Mevr. Vooght

Top bedrijf! Van A tot Z de verhuizing van mijn moeder verzorgd. Ze noemen dit de “VIP verhuizing” en dat was ook echt zo. Inpakservice, verhuizing, uitpakservice en zelfs montageservice waarbij... Top bedrijf! Van A tot Z de verhuizing van mijn moeder verzorgd. Ze noemen dit de “VIP verhuizing” en dat was ook echt zo. Inpakservice, verhuizing, uitpakservice en zelfs montageservice waarbij alle lampen, hangplanken en schilderijen weer opgehangen werden. Na de verhuizing is ook de oude woning leeggeruimd en dusdanig netjes gemaakt dat ik de sleutel zo aan de makelaar kan geven. Mijn moeder zag er enorm tegenop maar is erg gelukkig met dit bedrijf! Een Gouden greep!

Ga zo door!

Hennie van der Heijden

Op de ontruiming is niets aantekenen

Verbeterpunten of tips ?

Het versturen van de eindafrekening

A.Lelijveld

Vriendelijke samenwerking, vlotte antwoorden op de e-mail, er wordt meegedacht over zo min mogelijk kosten, nette afhandeling. Kortom goed en betrouwbaar.

Ans

Erg klantvriendelijk en precies naar wens de ontruiming gedaan

Ga zo door.

Van der helm

Goede contacten

Nvt

Boerman

Goed. Ik was erg tevreden met de service.

Geen.

Stefan van Antwerpen / Woningontruiming DELTA

Stefan van Antwerpen / Woningontruiming DELTA
Zeer klantvriendelijk, heel netjes gewerkt, discreet en zorgvuldig. Reageert snel op vragen op email.

Hendrik

Meer dan 100% tevreden hoe alles is verlopen met woningontruiming Regionaal. Zeer professioneel hoe alles geregeld wordt. Ik vind het nog steeds ongelofelijk hoe de woning van mijn ouders in 1 dag... Meer dan 100% tevreden hoe alles is verlopen met woningontruiming Regionaal. Zeer professioneel hoe alles geregeld wordt. Ik vind het nog steeds ongelofelijk hoe de woning van mijn ouders in 1 dag leeggeruimd is. Ik ben zelf op leeftijd en ben blij dat ik deze zware klus kom uitbesteden.

R.M. Wareman

Zeer klantgerichte én zeer klantvriendelijk!

ron slond

Na 1 telefoontje direct snel huisbezoek en offerte ontvangen. Alles daarna volgens planning verlopen. De woning werd keurig netjes bezemschoon achtergelaten. Al met al een prima bedrijf voor als men... Na 1 telefoontje direct snel huisbezoek en offerte ontvangen. Alles daarna volgens planning verlopen. De woning werd keurig netjes bezemschoon achtergelaten. Al met al een prima bedrijf voor als men plotseling een woningontruiming moet regelen, TOP !

Verbeterpunten of tips ?

gewoon op dezelfde voet en met dezelfde service doorgaan.