Debbie

Mijn complimenten aan het team CVS. Na een duidelijke offerte door Carry gingen de mannen op de afgesproken dag de woning van mijn overleden tante leegruimen. De vloerbedekking (vilttapijt) wat er... Mijn complimenten aan het team CVS. Na een duidelijke offerte door Carry gingen de mannen op de afgesproken dag de woning van mijn overleden tante leegruimen. De vloerbedekking (vilttapijt) wat er al 40 jaar volledig gelijmd gelegen had, werd er vakkundig uit gehaald. De verhuurder was erg tevreden met de eindoplevering. Kundig bedrijf met oog voor detail en emoties. Bedankt!

Ga zo door!

Adri

Aardige mensen en goed werk geleverd maar heel duur. Iets meer dan halve dag werk 2000 euro.

Verbeterpunten of tips ?

prijs / werk niet in verhouding.

Kok

Aardige mensen, professioneel.
Er werd tot 2 keer toe een doosje met oude sieraden gevonden (op verborgen plekken) die keurig aan mij gegeven werden.

Engel

De werkzaamheden zijn uitstekend en ook precies volgens planning (zelfs in corona-tijd) uitgevoerd. Het overleg met mw. vSwieten was heel prettig en vertrouwenwekkend, zij hield mij ook ongevraagd... De werkzaamheden zijn uitstekend en ook precies volgens planning (zelfs in corona-tijd) uitgevoerd. Het overleg met mw. vSwieten was heel prettig en vertrouwenwekkend, zij hield mij ook ongevraagd prima op de hoogte. De prijs vind ik, gezien het resultaat, alleszins aanvaardbaar.

Ternauwernood!

particulier

Uitstekende service, professionele aanpak. aan te bevelen

nee

J.B. Verkaaik-Didden

Respectvol,beleefd en heel meelevend en klantvriendelijk

Jeroen bakker

Kan niet beter

D. Eugster-de Lange

Heel vriendelijk en professioneel geholpen. Er is ons veel werk uit handen genomen

Anne-Fleur

Uitstekende ervaring met dit woningontruiming bedrijf. Punctueel, meelevend, kennis van zaken. Ook de communicatie verloopt erg prettig. Verhuurder was bij de oplevering zeer tevreden. Aanrader.

Niks

Karin

Duidelijke uitleg van tevoren, goed bereikbaar voor (toch nog) vragen en een volgens afspraak leeg huis (dat best wel vol stond na 51 jaar bewoond te zijn)!
Ik wist niet dat t bestond! 😉😃