Fijne samenwerking en goed overleg met dit bedrijf, klantvriendelijk en meedenkend.

Erik

Zeer proffesionele dienstverlening. Ook voor een goede prijs. Aanbevolen door de verhuurder en het was bij de oplevering helemaal oké.
Ik kan ze aanraden.

Uitstekend!

letterlijk ont-zorgend!

A de Jonge

Prettig gesprek en een zeer betrouwbaar bedrijf die hun afspraken nakomen.

Beschrijf hier uw ervaring

IS een klantvriendelijk bedrijf wat op een zeer goede en betrouwbare manier communiceert

Cees

Alles geregeld vanuit het buitenland in samenwerking met mijn makelaar. Zeer correcte communicatie De prijs was prima. Een bedrijf om aan te bevelen. 5 sterren zijn dik verdiend.

fam. Klabbers

Mijn man en ik werkten met Lia van Woningontruiming Delta en vonden de samenwerking uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn best kritisch en omdat we zelf graag efficiënt werken verwachten we dat van anderen ook. We huurden Woningontruiming Delta in voor de ontruiming van mijn moeders woning wegens haar verhuizing naar een verpleeghuis. Na ruim 10 jaar mantelzorg (enig kind) waren we overbelast en uitgeput en Woningontruiming Delta nam ons alle zorg uit handen. Uitstekende communicatie, meedenken en de woning snel en perfect leeg (de verhuurder was ook zeer tevreden) Niet goedkoop maar absoluut zeker het geld waard!

We kunnen dit bedrijf goed aanbevelen.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer vriendelijk en kundig personeel. Het huis zeer netjes opgeleverd.

Delta

Wij zijn zeer tevreden zowel voor communicatie als uitvoering

Alles goed verlopen vanaf het eerste kontakt tot het einde van de ontruiming.

zoals boven

Via internet Delta Ontruimingen gevonden en later werd het bedrijf via via aanbevolen.
Zal het zelf ook zeker aanbevelen want ben uiterst tevreden.
Wat wordt geoffreerd wordt meer dan...

Goede directe communicatie.
Erg hoog werktempo en kundig en aardig personeel.
Was verbaasd over de schone oplevering van de woning en de relatief korte tijd waarin de woning leeg was.