Toos Slats

Ik ben uiterst tevreden, alles is super gegaan en het is keurig achtergelaten volgens afspraak.

Bedankt voor de prettige samenwerking en de goede service.

Ik...

Bedankt voor de prettige samenwerking en de goede service.

Ik zal jullie zeker aanraden en mogelijk in de toekomst nog eens gebruik maken van jullie diensten.

Verbeterpunten of tips ?

Goede communicatie en erg klantvriendelijk

A. van Grootheest.

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn uitstekend , ik heb geen op of aanmerkingen , voor mij is dit een topbedrijf.

Verbeterpunten of tips ?

Er zijn veel sterke punten in dit bedrijf , ze doen wat ze beloven voor de afgesproken prijs , de communicatie met Lea was uitstekend , alles netjes verzorgd en geregeld , ik zal dit bedrijf aan... Er zijn veel sterke punten in dit bedrijf , ze doen wat ze beloven voor de afgesproken prijs , de communicatie met Lea was uitstekend , alles netjes verzorgd en geregeld , ik zal dit bedrijf aan iedereen aanbevelen , en als ik ze ooit zelf nodig zou hebben huur ik ze zeker weer in.

Rens Koedijk

Snelle interactie; buitengewone snelle uitvoering.

Zie boven

Elly Schouten

Dit bedrijf heeft de woning van mijn oude moeder naar volle tevredenheid van mij en de woningbouw inspecteur, ontruimd en bezemschoon achtergelaten. De communicatie was vriendelijk en duidelijk. Dit bedrijf heeft de woning van mijn oude moeder naar volle tevredenheid van mij en de woningbouw inspecteur, ontruimd en bezemschoon achtergelaten. De communicatie was vriendelijk en duidelijk.

Zijn er onvoorziene bijkomende kosten dan wordt de klant daarvan in kennis gesteld en wordt er toestemming voor gevraagd. Er wordt meegedacht en de afspraken zijn stipt nagekomen.

Het uitruimen en schoonmaken van de woning was een grote zorg voor mij maar Woningontruiming-Regionaal heeft die zorg totaal overgenomen zodat ik er geen omkijken meer naar had. Ik beveel dit bedrijf 100% aan

Stéphanie

Zeer goede ervaring, alles werd ons uit handen genomen.

Verbeterpunten of tips ?

Zeer goede klantvriendelijkheid en snelle reactie op alle vragen etc

Stéphanie

Zeer goede ervaring. Alles werd ons uit handen genomen.

Verbeterpunten of tips ?

Klantvriendelijkheid is top! Er werd constant meegedacht met onze vragen en meteen gereageerd op e-mails etc.

Mevr Bakker

Bij het opleveren van het huis zag alles er perfect uit. Echt geweldig! De totale gang van zaken was zeer correct. Complimenten!

Punctueel, to-the-point en erg plezierig contact.

Verbeterpunten of tips ?

Erg klantvriendelijk en uitstekend werk afgeleverd.

Delta

Dit bedrijf komt zijn beloftes na, is vooraf duidelijk wat ze allemaal doen.

Verbeterpunten of tips ?

Het leeg halen van het huis ging in een rustig tempo, het personeel was vriendelijk, en waren redelijk snel klaar, niets op aan te merken, een aanrader!

Barbara

Het is prettig dat de offerte duidelijk en compleet is. Ik heb ook de reviews geleden en dat zag er goed uit. Ik woon ver weg en dat werd in goed overleg goed opgelost tav de sleuteloverdracht. Je... Het is prettig dat de offerte duidelijk en compleet is. Ik heb ook de reviews geleden en dat zag er goed uit. Ik woon ver weg en dat werd in goed overleg goed opgelost tav de sleuteloverdracht. Je moet vertrouwen hebben dat alles goed gaat en dat heeft Carry waargemaakt. Ik dan ook een ieder dit bedrijf van harte aanbevelen.