verc

Ik ben enorm verrast dat er een bedrijf bestaat dat de zorgen van anderen bij verhuizen en schoon opleveren van de woning uit handen neemt en daarbij ook denkt aan kringloopwinkels en de spullen... Ik ben enorm verrast dat er een bedrijf bestaat dat de zorgen van anderen bij verhuizen en schoon opleveren van de woning uit handen neemt en daarbij ook denkt aan kringloopwinkels en de spullen niet zomaar weggooien.
Vooral enorm verrast dat de belofte ook daadwerkelijk van begin tot eind wordt nagekomen. Er is vanaf het begin met alle zorg gecommuniceerd zodat wat er gemaild was ook duidelijk overkwam en als toevoeging gepaard ging met foto’s.
Ook het meedenken van de chauffeurs of mijn moeder op de hoogte was en niet zou schrikken vond ik geweldig, dat deze chauffeurs meedenken en niet klakkeloos de verhuisspullen neerzetten is te bewonderen.
Dank voor de positieve medewerking van alle medewerkers die hebben geholpen en ik hoop dat jullie nog vele mensen gelukkig mogen maken.

Verbeterpunten of tips ?

Er zijn voor mij geen verbeterpunten aan te geven, alles is perfect gegaan

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Hartelijke dank voor uw uitgebreide review. Wij hopen met onze dienstverlening nog veel cliënten blij te maken.

C Schroeder

Een fantastische opruiming van mijn huis!
Zeer betrouwbare dame en heren.

Ik zou het niet weten.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Fantastische review, hartelijk dank hiervoor.

Marlies Nooy

Vlotte ontruiming. Helder en prettig in de communicatie.

Geen.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Heldere en prettige review, dank hiervoor.

Lodewijk Witteveen

Het ontruimen van een woning is nooit leuk. Daarom is het fijn als er een 100% betrouwbare partij is die alles uit handen neemt. Alle afspraken werden stipt nagekomen, spullen werden netjes en... Het ontruimen van een woning is nooit leuk. Daarom is het fijn als er een 100% betrouwbare partij is die alles uit handen neemt. Alle afspraken werden stipt nagekomen, spullen werden netjes en respectvol meegenomen, geen verrassingen. Ik ben zeer tevreden en beoordeel Woningontruiming Regionaal zondermeer met een 10.

Geen!

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

5 sterren en een 10. Dank voor deze review.

H van Strien

Super geregeld van begin tot eind. Echt een aanrader.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Super review. Dank hiervoor.

Rijnbout

Vriendelijk Behulpzaam Netjes en Tempo

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor uw bondige positieve review.

P.G. Kusters

Top bedrijf. Werkt precies af wat er moet gebeuren. Kortom je hoeft alleen de sleutel maar af te geven en zij doen de rest.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Deze review lezen we graag, dank hiervoor.

Roel Gommans

Wij hebben nu 3 keer Mark en zijn team gevraagd om te helpen een woning leeg te maken..alle 3 de keren is alles super goed verlopen.we zijn zeer tevreden hoe alles verlopen is.en raden dit bedrijf... Wij hebben nu 3 keer Mark en zijn team gevraagd om te helpen een woning leeg te maken..alle 3 de keren is alles super goed verlopen.we zijn zeer tevreden hoe alles verlopen is.en raden dit bedrijf zeker aan..hartelijk dank voor jullie hulp. Roel

Kan geen verbeterpunten bedenken

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Mooi te lezen dat onze dienstverlening van een constant "super" niveau is. Dank voor uw review.
Team Woningontruiming Regionaal - Mark van den Honert

Ac Henny

Geweldig..geweldig..geweldig
Wat een fijn en professioneel bedrijf..
Van begin tot eind superrrr..goede communicatie..een aanrader

Verbeterpunten of tips ?

Echt geen ... blijf deze kwaliteit behoufen

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Geweldig-geweldig om uw review te lezen. Dank hiervoor.

Annemieke Niggebrugge

Vanaf het eerste telefoontje tot aan aflevering een geweldige ervaring . In een zeer hectische periode wordt er meteen rust gecreëerd, dank !

Niet een

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Fijn om te lezen dat wij voor u in deze hectische periode rust hebben gecreëerd. Ons doel is om cliënten te ontzorgen. Dank voor uw review.