Wybren Jan Buma

Goede en effectieve communicatie, en zeer klantgericht. Makkelijk om afspraken te maken die ook zonder problemen worden nagekomen

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Een mooie effectieve review, dank hiervoor.
Team Woningontruiming-Regionaal

Familie Hopmans

Goede communicatie. Erg aardige medewerkers. Goed werk afgeleverd.

Nee, eigenlijk niet.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw complimenten.
Team Woningontruiming-Regionaal

Liduina Hammer

Uitstekend bedrijf, alles naar volle tevredenheid uitgevoerd !!

Neen

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Een uitstekende review! Dank daarvoor.

C. Nedersdtigt

Heel goed, snel en adequate actie

Verbeterpunten of tips ?

Geen, bijzonder goede ervaring: huis volgens afspraak opgeleverd

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Een mooie bondige review. Dank hiervoor.

H. Monshouwer

Prima service, prettige communicatie, maakt heldere afspraken die ook uitstekend worden nagekomen.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Een uitstekende review, dank voor uw complimenten.

Danny

Dit is de derde keer dat ik dit bedrijf inhuur. Ook nu weer is alles verlopen zoals we met elkaar hadden afgesproken. Je geeft de sleutel van het huis en klaar is Kees. Ik kan woningontruiming... Dit is de derde keer dat ik dit bedrijf inhuur. Ook nu weer is alles verlopen zoals we met elkaar hadden afgesproken. Je geeft de sleutel van het huis en klaar is Kees. Ik kan woningontruiming regionaal van harte aanbevelen

Zou het niet weten

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Deze complimenten lezen we graag. Dank hiervoor.

Lukas

We hadden een horder woning van een familielid. Hoe ga je dit oplossen? Via internet bij woningontruiming regionaal uitgekomen. Veel positieve reviews. Binnen 3 dagen het hele huis leeg. Wat hebben... We hadden een horder woning van een familielid. Hoe ga je dit oplossen? Via internet bij woningontruiming regionaal uitgekomen. Veel positieve reviews. Binnen 3 dagen het hele huis leeg. Wat hebben ze hard gewerkt en goed georganiseerd. 5 sterren dik verdiend.

Nee niks.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw 5 sterren. De woning was zeker een flinke uitdaging maar met een goede voorbereiding en een fit team is het wederom weer gelukt.

Carla

Heel net bedrijf, die al hun afspraken netjes nakomen. Communicatie is prettig en duidelijk. De makelaar was meer dan tevreden bij de oplevering. Dit maaakte zij namelijk niet vaak mee. Aanrader!

Ga zo door.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw mooie review en de makelaar heeft met ons contact opgenomen om tot een samenwerking te komen.

Marijke

Woningontruiming en oplevering aan de woningbouwvereniging was uitstekend. Verhuizing daarentegen liet op zn zachts gezegd veel te wensen over. Ongeorganiseerd, ongeïnteresseerd, slordig.
De...
De informatie op de website kwam niet overeen en de communicatie met de heer Sanstra was uitermate moeizaam.

Verbeterpunten of tips ?

zou me houden bij woningontruiming en verhuizen maar aan een ander overlaten

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw mooie compliment t.a.v. de ontruiming en oplevering van de woning. Jammer dat de verhuizing teleurstellend is verlopen, dat is zeker niet de bedoeling. Wij zullen het intern bespreken... Dank voor uw mooie compliment t.a.v. de ontruiming en oplevering van de woning. Jammer dat de verhuizing teleurstellend is verlopen, dat is zeker niet de bedoeling. Wij zullen het intern bespreken om dit in de toekomst te verbeteren.
Dank voor uw review.

Hanna Jacobs-Verweij

Heel vriendelijk en keurig personeel heel prettig om mee om te gaan.Ook keurig in hun afwerking van een huis.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Blij te lezen dat u zo tevreden bent over onze werkwijze en personeel. Dank voor uw review.