S. van Dijk

Meer dan tevreden. Van het gesprek/huisbezoek voor het maken van de offerte, de ontruiming en oplevering, tot en met de laatste mail...alles is correct verzorgd.

Beschrijf hier uw ervaring

De offerte was duidelijk en uitgebreid geformuleerd. Dit vond ik erg prettig.
Er werd meegedacht over de sleuteloverdracht en contact met de woningbouwvereniging.
De contactpersoon dacht mee in het oplossen van dingen i.v.m de verre reis afstand tussen ons huisadres en de te ontruimen woning.

Marjan

Bij het opnemen van de ontruiming van het huis van mijn tante meteen een goed gevoel. Alles maar dan ook alles is uit handen genomen, zelfs de uiteindelijke overdracht naar de woningbouw. Van die...

Beschrijf hier uw ervaring

Snel contact, duidelijke offerte, nette ontruimers, zeer vakkundig gedaan!

We zijn naar volle tevredenheid geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Sabrina Petrassi, en zulle uw bedrijf aanbevelen.

W.K.Verhoeve

Zeer prettige omgang met de uitvoerende van de ontruiming.

Beschrijf hier uw ervaring

Voorbereiding/offerte met duidelijke omschrijving gekregen. Prettige afhandeling van de ontruiming. Prima communicatie via email.

H Terpstra

Vriendelijk, snel en adequaat. Medewerkers die weten van elkaar wat er is afgesproken. Compliment voor het nette werken. Dit had ik eerder moeten weten.

Klantvriendelijk !!

Goed!

Alles echt goed!

Buitengewoon plezierig en tegelijkertijd professioneel!

Wim van der Wilt

Zeer correct geholpen. Vanaf de offerte tot en met het opleveren van het huis aan de makelaar is alles volgens afspraak gegaan. Ondanks de hitte wordt er flink doorgewerkt. Petje af. Ik kan...

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Professioneel, op tijd, conform gemaakte afspraken en geen verborgen kosten

Jos

De woningontruiming van het appartement van mijn schoonvader was netjes, goed en snel uitgevoerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Erg netjes dat het meerwerk niet in rekening werd gebracht omdat vanwege overname er minder was af te voeren en het intern verrekend werd.