Dhr Maas

Vanaf het eerste telefonisch contact tot de oplevering van de woning zeer tevreden . Duidelijke offerte en goede prijsstelling. Personeel is beleefd en hulpvaardig en kundig.

R.M. Stellaard

Super!
Goede communicatie .Mensen die verstand hebben van zo'n ingrijpende klus.
Alles wordt perfect geregeld.
Informatie op de website is volledig.Daarom ook dit bedrijf in de...

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Onprofessioneel personeel die offertes opmaken. Sturen facturen met teveel gerekend aan m3 voor wat betreft opslagkosten. Is later bijgesteld maar alleen omdat...

Beschrijf hier uw ervaring

Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd maar het financiële plaatje klopt werkelijk niets van.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Het blijft spijtig te vernemen dat u niet volledig tevreden bent met onze dienstverlening. Over de uitgevoerde werkzaamheden bent u wel zeer tevreden. U opmerking dat de factuur voor de opslagkosten niet juist was, hebben wij intern opgepakt, opnieuw berekend en gecorrigeerd. Uw waardering van een halve ster vinden wij persoonlijk dan ook gechargeerd.

Martin

Goede communicatie en komt afspraken na.

Hartstikke goed

Beschrijf hier uw ervaring

snelle reactie en uitvoering.

Keurig geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

De afspraak die ik met Mark van den Honert heb gemaakt is hij nagekomen

Ik ben erg tevreden over dit bedrijf en met name de mensen. die de woningontruiming kwamen doen.

Beschrijf hier uw ervaring

Met name de uitvoering van de werkzaamheden ben ik erg tevreden. Het huis werd ook nog veegschoon opgeleverd.

Gezellig en efficiënt

Professioneel en efficiënt

Beschrijf hier uw ervaring

Het viel in positieve zin op dat er daadwerkelijk werk werd gemaakt van zoveel mogelijk hergebruik en recycling.

Ontruiming van het huis van mijn moeder.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel prettig, duidelijk, dienstverlenend, heel zorgvuldig. Goed gedaan!