Wim van der Wilt

Zeer correct geholpen. Vanaf de offerte tot en met het opleveren van het huis aan de makelaar is alles volgens afspraak gegaan. Ondanks de hitte wordt er flink doorgewerkt. Petje af. Ik kan...

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Professioneel, op tijd, conform gemaakte afspraken en geen verborgen kosten

Jos

De woningontruiming van het appartement van mijn schoonvader was netjes, goed en snel uitgevoerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Erg netjes dat het meerwerk niet in rekening werd gebracht omdat vanwege overname er minder was af te voeren en het intern verrekend werd.

Een goede ervaring.
Goed op de hoogte gehouden en alles in goed overleg.
Zelf nog van de auto afgeholpen.

Goede klantvriendelijkheid.

Op korte termijn diende mijn moeder naar een verpleeghuis te verhuizen. Woningontruiming-Regionaal kon op korte termijn een offerte opmaken en twee weken later de ontruiming van de woning...

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en correcte manier van communiceren en nette wijze van werken. Er werden bij de ontruiming nog een aantal belangrijke items gevonden. Zeer tevreden.

Vriendelijk en flexibel in de afhandeling, prettig bedrijf om mee samen te werken in soms lastige omstandigheden

Jeroen Kreuger

Uitstekend. Met name te maken gehad met mw. Slijkhuis. Al vanaf het eerste telefoontje vertrouwenwekkende en zeer dienstverlenende indruk. Goede prijs-/prestatieverhouding. Keurige uitvoering van de...

Ik heb een offerte aangevraagd voor een woningontruiming en schoonmaak in de regio Hoogeveen.

Beschrijf hier uw ervaring

Bijzonder vlotte afhandeling, prettige communicatie en een eerlijke en duidelijke offerte. Zeer goede prijs.

Klantvriendelijk, meedenkend en flexibel.

Beschrijf hier uw ervaring

Zie hierboven. Fijne samenwerking, snel en in moeilijke periode precies wat je nodig hebt om snel een woning leeg te krijgen als je zelf niet kan.

H. J. van der Vaart

Duidelijke kommunicatie, snel en conform de afspraken

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer klantvriendelijk, duidelijke offerte, keurige oplevering en conform de gemaakte afspraken