Mijn ervaring was goed. Goede comunicatie via de mail. Prima werk afgeleverd.

Renee

Dit bedrijf gaat doortastend te werk. Petje af hoe snel de woning van mijn moeder leeg is gehaald. Er wordt netjes gewerkt. De makelaar was zeer te spreken hoe netjes de woning was.

B. Weijn

Vanaf het eerste contact tot aan de eindoplevering aan de woningbouwvereniging verliep alles zeer vlot. Ze doen wat ze beloven tegen een zeer schappelijke prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

De communicatie is helder en geen verrassingen achteraf. De woning was volledig ontruimd en brandschoon. Doordat zowel de voor- als eindinspectie voor ons werd gedaan hebben wij er totaal geen zorgen over gehad.

Goed contact vooraf gehad met Sabrina Petrassi.
Duidelijk verhaal wat jullie wel en niet doen of tegen meerprijs.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed contact vooraf gehad met Sabrina Petrassi.
Duidelijk verhaal wat jullie wel en niet doen of tegen meerprijs.
Ontruiming snel en netjes verlopen alleen jammer dat losse verlengsnoeren zijn blijven liggen.
Ook zijn in een slaapkamer isolatiehoezen om de verwarmingsbuizen blijven zitten.

Woningontruiming

Goede afspraken, fijne mensen

Menno Brouwer

Zeer correcte afhandeling van het leeghalen van ons ouderlijk huis. Maar ook vriendelijk en meedenkend. Kortom een echte aanrader.

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijk en professionele organisatie, snelle, correcte communicatie.

Op mijn vraag werd snel en tot volle tevredenheid gehandeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Gevraagde informatie, waaronder een offerte, wordt prompt en helder verstrekt.

Renate Vries

Wij zijn heel goed geholpen door Woningontruiming regionaal. Het offertegesprek gaf ons al een goed gevoel. Concurrent maar meteen afgebeld. Het huis was super netjes na al het vele werk. Het huis...

Goed en adequaat bedrijf dat uitvoert op een professiole wijze

Beschrijf hier uw ervaring

Jammer de de meting van het water niet mogelijk bleek

De contacten die wij hadden waren vriendelijk. De uitvoering van werkzaamheden prima, blijkt uit de reactie van de verhuurder. Er werd overal aan gedacht, zoals ons inlichten over het leegzijn...

Beschrijf hier uw ervaring

Alles was prima geregeld.