Familie E. den Breeijen

Het huis van onze oud tante leeggehaald na haar overlijden. Alles kon weg. Het leeghalen was in drie kwartier gebeurd. Aardige mensen. Zij hebben ons veel werk uit handen genomen.

Verbeterpunten of tips ?

Ga zo door. Prima service.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Goed te vernemen dat er veel werk uit uw handen is genomen. Dank voor uw positieve review.

de Jong

Wij zij erg tevreden over het contact met dit bedrijf en hoe uiteindelijk de ontruiming is verlopen.

Paula van Heijningen

Perfecte service, niets was de medewerkers te veel, waren ontzettend aardig , communicatie was ook perfect, gelijk het 1 e contact die ik telefonisch had was echt super goed werd ook ontzettend... Perfecte service, niets was de medewerkers te veel, waren ontzettend aardig , communicatie was ook perfect, gelijk het 1 e contact die ik telefonisch had was echt super goed werd ook ontzettend vriendelijk te woord gestaan en die kwaliteit is ook super goed. De website ziet er ook top uit

n.v.t

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Fijn te vernemen dat alles perfect is verlopen, zowel telefonisch als bij het uitvoeren van de woningontruimingswerkzaamheden. Dank voor uw perfecte review.

Meijer

Full service, ontzorgen het gehele proces van tot en met oplevering aan de woningmaatschappij.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dat is het uitgangspunt van onze dienstverlening om de klant van A tot Z te ontzorgen. Dank voor uw review.

Peter Soonius

Jarenlang hebben we opgezien tegen de ontruiming van de woning en de bedrijfsgebouwen van onze (schoon)ouders. Woningontruiming Regionaal heeft deze mega-klus professioneel en voortvarend aangepakt.... Jarenlang hebben we opgezien tegen de ontruiming van de woning en de bedrijfsgebouwen van onze (schoon)ouders. Woningontruiming Regionaal heeft deze mega-klus professioneel en voortvarend aangepakt. Slechts enkele uren na de inventarisatie ontvingen wij al een uitgebreide offerte met prijsopgave in onze mailbox. Het was geen eenvoudige klus omdat de woning en de bedrijfsopstallen gelegen zijn in een waterrijk buitengebied. Dat betekende steeds tientallen meters heen en weer lopen en sjouwen over het grind met de af te voeren materialen. Zelfs een oude eikenhouten schouw (boot) is uit de sloot getrokken en in stukken gezaagd om afgevoerd te worden. Geen klus is te groot voor dit bedrijf. Carry, maar ook Paul en zijn mannen verdienen een groot compliment.

Verbeterpunten of tips ?

Jullie maken waar wat jullie beloven.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Deze opdracht was voor ons ook een uitdaging, maar dat maakt ons werk leuk en afwisselend. Uw complimenten zijn binnen ons team gedeeld. Dank voor uw review.
Team Woningontruiming Regionaal

Paula en Alan Velt, Zoetermeer.

Woningontruiming CVS biedt ook de mogelijkheid de voor en eindcontrole van de woning met de verhuurder te laten doen, daar hebben we dan ook voor gekozen.
De offerte met foto's en uitleg is...
De offerte met foto's en uitleg is duidelijk, precies wat is afgesproken en geen moeilijke berekeningen.
Bij ons moest onverwacht extra werk (kwam door de verhuurder) verricht worden, dus uiteraard meer kosten.
CVS overlegt het meteen met je, dus geen onverwachte verrassing op de eindfactuur.
Er waren wat goederen die we naar de veiling wilden doen, die werden genoteerd en deze brengen ze dan gratis er naar toe.
Het veilinghuis waarmee CVS samenwerkt, mailt je direct met een overzicht van de goederen die ze hebben ontvangen.

De ontruiming, voor en eindcontrole door CVS, was behoorlijk ontlastend voor ons en geeft je de nodige rust, geweldig.

CVS is eerlijk en de ideale hulp, "Heel erg bedankt"

Geen.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Uw review is precies zoals wij onze dienstverlening willen aanbieden en uitvoeren. Dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan is voor ons een groot compliment. Dank hiervoor.
Team...

Frank

Prima opgepakt en goed uitgevoerd. Op de afgesproken tijd aanwezig en de woning netjes opgeleverd.
Goede communicatie

ga zo door

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dat alles is gegaan zoals met elkaar afgesproken is fijn om te horen.
Dank voor uw positieve review.

Peter Bubberman

Gehele woning laten ontruimen, er wordt heel netjes en zeer snel gewerkt.

Top bedrijf.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Door onze jarenlange ervaring kunnen we efficiënt en netjes werken. Goed te vernemen dat u dat zo heeft ervaren. Dank voor uw review.

Ron de Kock

Prettig contact. Komen op de afgesproken tijd. Vriendelijk personeel. In 1 dag was alles klaar en bezem schoon opgeleverd.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

"Afspraak is afspraak" is altijd ons uitgangspunt. Een goede communicatie met u als klant staat hierbij voorop. U positieve review stellen we dan ook op prijs.
Team Woningontruiming...

L van Es

Goede professionele aanpak. Attente en behulpzame mensen. Waren ook bereid om een hulpvaardig klein zijstapje te doen.
Prijs is concurrerend.

Verbeterpunten of tips ?

Gaat o.I. Prima zo door gaan.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Doordat iedere woning anders is, zijn wij flexibel en is een uitstapje mogelijk. Dank voor uw review.