Joshua Bakker

Na telefonisch contact, een offerte afspraak gemaakt en een duidelijke offerte ontvangen. Afspraken zijn keurig nagekomen. Goed en vriendelijk personeel. Dit bedrijf geeft Een betrouwbaar gevoel.

Thea

Uitstekende dienstverlening! Het was voor mij de eerste keer dat ik gebruik maakte van deze service om een huis leeg te laten ruimen. Ik ben dik tevreden hoe alles is verlopen.

Beschrijf hier uw ervaring

De website geeft duidelijke informatie en je wordt goed te woord gestaan.

Als woonconsulente huur ik dit bedrijf in om bij sommige woningen te ontruimen. Of ik verwijs de huurder.

Zeer geode ervaring
Duidelijke communcatie, eerlijke behandeling, Mark is erg vriendelijk en komt bij de huurders betrouwbaar over.
Goede uitstraling, niet deze "van rouwdouwer"
Belangrijk in deze sector. Werk wordt goed en netjes afgeleverd. Kortom klantvriendelijk,

Soraya Schuitemaker

Prettig bedrijf, duidelijke offerte en snelle reactie op mijn vragen.

Beschrijf hier uw ervaring

Mevrouw Slijkhuis en haar collega’s zijn bijzonder deskundig en wat ook belangrijk is vriendelijk. Na de eerste afspraak waarbij gekeken werd wat er moest gebeuren in de woning van mijn overleden vader, kreeg ik een duidelijke offerte. Op de dag van de ontruiming is alles keurig gebeurd, woning leeghalen, gaatjes gevuld, lampen verwijderd en de vloerbedekking en de woning keurig veegschoon. Toen alles was gedaan mij gebeld zodat ik kon zien dat de woning keurig leeg was. Een hele geruststelling.

Karen

Prima ervaring. Prettige eerste afspraak en de ontruiming is zonder problemen verlopen. Wij konden ook op vrij korte termijn geholpen worden wat in ons geval zeer nuttig was.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer vriendelijk en oprecht eerste gesprek. Communicatie efficient. Prijs goed.

Zeer tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Soepel in het maken van afspraken, het wijzigen van afspraken, regeling van details. Uitvoering geheel volgens afspraak.

o.a. Utrecht

Zeer prettige ervaring. Betrouwbaar, helder/duidelijk bij iedere contactmoment. Geeft mij (de klant) het gevoel in goede handen te zijn.

Idem als hiervoor omschreven

Prima ervaring, mooi op tijd , keurig uitleg gehad gebld nadat alles klaar was en zag er top uit.

Superschoon opgeleverd. Helemaal top

Hilversum

Ben erg blij met hoe het bedrijf de woning leeg geruimd heeft. Bij het afhandelen van de vele zaken bij een overlijden is het zo fijn wanneer het leeghalen van het huis uit handen gegeven kan...

Beschrijf hier uw ervaring

Heel prettig geregeld, fijne mensen en prima communicatie .
Voor ons is het alle sterren waard.

Komt betrouwbaar en kundig over. Vlotte en correcte afwerking, houdt zich aan afspraken.

Beschrijf hier uw ervaring

Zoals hierboven genoemd. Doen wat ze zeggen, alles verloopt vlot en correct. Ook woningbouw was zeer tevreden over de oplevering van de ontruimde flat.