Ontruiming en oplevering van de woning van mijn moeder die in een verzorgingshuis ligt.

Beschrijf hier uw ervaring

Professioneel, betrouwbaar. Als iemand niet beschikbaar is voor een afgesproken taak neemt een collega dat naadloos over. Alle afspraken zijn keurig uigevoerd.

P Gort

Zeer tevreden over de dienstverlening van Woningontruiming regionaal. Vanaf het eerste telefoontje tot de oplevering van het huis is perfect gegaan. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijk en duidelijke communicatie.

Een woningontruiming is kan voor familie een emotioneel gebeuren zijn. Zorgvuldigheid en begrip van de zijde van CVS heeft ons enorm geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Bijzonder klantvriendelijk en flexibel. Behulpzame mannen! Nette offerte en facturen.

Heel goed. Vriendelijke persoon die alle zorgen van mij afpraatte. Ik voelde me meteen gerustgesteld.

Hans Mooijenkind

Helaas door de omstandigheden gedwongen voor de 3e x in 2 jaar tijd met CVS zaken gedaan, tot volle tevredenheid.

Beschrijf hier uw ervaring

snel reageren, duidelijke afspraken, vriendelijk

Carole

alles was goed geregeld

Marion

Vanaf de eerste kennismaking met mevrouw van Swieten tot het overhandigen van de sleutel meer dan tevreden. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen, deskundig, klantvriendelijk, kortom: prima bedrijf!

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke en geduldige communicatie, grote deskundigheid, en perfecte oplevering

Zeer zorgvuldige, gedegen en professionele aanpak. Mark van den Honert is vriendelijk en heel goed in communiceren en afstemmen. Hij komt zijn afspraken nauwgezet na. Het huis is tip-top opgeleverd,...

Marion

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn uitstekend. Vanaf de kennismaking met mevrouw van Swieten tot en met de oplevering is alles in uiterste vriendelijkheid, met geduld en last but not least met...