Erven Henkes

Vriendelijk, duidelijke afspraken, efficiënt in werkwijze, alles conform offerte, foto's van wat er gedaan is. Schoon achtergelaten. Beter en prettiger dan ik bedacht had. Een zeer ondersteunende... Vriendelijk, duidelijke afspraken, efficiënt in werkwijze, alles conform offerte, foto's van wat er gedaan is. Schoon achtergelaten. Beter en prettiger dan ik bedacht had. Een zeer ondersteunende dienst.

Suzette Wyers

Levert zorgvuldig en betrouwbaar maatwerk. Denken in oplossingen. Klant staat daadwerkelijk centraal.

Blijf wie je bent

Verhaagen

Bijzonder efficient, rustig , correct en aangenaam in de omgang

zo houden

Heleen

Al vaker met regionaal samengewerkt. Ook deze keer weer buitengewoon prettig. Weten voor alles wel een oplossing. Prijs/kwaliteit is goed. Personeel is correct , behulpzaam en meelevend.

Kan niks bedenken

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor deze review. Goed te lezen dat u ook deze keer weer als vanouds bent geholpen.

Ronald

Via een vriend voor dit bedrijf gekozen. Deze had al zeer goede ervaringen opgedaan. Vanaf het eerste telefoontje tot dat het huis leeggeruimd was is alles volgens afspraak verlopen. Personeel erg... Via een vriend voor dit bedrijf gekozen. Deze had al zeer goede ervaringen opgedaan. Vanaf het eerste telefoontje tot dat het huis leeggeruimd was is alles volgens afspraak verlopen. Personeel erg vriendelijk en kundig.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Mond op mond reclame is altijd de mooiste aanbeveling . Uw complimenten zal ik overbrengen aan het personeel. Dank voor uw review.

Woningontruiming-Regionaal

Wij hebben het huis van onze zus laten leeg ruimen bij dit bedrijf. We zijn zeer tevreden op de manier waarop dit is gebeurd, vooral omdat het voor ons nogal een emotioneel gebeuren was. We kregen... Wij hebben het huis van onze zus laten leeg ruimen bij dit bedrijf. We zijn zeer tevreden op de manier waarop dit is gebeurd, vooral omdat het voor ons nogal een emotioneel gebeuren was. We kregen een compliment van de woningcorporatie, dat het er keurig uit zag. We kunnen het iedereen aanbevelen.

Verbeterpunten of tips ?

Zeer klantvriendelijk en invoelend.

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw aanbeveling en uw compliment hoe alles is verlopen.

Nicole Bakker

Afspraken worden nagekomen, prettig contact en prima afhandeling. wat er wordt toegezegd, wordt ook nagekomen

nee

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Uw review is een mooi compliment over hoe onze afspraken zijn nagekomen.
Dank hiervoor.

Landman Scheijde

Netjes en zorgvuldig

nee

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Dank voor uw zorgvuldige review.
Team Woningontruiming Regionaal

Martin van Gelder Makelaar O.G.

Goede ervaring. Het appartement werd helemaal spic en span schoon opgeleverd.

Harry nooyen

Fijn bedrijf om mee samen te werken
Hebben voor mij veel zorg uit handen genomen
Alles van te voren duidelijk afgesproken en ook zo uitgevoerd
Fijn personeel en bovenal eerlijk

Aanrader

Reactie Woningontruiming-Regionaal:

Mooie fijne review en wij hebben u kunnen ontzorgen. Dank voor uw review.