JK Brandes

Snelle reactie op vraag om offerte, alles goed vastgelegd, volledig en uitstekend uitgevoerd

De woning is naar tevredenheid schoon en leeg opgeleverd. Prettig contact.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb 1 kritiek punt, er was afgesproken dat het opzeggen van de meterstanden van water en gas en licht door Honert zou worden gedaan, maar dat is vergeten/post niet aangekomen was de mededelingen, maar beide bedrijven post niet aangekomen lijkt me sterk. Hierdoor meer kosten gemaakt omdat de meterstanden ruim een maand later zijn doorgegeven.

Leiden

Zeer efficiënt en zorgvuldig!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam, zorgvuldig. Alle afspraken worden duidelijk gecommuniceerd, werken heel efficiënt en denken ook goed mee, geven nuttig advies. Nemen echt alle zorgen uit handen, heel erg fijn

Robert Cornett

Verzorgd, goede informatie, prettig contact, goede afwikkeling.

Beschrijf hier uw ervaring

Carla heeft mij enorm geholpen , door to the point te zijn en service buiten het gewone te geven , mijn complimenten.
Tijdens haar vakantie heeft haar vervanger het tevens heel goed gedaan. Ik zeg houden zo!!!!

De ervaringen is zeer goed, ik vond de communicatie erg prettig en snel. Ook vond ik het fijn dat een aantal spullen bewaard zijn door CVS met de vraag of de familie deze stukken nog wilde bekijken....

- communicatie
- uitvoering
- terugkoppeling na voor- en eindinspectie
- bewaren spullen die evt. van waarde kunnen zijn voor familie

Prima, goede service en afspraken worden nagekomen.

Thea Burggraaf

Duidelijke afspraken. Communicatie goed bereikbaar en snel.
Uitstekend wwrk geleverd.

Ik heb het contact als zeer vriendelijk en to the point ervaren.

Beschrijf hier uw ervaring

Offerte kon snel gegeven worden en de afspraak voor ontruiming kwam ook snel. De mannen die de werkzaamheden verricht hebben waren erg vriendelijk. Er werd koffie gezet en er was tijd om over de situatie te spreken.

Carole Collens

Mijn ervaring is zeer goed bevallen

Beschrijf hier uw ervaring

snel en accuraat en zeer beleeft

Chris Maijer

Zijn erg goed

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijk, duidelijk, komen afspraken tip top na de communicatie verliep uitstekend