H. van de Loo

Goede website, betrouwbare contactpersoon bij offerte-aanvraag, afspraken werden per mail vastgelegd, komt alle afspraken na, perfecte uitvoering van de werkzaamheden. Zéér tevreden!!!

Geen.

Krom

Uitstekend werk ; vakkundig en grondig.

Dick Neufeglise

We zijn zeer tevreden, het huis is keurig leeg en schoon opgeleverd!

Barbra en Henk Wijers

Wij kunnen U dit bedrijf van harte aanbevelen zeer deskundig vriendelijk zeer accuraat ruimt alles netjes op .geen moeite teveel.
Alle lof voor Mark, en zijn medewerkers.

Wij zijn tevreden.

Dirx

De ervaringen zijn zeer prettig Ze werken snel en professioneel. Communicatie goed geregeld. Koopwoning kan nu de verkoop in. Makelaar had dit bedrijf aangeraden.

Ga zo door!!!

Ben Zegwaard

Goede afspraken kunnen maken, prima offerte, heren waren stipt op tijd en de klus was om 14.45 uur geklaard en werkelijk bezemschoon opgeleverd.

Borg

Deze woningontruimer komt de afspraken uitstekend na. Sieraden, fotoboek en sleutels werden bij oplevering terug gegeven. Dit is een TOP bedrijf.

Verbeterpunten of tips ?

Eigenlijk niet omdat alles volgens afspraak is gegaan

Schut

Heel erg fijn
Top personeel, erg vriendelijk
Snel en efficiënt

Carel

Wat een zegen dit bedrijf. De overvolle woning van mijn oom is keurig leeggeruimd. Het was een enorme klus en wat kunnen deze mannen hard werken. Complimenten. De opzichter van Rochedale was... Wat een zegen dit bedrijf. De overvolle woning van mijn oom is keurig leeggeruimd. Het was een enorme klus en wat kunnen deze mannen hard werken. Complimenten. De opzichter van Rochedale was buitengewoon tevreden.

Niks

Harm Smid

Prettig contact m.b.t. offerte en facturering. Zorgvuldige ontruiming van de woning.