Marieke Prins

Zorgzaam en attent. Een ouderlijk huis leeg laten halen is heel emotioneel. We hebben daarbij alle aandacht en zorgzaamheid ervaren. En het eindresultaat is een leeg maar ook schoon (alles... Zorgzaam en attent. Een ouderlijk huis leeg laten halen is heel emotioneel. We hebben daarbij alle aandacht en zorgzaamheid ervaren. En het eindresultaat is een leeg maar ook schoon (alles gestofzuigd en geveegd!) huis.

Verbeterpunten of tips ?

Het is ons niet helemaal duidelijk geworden of er nog opbrengst komt uit de verkoop van items via de auction. Kan aan ons liggen.

J. Maas

Klantvriendelijk en meedenkend. Dit bedrijf heeft ons heel veel zorgen uit handen genomen. Uitstekende communicatie.

A.A. Portier-Plaisier

Zeer klantvriendelijk, keurig alles uitgevoerd zoals afgesproken,
Zeer tevreden

Verbeterpunten of tips ?

Geen verbeterpunten, picobello in orde

B. Manna en S. Worede

Vriendelijk en professioneel geholpen door het team van Woningontruiming Regionaal. Onze ontruiming is netjes en snel afgehandeld. Wij zijn helemaal tevreden en zeer dankbaar!

W.Rotscheid

Vriendelijk,flexibel, terzake kundig. Hele goede ervaring, werden we blij van

No

Tieleman

Meer dan prima, vriendelijk , duidelijk en mooi bezemschoon op geleverd!

I. Coenen

Heel graag wil ik Daan en zijn 2 collega's super bedanken voor het ontruimen van de inboedel van een eensgezinswoning.
In de ochtend liet ik een ingericht huis achter en in de loop van de...
In de ochtend liet ik een ingericht huis achter en in de loop van de middag was alles leeggeruimd en bezemschoon opgeleverd.
Vanaf het moment van aanvraag tot en met de hele afwikkeling een 10 ofwel
5 sterren.
Dank voor de prettige samenwerking.
I. Coenen

Particulier

Marjos Dorjee
Marjos Dorjee
Voor de uitstekende wijze waarop Ewoud Kroneman van CVS de regie voerde over een door ons gewenste woningontruiming zijn wij hem uiterst dankbaar. Alles is volgens afspraak stipt uitgevoerd. Bij CVS schrijft men klantvriendelijkheid, kennis en kunde met hoofdletters!

Geen.

Friso van der Meulen

Al met 2 ontruimingen ervaring met Carry van Swieten en haar collega's. Ontzorgen in de ware betekenis van het woord. Plezierig contact; vertrouwen dat alles goed wordt afgehandeld; alles gedaan... Al met 2 ontruimingen ervaring met Carry van Swieten en haar collega's. Ontzorgen in de ware betekenis van het woord. Plezierig contact; vertrouwen dat alles goed wordt afgehandeld; alles gedaan zoals afgesproken en flexibel waar nodig. Kortom: precies wat we nodig hadden in die lastige tijden.

Verbeterpunten of tips ?

Nog beter worden kan bijna niet :-)

Lisette

Een ontruiming door het overlijden van mijn moeder. Mark is heel professioneel. Snelle offerte. Alles keurig geregeld. Woningstichting was zeer tevreden over de staat van oplevering.
Goede...
Goede communicatie, snelle reactie op mailtjes.

Verbeterpunten of tips ?

nee hoor, alles prima geregeld.