Ik heb een zeer goede ervaring. Prettig , duidelijk eerste gesprek.
Vriendelijke behulpzame heren die alles efficiënt hebben uitgevoerd.

L. Kramer

Ik ben erg tevreden over de service van CVS.
Altijd respons op een vraag of verzoek van mijn kant.
Vriendelijk en professioneel.
Aanbevelingswaardig.

Delta komt afspraken na. De medewerkers werken netjes en snel.
Heel positieve ervaring.

Verbeterpunten of tips ?

Snel een offerte. Heldere communicatie.

regio zuid/midden

Super
Keurige mensen

Verbeterpunten of tips ?

Meedenkend,rationeel handelend en de boel keurig achtergelaten.

Sanders

Perfecte woningontruiming service! Klantvriendelijk en deskundig . Ik zeg doorgaan zo !

Wolter

Eeen prettig eerste contact, duidelijk ook. Wat opviel was dat ze daarna elke actie ook via email bevestigden. Er viel echt niets op aan te merken. Zou zo weer bij hen klant worden

Verbeterpunten of tips ?

communicatie is duidelijk en bevestigt alle handelingen.

Yvette

Alles is naar wens verlopen. Voor ons was het toch een emotioneel gebeuren om het huis van je ouders leeg te ruimen. Fijn om te zien dat er allemaal spulletjes nog hergebruikt worden. Dit... Alles is naar wens verlopen. Voor ons was het toch een emotioneel gebeuren om het huis van je ouders leeg te ruimen. Fijn om te zien dat er allemaal spulletjes nog hergebruikt worden. Dit bedrijf kan ik dan ook van harte aanbevelen.

Michel MCM Seekles

Zeer klantvriendelijk en duidelijk in het maken van afspraken over de gewenste werkzaamheden.

Verbeterpunten of tips ?

Vriendelijke en keurige medewerkers.
De uitruiming verliep als een geoliede machine.

Cruzer

Perfecte service vanaf het begin tot en met de eindoplevering van huis aan de verhuurder. Op vragen komt een snelle respons. Groetjes een tevreden klant !

Henk

Buitengewoon tevreden over de totale woningontruiming. 5 sterren zijn dik verdiend.