Michiel

Heel vriendelijk, heel accuraat en super netjes alles opgeleverd conform afspraak. Inclusief de afhandeling met de verhuurder.

Verbeterpunten of tips ?

De ervaring was uitermate prettig. De communicatie verliep helder, er waren geen vraagtekens van onze kant.
Het was duidelijk dat er veel ervaring was met situaties zoals bij ons (broer overleden, huis moest leeg en schoon opgeleverd aan verhuurder). Woningontruiming-Regionaal heeft dat met grote precisie (zelfs de meterstanden werden nog doorgegeven) en gedegenheid gedaan. Daar waren we blij om.

Verbeterpunten of tips ?

Sterke krachten zijn: heldere communicatie, expertise, laagdrempeligheid.

BK

Mijn ervaring is dat dit bedrijf ons heel goed heeft geholpen.
Ik ben dan ook positief.

Klantvriendelijkheid: Zeer goed.
Op tijd aanwezig bij de afspraak.
Klantvriendelijkheid: Zeer goed.
Op tijd aanwezig bij de afspraak.
Goede communicatie met de verhuurder Stadsgenoot waardoor alles 1 op 1 goed afgesproken werd en wij ons als familie geen zorgen hoefden te maken over een goede oplevering van de woning.
Enige smetje was de eindafrekening die ik kreeg waar de 200 Euro niet was afgehaald voor de vloer die uiteindelijk kon blijven liggen. Na daar meteen melding van gemaakt te hebben kreeg ik heel snel de gecorrigeerde rekening.
Helemaal goed.
Nadat ik daar wat

T.J. van der Vlugt

Onze ervaring met Woningontruiming Regionaal is uitstekend. Na aanvraag kregen we een snelle reactie, duidelijke informatie op zeer klantvriendelijke wijze en alles kon binnen de gevraagde termijn... Onze ervaring met Woningontruiming Regionaal is uitstekend. Na aanvraag kregen we een snelle reactie, duidelijke informatie op zeer klantvriendelijke wijze en alles kon binnen de gevraagde termijn geregeld worden. Er is veel mogelijk , zoals eindoplevering bij de verhuurder en spullen kunnen opgeslagen worden. Wij vinden het ook prettig om te weten dat veel spullen en materialen hergebruikt worden. We hebben een rondleiding gehad door het bedrijf en dat was heel interessant .

Verbeterpunten of tips ?

Klantvriendelijk. Snel. Goede communicatie.

Freek

Wat ben ik blij geweest dat ik dit bedrijf heb ingeschakeld om het ouderlijk huis te laten ontruimen. Ze hebben een dikke 10 verdiend. Opzichter was ook zeer tevreden.

Deskundig snel en doen wat ze aanbieden.

Zie hiervoor

m. oppelaar

Uitstekende contacten. Deskundig, vriendelijk en ter zake. Goede en volledige informatie. De uitvoering gebeurde exact zoal s was aangegeven. Uitstekend eindresultaat, elke zorg werd ons volledig... Uitstekende contacten. Deskundig, vriendelijk en ter zake. Goede en volledige informatie. De uitvoering gebeurde exact zoal s was aangegeven. Uitstekend eindresultaat, elke zorg werd ons volledig uit handen genomen tot en met de inspectie en de overdracht. Alles werd volledig binnen de offerte uitgevoerd.

Verbeterpunten of tips ?

Zeker, zie de omschrijving hierboven. Vooral de contacten met dhr. Breugem hebben we als een groot pluspunt ervaren

Huib Steenbergen

Goede communicatie gelijk contact keurige offerte en de woning is conform de eisen van de woningbouwvereniging opgeleverd. Helemaal top en een zorg minder. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Marijke Dekkers

Zeer tevreden over de dienstverlening. Duidelijk verhaal en ook hoe alles gerecycled geeft een fijn gevoel. Woning bij oplevering heel erg netjes. Ze hebben een 10 verdiend !

In het verleden goed, maar nu niet meer. Slecht contact mee te krijgen, bij opdrachten hoort hij niet wat er wordt gezegd en trekt zijn eigen pad. Hierdoor heb ik de opdracht terug getrokken

Verbeterpunten of tips ?

Slechte communicatie en bereidheid de opdracht uit te voeren.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ik heb wel met u gecorrespondeerd om de dienstverlening weer op orde te krijgen. U opmerkingen nemen wij wel zeer ter harte en... Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ik heb wel met u gecorrespondeerd om de dienstverlening weer op orde te krijgen. U opmerkingen nemen wij wel zeer ter harte en worden intern verder opgepakt. Onze organisatie streeft naar excellente dienstverlening en hierin zijn altijd verbeteringen mogelijk.