Mensink & Stout

Goede communicatie en vlotte reactie.

nee

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Een mooie bondige review. Dank hiervoor.

Oswald Knaap

Wat een fijn bedrijf! Van begin ('intake'gesprek en opname spullen) tot eind (bezemschoon opleveren) is alles prima geregeld en prima verlopen. Heel aardige medewerkers die zorgvuldig met mijn... Wat een fijn bedrijf! Van begin ('intake'gesprek en opname spullen) tot eind (bezemschoon opleveren) is alles prima geregeld en prima verlopen. Heel aardige medewerkers die zorgvuldig met mijn spullen omgingen en in een prettige sfeer aan het werk waren. En er was, wat ik totaal niet had verwacht bij een verhuizing, tijd voor een moment van persoonlijke aandacht, omdat de verhuizing ook een emotionele kant voor me had.
Afronding super, ik ben 100% tevreden!!!

Verbeterpunten of tips ?

Geen verbeterpunten wat mij betreft.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Een 100% mooie review. Heel hartelijk dank hiervoor.

Anneke

Woningontruining Regionaal levert geweldige service vanaf het begin tot het eind. Communicatie is prettig en snel. De woning zag er na de ontruiming schoon en netjes uit. Op advies van de notaris... Woningontruining Regionaal levert geweldige service vanaf het begin tot het eind. Communicatie is prettig en snel. De woning zag er na de ontruiming schoon en netjes uit. Op advies van de notaris dit bedrijf ingeschakeld. Kan het iedereen aanraden.

Niks

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat wij door u worden aanbevolen waarderen erg. Dank hiervoor.

Van Heesen

Uitstekend. Goed contact en heldere afspraken. Twee keer gebruik van gemaakt en de huizen werden perfect opgeleverd.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dat u al twee keer van ons gebruik heeft gemaakt en wederom tevreden bent is een groot compliment.

Bouwhuis

Een grote woning, hebben we bij jullie laten leegruimen, na de verhuizing met erg veel achtergelaten spullen.
Dit is zo super gedaan! Alles keurig schoongemaakt erna. Eigenlijk kon ik er zo weer intrekken!!! Onze complimenten voor jullie team. Zeker een aanrader voor wie dit niet zelf kan. Dank jullie wel.
Groeten Eric en Heidi Bouwhuis

Verbeterpunten of tips ?

Zag er perfect uit, foto ' s nadien zelfs gekregen

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Heel graag gedaan en dat u met het uiteindelijke resultaat content bent is een groot compliment. Dank voor uw review.

D. Verbrugh

Goede communicatie per mail en telefoon. Werkzaamheden zijn netjes en zorgvuldig uitgevoerd

Vriendelijke medewerkers

M. Verhoeven

Fijn bedrijf om mee te werken. Komen afspraken na en ontzorgen je van een hoop stress. Huis is zeer netjes opgeleverd binnen de afgesproken termijn. Zeer correcte mensen in de omgang. Al met al een... Fijn bedrijf om mee te werken. Komen afspraken na en ontzorgen je van een hoop stress. Huis is zeer netjes opgeleverd binnen de afgesproken termijn. Zeer correcte mensen in de omgang. Al met al een aanrader.

Dam

Heel klantvriendelijk, eerlijk, betrouwbaar en houden zich aan gemaakte afspraken.

Verbeterpunten of tips ?

Werktijden transparant maken. Niet alleen begintijd van de werkdag maar ook aangeven wanneer gestopt wordt met de werkzaamheden.

Nora

2 x ervaring gehad met Woningontruiming Regionaal. Deze waren heel goed. Stefan van Antwerpen nam echt de tijd om alles goed door te praten. Als je nog een vraag had en hem mailde of appte had je... 2 x ervaring gehad met Woningontruiming Regionaal. Deze waren heel goed. Stefan van Antwerpen nam echt de tijd om alles goed door te praten. Als je nog een vraag had en hem mailde of appte had je gelijk antwoord. Niets dan lof over hun. De huizen werden keurig opgeleverd en afspraken goed nagekomen.

Ga zo door.