Annemieke Niggebrugge

Vanaf het eerste telefoontje tot aan aflevering een geweldige ervaring . In een zeer hectische periode wordt er meteen rust gecreëerd, dank !

Niet een

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Fijn om te lezen dat wij voor u in deze hectische periode rust hebben gecreëerd. Ons doel is om cliënten te ontzorgen. Dank voor uw review.

Thea

Zeer competente organisatie. Contact gezocht omdat ze veel positieve reviews hebben. Vanaf het eerste telefoontje tot en met oplevering van de woning aan Rochedale fantastisch geholpen. De... Zeer competente organisatie. Contact gezocht omdat ze veel positieve reviews hebben. Vanaf het eerste telefoontje tot en met oplevering van de woning aan Rochedale fantastisch geholpen. De opzichter van Rochedale gaf ook een dikke pluim hoe de woning werd opgeleverd. Kan het iedereen aanraden.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor uw dikke pluim review. Als de opzichter van verhuurder Rochedale dit onderstreept dan heeft ons team het uitstekend gedaan.

Hannie

Wij zijn heel erg tevreden met de hele gang van zaken rond een verhuizing, het ontruimen en oplevering van een woning. Fijn persoonlijk contact, duidelijke afspraken, altijd goed bereikbaar, hele... Wij zijn heel erg tevreden met de hele gang van zaken rond een verhuizing, het ontruimen en oplevering van een woning. Fijn persoonlijk contact, duidelijke afspraken, altijd goed bereikbaar, hele goede service! Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Verbeterpunten of tips ?

Nee, zou niet weten weten wat hier nog beter kan.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Een mooier compliment kunnen we niet krijgen. Dank voor uw mooie review.

particulier

Wij zijn zeer tevreden over de gehele afhandeling van de ontruiming

n.v.t.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Wij zijn zeer tevreden over deze mooie review. Dank hiervoor.

Huibert Ponssen

Houden zich exact aan de afspraken, offerte klopt en is eerlijk

Verbeterpunten of tips ?

Meer PR ten aanzien van het verspreiden van bruikbare meubels onder kringloopwinkels = duurzaamheid

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Goed te lezen dat alle afspraken zijn nagekomen. Uw verbeterpunt tav duurzaamheid nemen wij zeer ter harte. Dank voor uw review.

N.zandstra (ggz wijkteam)

Vanuit mijn functie( ggz wijkteam) samengewerkt met dit bedrijf. Heb dit echt als samenwerken ervaren. zeer klantgericht. goede heldere afspraken, meewerkend en meedenkend. tot de volgende keer!

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Samenwerken, klantgericht, heldere afspraken, meewerkend en meedenkend zijn kernwaarden van onze organisatie. Dat is de theorie en als dat in de praktijk wordt waargemaakt dan zijn wij als team goed... Samenwerken, klantgericht, heldere afspraken, meewerkend en meedenkend zijn kernwaarden van onze organisatie. Dat is de theorie en als dat in de praktijk wordt waargemaakt dan zijn wij als team goed bezig. Dank voor uw review en graag tot de volgende keer.

Maria

Niets dan lof over hoe alles is verlopen vanaf de offerte tot en met oplevering. Een grote dikke pluim voor Woningontruining regiionaal. Ik kan het iedereen aanraden.

Niets

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor deze aanrader review. Fijn te lezen dat alles van a tot z goed is verlopen.
Team Woningontruiming-Regionaal

Familie De Jonge

Uiterst positieve ervaring met dit bedrijf. Mevrouw Van Swieten nam snel actie, gaf een gedegen offerte af en huis volgens afspraak snel ontruimd en goed opgeleverd.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dat is ons uitgangspunt om snel een gedegen offerte aan onze cliënten te sturen. Dat hierna de woningontruiming snel en goed is verlopen is fijn om te lezen. Dank voor uw review.
Team...

X

Het appartement is perfect opgeleverd

Verbeterpunten of tips ?

Alles loopt snel en gemakkelijk

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Perfecte review, dank hiervoor.

De twee nichtjes

Afgelopen maand het huis van onze oom in Nijmegen laten ontruimen door Mark van Honert.
Vanaf het eerste moment verliep het contact erg prettig. Het huis is volgens afspraak en met veel zorg en respect ontruimt. Alles was keurig leeg en stofzuig schoon opgeleverd.
We zijn echt heel fijn ontzorgd.
Nogmaals bedankt!!

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Heel graag gedaan en fijn om te lezen dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan.