L.M. Kooijman

Een zeer prettige en klantvriendelijke ervaring vanaf offerte tot uitvoering en afhandeling. Alles is volgens afspraak uitgevoerd en huis werd netjes opgeleverd, ondanks dat de schoonmaak nog moest... Een zeer prettige en klantvriendelijke ervaring vanaf offerte tot uitvoering en afhandeling. Alles is volgens afspraak uitgevoerd en huis werd netjes opgeleverd, ondanks dat de schoonmaak nog moest gebeuren. Ook goede tips gekregen. Als we hadden geweten dat CVS ook de tuin had kunnen leeghalen, dan hadden we dat zeker gedaan.

geen, perfect zo!

Gerrit de Jong

Correcte behandeling en afspraken waren duidelijk. Gewoon uitstekend!

Verbeterpunten of tips ?

Niet dat ik kan bedenken..

Hans van Gelder

Snel en correct. Komen afspraken na.

kan het niet bedenken.

B. van wijnbergen

Uitstekend

nee

Caroline

Goede en vriendelijke communicatie, dezelfde week offerte in de woning uitgebracht, (met mondkapje en gepaste afstand) dezelfde dag had ik de keurige offerte in mijn mailbox staan! Alles verder... Goede en vriendelijke communicatie, dezelfde week offerte in de woning uitgebracht, (met mondkapje en gepaste afstand) dezelfde dag had ik de keurige offerte in mijn mailbox staan! Alles verder prima verlopen. Top bedrijf en voor iedereen die een woning te ontruimen heeft aan te bevelen!

Ga zo door!

Marianne

Uitstekend

Leni Kielen

Heel klantvriendelijk, super netjes in houding en geleverd werk.

Houd dit niveau vast!

Ghord

Fijn contact in de voorbereiding. Denken voed mee. Ook betreft kostprijs en opties. Uitvoering werkzaamheden erg netjes en professioneel en laten de woning opveruimd achter.

E. van Sprundel

Goed en efficiënt. Vriendelijke mensen.

Verbeterpunten of tips ?

geen. Alles verliep perfect.

Klingeman

Goede afspraken gemaakt die ook zeer netjes worden uitgevoerd. Super bedrijf!!

Verbeterpunten of tips ?

Geen verbeterpunten.... Ik kan geen minpunten vinden.