M. Kaffa Den Haag

Vanaf het 1e telefonisch contact tot het ophalen van de boxen was het vriendelijk en duidelijk.
8 januari de verhuizing 9 januari ontruiming, het ging allemaal met respect en in overleg met recht de uitspraak ontzorgd

Josefien

Wij zijn zeer tevreden met de ontruiming van twee woningen door CVS Woningontruiming.
De contacten met het kantoor waren prettig, de offertes waren duidelijk en de afspraken zijn op perfecte wijze uitgevoerd.
De sleutels van de woningen hadden we afgegeven en CVS heeft alles keurig afgehandeld, de verhuurders waren zeer tevreden met de eindoplevering van de woningen.

Verbeterpunten of tips ?

Alles was perfect geregeld; Kwaliteit en Vertrouwen.

Annemarie Oosten

Zeer klantvriendelijk en meedenkend met oog voor de senior die verhuisd en voor het milieu.

Verbeterpunten of tips ?

Niks veranderen, prima zoals het is!

I.Ruijmgaart

Met zeer duidelijke instructies zijn alle zaken betreffende de woningontruiming van mijn vader naar tevredenheid afgehandeld. Alle afspraken zijn nagekomen en de eindafhandeling met de woningbouw,... Met zeer duidelijke instructies zijn alle zaken betreffende de woningontruiming van mijn vader naar tevredenheid afgehandeld. Alle afspraken zijn nagekomen en de eindafhandeling met de woningbouw, sleuteloverdracht en opname meterstanden waren perfect geregeld

Verbeterpunten of tips ?

Ik zou het niet weten, alles was zeer duidelijk en ik ben zeer tevreden met het contact en de afhandeling

Gerda Rumpff-Jongerius

De afspraken die wij vooraf hadden gemaakt bleken bij oplevering prima te zijn nageleefd!

Verbeterpunten of tips ?

Zou het echt niet weten conform onze afspraken!

Jan van den Broek

Top woningontruiming, goede communicatie, geen verrassingen! Heel aangename en professionele aanpak met Marc en collega´s.

Verder zo

John Jansen

De ontruiming is tot in de puntjes verzorgd. Goede communicatie met Stefan, alle afspraken netjes nagekomen en goede service. Top!

Vooral zo doorgaan!

Peter Hoogendam

Het huis van onze oma is volledig gestript en schoongemaakt. We zijn erg tevreden over het geleverde werk. Prima gasten!

Ga zo door

A. Fokkens

Na het overlijden van mijn moeder moest haar huisje worden uitgeruimd. Bij toeval bij dit familiebedrijf uitgekomen. Een fijn kennismakingsgesprek gehad waarbij met alle tijd een luisterend oor werd... Na het overlijden van mijn moeder moest haar huisje worden uitgeruimd. Bij toeval bij dit familiebedrijf uitgekomen. Een fijn kennismakingsgesprek gehad waarbij met alle tijd een luisterend oor werd geboden. Er werd keurig en snel gewerkt en de gemaakte afspraken zijn nagekomen. De uiteindelijke factuur viel zelfs nog wat lager uit dat oorspronkelijk was ingeschat. Een verademing in zo'n verdrietige tijd.

P. Geurts

Als je ouder bent dan 100 jaar, dan heb je heel veel spullen staan in je huis. Vergaard en bewaard. Een museum is er niets bij. Maar eens komt het moment dat onze moeder moest verhuizen naar een... Als je ouder bent dan 100 jaar, dan heb je heel veel spullen staan in je huis. Vergaard en bewaard. Een museum is er niets bij. Maar eens komt het moment dat onze moeder moest verhuizen naar een verpleeghuis.

Om het ons gemakkelijk te maken, wij zijn intussen ook een daagje ouder, hebben wij de hulp van ‘Delta woningontruiming’ ingeroepen om haar appartement leeg te maken.

De wijze waarop dit bedrijf dit heeft gedaan, verdient alle lof. Op respectvolle wijze zijn al haar spullen keurig verwijderd. In slechts één dag is de klus geklaard en kon het appartement aan de verhuurder bezemschoon worden overgedragen. Nogmaals een pluim voor de efficiënte werkwijze en vriendelijk personeel.

En de prijs? Je hoeft er geen bankoverval voor te doen!