D. Schrijnemakers

Een fijn bedrijf dat zorgvuldig met de spullen omging. Duidelijke afspraken van te voren en alles werd netjes en schoon achter gelaten.

Verbeterpunten of tips ?

Wat mij betreft was alles prima.

Gerrie Nijland

Zeer goed

nee

W. van der Wagt

Mensen van de klok. Harde werkers die zich aan de afspraken houden. Geven een eerlijk advies ook over de te verwachten kosten

Cor Leenders

Alles correct gedaan

Heb ik niet

Hans van Gelder

Professionele mensen, denkend in oplossingen.

Verbeterpunten of tips ?

Ik heb ze op geen foutje kunnen betrappen.

Jacqueline Vermeij-Rietvink

Van tevoren duidelijke afspraken gemaakt wat de bedoeling was. Adres gekregen van PC. Klantvriendelijkheid is prima. De offerte was goed. Uitvoering was prima want de woningbouwvereniging Alliantie... Van tevoren duidelijke afspraken gemaakt wat de bedoeling was. Adres gekregen van PC. Klantvriendelijkheid is prima. De offerte was goed. Uitvoering was prima want de woningbouwvereniging Alliantie had geen op- of aanmerkingen waar we erg blij mee waren. Dat gaf een hoop rust.

Verbeterpunten of tips ?

Geen verbeterpunten prima service.

H. van de Loo

Goede website, betrouwbare contactpersoon bij offerte-aanvraag, afspraken werden per mail vastgelegd, komt alle afspraken na, perfecte uitvoering van de werkzaamheden. Zéér tevreden!!!

Geen.

Krom

Uitstekend werk ; vakkundig en grondig.

Dick Neufeglise

We zijn zeer tevreden, het huis is keurig leeg en schoon opgeleverd!

Barbra en Henk Wijers

Wij kunnen U dit bedrijf van harte aanbevelen zeer deskundig vriendelijk zeer accuraat ruimt alles netjes op .geen moeite teveel.
Alle lof voor Mark, en zijn medewerkers.

Wij zijn tevreden.