Familie Jansen

Snelle en duidelijke communicatie. De ontruiming van de flat van mijn oom is zonder problemen verlopen. De woning was heel netjes opgeleverd, dit viel zelfs de verhuurder op.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Als de verhuurder het al opvalt dat de woning heel netjes is opgeleverd, dan is alles naar wens verlopen. Dank voor uw positieve review.

J. Janssens

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met dit bedrijf. Ik heb nu voor de tweede keer gebruik gemaakt van hun diensten hij een woning ontruiming. Ik kan alleen maar zeggen dat het zeer... Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met dit bedrijf. Ik heb nu voor de tweede keer gebruik gemaakt van hun diensten hij een woning ontruiming. Ik kan alleen maar zeggen dat het zeer deskundige mensen zijn die met zorg de woning ontruimen. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Verbeterpunten of tips ?

Geen verbeterpunten. Alles is perfect uitgevoerd.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dat u voor de tweede keer gebruik maakt van onze dienstverlening, is voor ons al een groot compliment. Ook nu is de woningontruiming bij u naar wens verlopen. Dank voor review.
Team...

Van Hoeven

Bij deze mijn zeer positieve ervaring bij dit bedrijf .
Wat een verschrikkelijke vriendelijke snelle en deskundige mensen
Alles tot in de perfectie uitgevoerd zoals we vtv afgesproken...
Bij deze mijn zeer positieve ervaring bij dit bedrijf .
Wat een verschrikkelijke vriendelijke snelle en deskundige mensen
Alles tot in de perfectie uitgevoerd zoals we vtv afgesproken hadden
Alles opleverklaar en schoon tot in de puntjes .
Ik kan dit bedrijf bij iedereen voor 100% aan raden .
Zeer zeer tevreden .

Helga van Hoeven uit Tiel

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Het is fijn te lezen dat u onze organisatie voor 100% bij iedereen aanraadt. Dank voor uw review.

Henry Hendriks

Professionele aanpak, transparant in communicatie van offerte tot en met de uitvoering. En met uitmuntend resultaat. Zelfs complimenten van de woningbouwvereniging gekregen bij de oplevering van het... Professionele aanpak, transparant in communicatie van offerte tot en met de uitvoering. En met uitmuntend resultaat. Zelfs complimenten van de woningbouwvereniging gekregen bij de oplevering van het huurhuis!

Verbeterpunten of tips ?

Blijf vooral zo door gaan!

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Als de woningbouwvereniging zelfs een compliment geeft, dan zijn alle partijen meer dan tevreden. Dank voor uw review.

Familie. E. Den Breeijen

Prima bedrijf. Zij waren precies op de afgesproken tijd aanwezig en de ontruiming was binnen 3 kwartier klaar. Vriendelijke personen.

Ga zo door.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Prima review, dank hiervoor.

Mouwen

Op tijd aanwezig, alles zeer keurig leeg en opgeruimd.
Toppie?

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dat horen we als terugkoppeling graag. Dank voor uw review.
Team Woningontruiming Regionaal

Goede ervaring. Prettige mensen om mee samen te werken.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

De prettige samenwerking was wederzijds. Dank voor uw review.

Heleen

Vriendelijk, secuur en snel

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Korte en bondige positieve review. Dank hiervoor.

E.L.M. Connell van Velzen

Zeer goede communicatie, gedreven,netjes. Eindafwerking zowel in het huis als administratief was perfect

Verbeterpunten of tips ?

Nee het was beter dan verwacht

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Perfecte review van A tot Z. Dank hiervoor.

R. Wouters

Delta Woningontruiming heeft de zware meubelen uit het huis van mijn vader gehaald. Dat deden ze op professionele, vriendelijke en hulpvaardige wijze.

Geen.

Dank voor uw compliment.