Prettig bedrijf om mee te werken. Komt de afspraken goed na en werkt met respect voor nabestaande. Neemt zorgen uit handen.

Geen idee

Meiresonne

Na een vlot overleg en afspraken ter plaatse heb ik direct besloten met u in zee te gaan. Vooral de service rondom de ontruiming was uitstekend.

Verbeterpunten of tips ?

Geen verbeterpunten. Alles is goed zo als het was afgesproken.

Ik ben echt fan geworden van dit bedrijf. Dit bedrijf heeft een snelle en goede communicatie en ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Ik heb al 2x eerder een woning moeten opleveren en moest nu... Ik ben echt fan geworden van dit bedrijf. Dit bedrijf heeft een snelle en goede communicatie en ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Ik heb al 2x eerder een woning moeten opleveren en moest nu voor de 3e keer gebruik maken van de uitstekende dienstverlening van Woningontruiming Regionaal/ CVS. Het is weer super verlopen en alle zorgen mbt de ontruiming zijn mij uit handen genomen door Carry en haar team. Ook de facturatie is goed en netjes. De makelaar was ook helemaal blij met de schone woning en kon gelijk de fotograaf uitnodigen om foto's te maken voor funda.

Verbeterpunten of tips ?

Geen verbeterpunten! Dit is een top bedrijf!

De Bruin

Zeer content met de hele gang van zaken. Voor alle vragen/problemen een oplossing. De woningontruiming is netjes verlopen. 5 sterren dik verdiend.

Ga zo door

Erven van mevr. van Geuke van Huizen

Correct en klantvriendelijk. Communicatie OK. Zeer goede website. Offerte duidelijk en uitvoerig opgemaakt.
De werkzaamheden zijn volgens afspraak verlopen.

Bezema

Wij snappen niet waar al die positieve beoordelingen vandaan komen, want wij hebben een zeer slechte ervaring met dit bedrijf (regio noord). Offerte te laat, slechte communicatie, geen reactie op... Wij snappen niet waar al die positieve beoordelingen vandaan komen, want wij hebben een zeer slechte ervaring met dit bedrijf (regio noord). Offerte te laat, slechte communicatie, geen reactie op geaccordeerde offerte, ook niet na diverse pogingen tot contact. Na contact via een andere regiomanager bleek dat de einddatum niet haalbaar was en het probleem werd vervolgens bij onszelf neergelegd. Uiteindelijk hebben we op zijn eigen verzoek met spoed een ander bedrijf ingeschakeld. In deze moeilijke periode na het overlijden van een dierbare is deze stress en de slapeloze nachten iets wat je niemand wenst.

Verbeterpunten of tips ?

Communicatie en probleem niet bij de klant neerleggen.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Wij bieden allereerst onze oprechte excuses aan. Wij begrijpen volledig dat u hier slecht van geslapen heeft en onze dienstverlening door persoonlijke omstandigheden van Richard niet is gegaan zoals... Wij bieden allereerst onze oprechte excuses aan. Wij begrijpen volledig dat u hier slecht van geslapen heeft en onze dienstverlening door persoonlijke omstandigheden van Richard niet is gegaan zoals u van ons had mogen verwachten. In samenspraak met u heeft gelukkig een conculega u kunnen helpen en is het eea goed opgelost.

Legerstee

Offerteaanvraag ging prima. Kwam snel iemand langs en heb duidelijk afspraken kunnen maken en deze zijn vastgelegd. Ook redelijke prijs. Uitvoering was perfect. Op tijd aanwezig, container was vol... Offerteaanvraag ging prima. Kwam snel iemand langs en heb duidelijk afspraken kunnen maken en deze zijn vastgelegd. Ook redelijke prijs. Uitvoering was perfect. Op tijd aanwezig, container was vol (grootte was precies goed) en woning was keurig en schoon opgeleverd.

Verbeterpunten of tips ?

Geen enkele. Uitermate tevreden.

Perfecte professionals die de zorg volledig uit handen nemen. Werken netjes komen afspraken na en gewoon heel prettig hoe alles georganiseerd en opgeruimd wordt. Aanrader!

Was perfect

Mevr de graaf

Zeer te spreken over de dienstverlening van woningontruiming regionaal. Ik zag er als een berg tegenop om het ouderlijk huis te ontruimen. Dit bedrijf heeft het van A tot Z goed gedaan. Communicatie... Zeer te spreken over de dienstverlening van woningontruiming regionaal. Ik zag er als een berg tegenop om het ouderlijk huis te ontruimen. Dit bedrijf heeft het van A tot Z goed gedaan. Communicatie verloopt ook gewoon prettig met een menselijke maat. Ik raad dit bedrijf een ieder aan.

Helemaal niks!

Wij hebben prettig contact gehad met Mark Honert en zijn collega’s
Het huis is op een prettige manier ontruimd.