De Waard

Het huis van mijn oom is volgens afspraak leeggeruimd. Een hele klus. Zeer tevreden over het eindresultaat. Ook de vijver hebben ze gedempt. Het huis probleemloos aan de woningbouw opgeleverd.

Heleen

Vriendelijk en eerlijk. Zeer voortvarende aanpak. Vanaf de offerte tot de oplevering van de woning is het gegaan zoals afgesproken. We zijn naar volle tevredenheid geholpen.

Goede ervaring. Snel, ter zake en efficiënt. Goed bereikbaar bij vragen e.d.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede communicatie. Duidelijke offerte. Ze doen wat ze zeggen. Zeer tevreden.

Joost

Een groot compliment voor het eindresultaat Het huis ziet er netjes uit. De makelaar heeft de foto’s gemaakt Het huis gaat de verkoop in. Dit bedrijf kan ik van harte aanbevelen.

Carly Schmitz

Prima offerte bezoek. Zeer gunstige prijs.
Zeer nette leegruiming en oplevering. En dat op 1 van de warmste dagen van 2019!
Zeer aan te bevelen!

John

Dit bedrijf weet van aanpakken! Zeer deskundig, prettig in de omgang, goed bereikbaar. Prima bedrijf.

Arie

Alles is volgens wens verlopen. Woning kan nu netjes de verkoop in. Makelaar had dit bedrijf ook aanbevolen. Woningontruiming regionaal heeft dan ook de 5 sterren dik verdiend!

J. van Waveren

4 jaar geleden heeft Woningontruiming-Regionaal ook al een ontruiming voor ons verricht. Die ontruiming is toen goed en snel verlopen. Dat is de reden dat wij nu weer voor hetzelfde bedrijf hebben...

Beschrijf hier uw ervaring

Een snelle en zorgvuldige ontruiming. En het appartement wordt schoon opgeleverd. Voor ons en ook voor, in dit geval HOZO leverde dat verder geen problemen op.

Rosalie Kok

Uitermate positief en professioneel

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijkheid en wijze van communicatie

Herman Bijmans

Ontruiming van de woning van overleden broer

Beschrijf hier uw ervaring

Goede, duidelijke en snelle communicatie. Professionele en snelle uitvoering. Duidelijke en goede adviezen en assistentie bij niet-standaard problemen. Duidelijk gericht op een optimale dienstverlening. Alle lof!