Chris Maijer

Zijn erg goed

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijk, duidelijk, komen afspraken tip top na de communicatie verliep uitstekend

Fam. van der Lee

Met 1 woord een 10 met een griffel voor onze ervaring met dit bedrijf!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben het bedrijf in de hand genomen voor het ontruimen van het huis van mijn schoonvader die naar het verpleeghuis is gegaan.
Wat ik vooral als heel positief heb ervaren is het respect en de descreetie bij de ontruiming.
Ook het gebruik van een afgesloten container droeg hier aan bij.
Als familie kun je de (emotioneel) waardevolle spullen uit het huis halen en de rest helemaal aan hun overlaten. Kasten, kleding, huisraad en zelfs de boodschappen krijgen een tweede kans, vonden wij als familie een heel fijn idee.

C. Hartman

Wij zijn uitermate tevreden over de wijze waarop van den Honert de ontruiming heeft verricht, binnen de verwachte tijd en conform de prijsopgave en dan ook nog stofvrij opgeleverd.

Cor

Goed, professioneel, denken mee. Komen afspraken na.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede duidelijke offerte, prima en duidelijk contact , ook bij extra werk werd dit zonder moeite meegenomen en uitgevoerd volgens afspraak. Menselijk, in bijzondere situaties houden ze rekening met de omstandigheden. Vriendelijk contact en correcte uitvoering en afhandeling.

Contact was erg prettig. Totaal geen zorgen gehad of het goed zou komen. Is netjes achter gelaten

Zie hierboven

Keurig, respectvol en eerlijk.

Mevr Vink-Bergen

Zeer positieve ervaring met Woningontruiming regionaal. De opzichter van de woningbouwvereniging had nog nooit zo een nette kale trap gezien. Alles tot in de puntjes geregeld. Prima en snelle...

Dhr Vries

Prima! Alles is gedaan zoals afgesproken bij het offertegesprek. Zelfs bij mijn terugkeer in Florida is de woning van mijn overleden moeder keurig opgeleverd aan de woningbouwvereniging. Aanrader...

Beschrijf hier uw ervaring

De communicatie verloopt uitstekend.

Joshua Bakker

Na telefonisch contact, een offerte afspraak gemaakt en een duidelijke offerte ontvangen. Afspraken zijn keurig nagekomen. Goed en vriendelijk personeel. Dit bedrijf geeft Een betrouwbaar gevoel.

Thea

Uitstekende dienstverlening! Het was voor mij de eerste keer dat ik gebruik maakte van deze service om een huis leeg te laten ruimen. Ik ben dik tevreden hoe alles is verlopen.

Beschrijf hier uw ervaring

De website geeft duidelijke informatie en je wordt goed te woord gestaan.