Mw de Kok

Dit is een woningontruimer zonder poespas. Duidelijk verhaal. Gouden ring van mijn moeder ook teruggevonden! Zeer tevreden hoe alles is verlopen.

De Waard

Alles is heel netjes verlopen. De opzichter van de huurwoning was bijzonder tevreden. Dit bedrijf geeft vertrouwen en houd je goed op de hoogte wat er allemaal moet gebeuren.

Beschrijf hier uw ervaring

Communicatie is snel en goed.

Ontruiming en oplevering van de woning van mijn moeder die in een verzorgingshuis ligt.

Beschrijf hier uw ervaring

Professioneel, betrouwbaar. Als iemand niet beschikbaar is voor een afgesproken taak neemt een collega dat naadloos over. Alle afspraken zijn keurig uigevoerd.

P Gort

Zeer tevreden over de dienstverlening van Woningontruiming regionaal. Vanaf het eerste telefoontje tot de oplevering van het huis is perfect gegaan. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijk en duidelijke communicatie.

Een woningontruiming is kan voor familie een emotioneel gebeuren zijn. Zorgvuldigheid en begrip van de zijde van CVS heeft ons enorm geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Bijzonder klantvriendelijk en flexibel. Behulpzame mannen! Nette offerte en facturen.

Heel goed. Vriendelijke persoon die alle zorgen van mij afpraatte. Ik voelde me meteen gerustgesteld.

Hans Mooijenkind

Helaas door de omstandigheden gedwongen voor de 3e x in 2 jaar tijd met CVS zaken gedaan, tot volle tevredenheid.

Beschrijf hier uw ervaring

snel reageren, duidelijke afspraken, vriendelijk

Carole

alles was goed geregeld

Marion

Vanaf de eerste kennismaking met mevrouw van Swieten tot het overhandigen van de sleutel meer dan tevreden. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen, deskundig, klantvriendelijk, kortom: prima bedrijf!

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke en geduldige communicatie, grote deskundigheid, en perfecte oplevering