regionale klant

Uitermate menselijk gericht en vriendelijk; zeer zorgvuldig en vakkundig; zeer harde werkers met resultaat wat woningcorporatie naar zeggen „vrijwel nooit meemaakt!“ en top vonden.

piet van der veer

Afspraak nagekomen

Gewoon zo doorgaan

woonhuis.

Alles was netjes gedaan zo als afgesproken.

zijn er niet.

Sacha

Een fantastisch bedrijf. Klantvriendelijk. Duidelijke communicatie. Komen afspraken na. Alles wordt tot in de puntjes geregeld.

Namens mw. E. Hulskamp, dhr.Henrie Bardouin

Ik ben zeer positief over dit bedrijf. Het proces van ontruiming is van begin tot eind zeer service gericht. Een pluim voor alle medewerkers die hieraan een bijdrage hebben geleverd. Super!

Verbeterpunten of tips ?

Volgens mij kon het niet beter. Ook de complimenten van de huismeester van het appartementen complex. Hij heeft die dag geen enkele klacht hoeven aan te horen. Netjes!

Huib

Ik had nog nooit van deze dienstverlening gehoord. Ik was zelf eerst begonnen om het ouderlijk huis leeg te ruimen. Fysiek viel dit zwaar tegen. Ik ben ook niet meer de jongste. Gezocht op internet... Ik had nog nooit van deze dienstverlening gehoord. Ik was zelf eerst begonnen om het ouderlijk huis leeg te ruimen. Fysiek viel dit zwaar tegen. Ik ben ook niet meer de jongste. Gezocht op internet en heb ik Woningontruiming Regionaal in de arm genomen. Er zijn veel aanbieders maar dat waren allemaal van die louche types. Ze hebben het netjes gedaan. Alle afspraken zijn nagekomen. Complimenten!

Nee niks

Jerry

Zeer meedenkend, correct en hulpvaardig. Alles wordt tot in de puntjes verzorgd. Verhuurder Rochdale was ook zeer te spreken over de nette staat van het huis.

Marieke

Positieve ervaringen met deze bedrijf. Woning van mijn moeder heel netjes leeggehaald. Huis gaat nu in de verkoop. Makelaar gaf een compliment hoe netjes het huis eruit zag. Dit bedrijf raad ik... Positieve ervaringen met deze bedrijf. Woning van mijn moeder heel netjes leeggehaald. Huis gaat nu in de verkoop. Makelaar gaf een compliment hoe netjes het huis eruit zag. Dit bedrijf raad ik iedereen aan.

Nee niks

Beatrix

Zo blij dat ik dit bedrijf in de arm heb genomen. Duidelijke offerte en afspraken worden nagekomen!! Communicatie ook goed. Woningbouwvereniging de Alliantie was ook zeer tevreden over hoe netjes... Zo blij dat ik dit bedrijf in de arm heb genomen. Duidelijke offerte en afspraken worden nagekomen!! Communicatie ook goed. Woningbouwvereniging de Alliantie was ook zeer tevreden over hoe netjes het huis eruit zag

Geen, gewoon super

Ruud Sergeant

Alles heel makkelijk en duidelijk geregeld met Daan van der Groef.
Werkelijk nergens iets op aan te merken, alles is netjes volgens afspraak uitgevoerd.
Wij kijken zelf wegens...
Alles heel makkelijk en duidelijk geregeld met Daan van der Groef.
Wij kijken zelf wegens gezondheidsredenen voor in de toekomst uit naar een gelijkvloerse woning en zullen voor de verhuis zeker aan jullie denken.

Verbeterpunten of tips ?

Wij kunnen geen verbeterpunten bedenken, wat ons betreft alles zo laten.