Ter Steege

We zijn blij dat we uw bedrijf hebben gevonden.
U nam alle tijd voor ons met het opnemen van wat er verwijderd moest worden uit de woning maar ook uit de tuin en schuur.
De communicatie...
We zijn blij dat we uw bedrijf hebben gevonden.
De communicatie was erg vlot en snel.
Wij zijn u team dan ook heel erg dankbaar voor alle inspanningen.
Wij zullen uw bedrijf zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen. U krijgt van ons echt een dikke 10.
Niets was jullie team te veel.

Groetjes
Familie Ter Steege

Kneppers-Hoogeland

Vriendelijke benadering. Prettige samenwerking. Hebben het huis op het oude adres keurig netjes achtergelaten.

Verbeterpunten of tips ?

Afspraak was: in- en uitpakken. Uitpakken niet goed gegaan. Blijf ik zitten met stapels onuitgepakte dozen. Heel onoverzichtelijk voor mij. Ben er nog steeds mee bezig. Hoop het ooit nog klaar te... Afspraak was: in- en uitpakken. Uitpakken niet goed gegaan. Blijf ik zitten met stapels onuitgepakte dozen. Heel onoverzichtelijk voor mij. Ben er nog steeds mee bezig. Hoop het ooit nog klaar te krijgen. Was echt een minpunt. Er wordt van mij wel verwacht dat ik ook voor het uitpakken betaal. Zal ik ook doen, maar vindt dit niet terecht.

Veenstra

Vriendelijk, snel en efficiënt

W Benning

Goede communicatie, doen wat ze beloven. Van professioneel offerte traject tot eindoplevering, alles even netjes en goed!

geen verbeterpunten te verzinnen

G.de Jong

Heel vriendelijke en duidelijke communicatie, afspraken helemaal nagekomen. Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel en alles keurig opgeleverd. Hiervoor mijn hartelijk dank, dat jullie ons hierbij... Heel vriendelijke en duidelijke communicatie, afspraken helemaal nagekomen. Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel en alles keurig opgeleverd. Hiervoor mijn hartelijk dank, dat jullie ons hierbij hebben ontzorgd .

Zou het niet weten.

Katja

Communicatie was prima. Het bedrijf heeft alles netjes afgewerkt en schoon achtergelaten zoals afgesproken. Wij zijn heel blij dat dit allemaal zo verlopen is en heeft ons echt geholpen.

Pirko Janssens

Volledige transparantie in de bedrijfsvoering van het bedrijf!

Verbeterpunten of tips ?

Geen! Ga zo door! Jullie zijn uniek!

Lita Hoogervorst

Redder in nood!!

Verbeterpunten of tips ?

nee, wellicht op de website ook aangeven dat jullie er alles aan doen om zoveel mogelijk op een goede manier weer een bestemming te geven i.v.m. duurzaamheid

Van der Plaats Tini

Wij zijn zeer tevreden en dankbaar.Niets was jullie teveel.Overal kwam een oplossing voor.Zeer veel dank daarvoor.

Nee

Centrie; voorbereiden en afwikkelen nalatenschappen

Correct en snel werk geleverd. Het appartement is keurig leeg gehaald en opgeleverd. Prima "ontzorgen".