd was. Zowel de uitvoering van de werkzaamheden was dus prima maar... Mijn woning is zonder problemen aan de wbv opgeleverd zonder dat ik daar omkijken naar had, een hele zorg minder omdat ik al verhuisd was. Zowel de uitvoering van de werkzaamheden was dus prima maar ook de communicatie verliep zeer prettig en soepel.

kan niet beter

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Het is fijn om te lezen, ondanks dat u al verhuisd was, alles zonder problemen is verlopen. Dank voor uw vertrouwen en voor uw review.

Ron Preusser

Zeer goed contact met de klant, goed eigen initiatief getoond bij behouden van belangrijke persoonlijke spullen, heel klantvriendelijk;

Verbeterpunten of tips ?

Zo door blijven gaan, want dit gaat heel goed!;

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor uw positieve review en dat alles naar wens is verlopen.

J. Bestman

Geweldige service. Het concept wat jullie bieden is voor mij echt een geweldige uitkomst. Wonend in Friesland had ik het leegruimen van mijn moeders huis niet in zo'n korte tijd voor elkaar kunnen... Geweldige service. Het concept wat jullie bieden is voor mij echt een geweldige uitkomst. Wonend in Friesland had ik het leegruimen van mijn moeders huis niet in zo'n korte tijd voor elkaar kunnen krijgen. En het gereed maken van haar huis voor de oplevering aan de woningbouwvereniging was me al helemaal niet gelukt. Jullie hebben dat binnen 2 dagen gedaan en hoe! Alles weg, veel spullen vinden hopelijk hun weg nog naar 2e gebruikers, de opzichter tevreden. Echt fantastisch en fenomenaal. Wat jullie doen is voor mij de definitie van ONT-ZORGEN! Ook de snelheid waarmee afspraken zijn gemaakt en nagekomen was subliem. Echt een aanrader!

Verbeterpunten of tips ?

Nee; gewoon blijven doen wat jullie al doen: mensen uit de brand helpen.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor uw ontzorgende review. Deze is één grote lofzang en veel spullen krijgen een tweede leven.

F.A. van Leeuwen

We zijn heel tevreden. Reageerden snel en zorgvuldig op onze aanvraag en legden duidelijk uit hoe ze te werk gaan. Werken heel gestructureerd en netjes. Vriendelijk personeel.

Verbeterpunten of tips ?

deze site werkt niet goed: ik wil 5 sterren geven maar ik kom hieronder niet verder dan 2 1/2 sterren

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor uw review. Goed te lezen dat u tevreden bent met onze gestructureerde werkwijze. Uw compliment geven wij door aan ons personeel.

Ellie Lieverst

Top service, vriendelijk, professioneel en komen afspraken na.
Toegankelijk, zowel via de mail als telefonisch.
Aanrader??

Verbeterpunten of tips ?

Niets, alles liep als een zonnetje

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Goed te lezen dat alles liep als een zonnetje. Dank voor uw Top review.

Koopmans.

Een correcte benadering van alle medewerkers, de ontruiming was vlot en soepel.

Nee.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor uw positieve review.

John Bosschert

Zelfs de verhuurder gaf bij de eindinspectie aan zeer tevreden te zijn over door CVS Woningontruiming verrichte werkzaamheden. Daar sluiten wij ons volledig bij aan. Dit betekende ook, dat onze... Zelfs de verhuurder gaf bij de eindinspectie aan zeer tevreden te zijn over door CVS Woningontruiming verrichte werkzaamheden. Daar sluiten wij ons volledig bij aan. Dit betekende ook, dat onze keuze voor CVS Woningontruiming de juiste keuze was.
Mocht er door ons weer een woning ontruimd moeten worden, dan zullen we zeker aan dat bedrijf denken. Het is niet alleen dat de opdracht naar alle tevredenheid was uitgevoerd, maar we waren ook erg blij met het prettige contact en de goede communicatie. We waren in verdrietige omstandigheden en dan is het prettig, dat we de werkzaamheden bij een ontruiming volledig uit handen konden geven.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Fijn te lezen dat u volledig tevreden bent over onze dienstverlening, zeker in relatie tot uw verdrietige omstandigheden. Dank voor uw review.

Mw. M.A. Apeldoorn

Alles is gewoon goed gegaan volgens de afspraken. Vanaf het 1e telefoongesprek tot en met de ontruiming is alles precies volgens de gemaakte afspraken gegaan! Vriendelijk, netjes en snel. Toppie.

Verbeterpunten of tips ?

Geen enkele want alles gaat op rolletjes.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Goed te horen dat alles is gegaan zoals met elkaar afgesproken. Dank voor uw Toppie review.

A. Aalfs

Uitstekende ervaring. Ons gehele appartement moest worden ontruimd. We zitten echter in het buitenland en waren niet in staat om terug te keren naar Nederland. Alles op afstand geregeld en zeer... Uitstekende ervaring. Ons gehele appartement moest worden ontruimd. We zitten echter in het buitenland en waren niet in staat om terug te keren naar Nederland. Alles op afstand geregeld en zeer tevreden over de geleverde dienstverlening en keurige oplevering. Een aanrader !

Verbeterpunten of tips ?

Geen, had me geen betere samenwerking kunnen wensen.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor uw vertrouwen op afstand en uw mooie compliment t.a.v. de geleverde dienstverlening.

Hans

Goed en netjes en professioneel

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor uw review. Zo zien we de reviews graag.