V Nolte

Heel positief! Professioneel, correct. Komen afspraken na.

Ria

Zo blij dat ik dit bedrijf in de arm heb genomen om de woning van mijn oom te ontruimen. Alles is gegaan zoals afgesproken. Ik moest zelf naar het buitenland en heb de sleutels afgeven. Met de... Zo blij dat ik dit bedrijf in de arm heb genomen om de woning van mijn oom te ontruimen. Alles is gegaan zoals afgesproken. Ik moest zelf naar het buitenland en heb de sleutels afgeven. Met de verhuurder Vestia is alles door regionaal woningontruiming geregeld, de voor- en eindoplevering. Kortom perfecte service en duidelijke communicatie via telefoon en e-mail. Ik kan het iedereen aanraden!

Niks

M. van der Heijden

Helaas dit jaar twee ontruimingen die uiteraard niet waren gepland moeten regelen. Woningontruiming-Regionaal ingeschakeld. Alle lof, prettige communicatie, afspraken werden keurig nagekomen, er... Helaas dit jaar twee ontruimingen die uiteraard niet waren gepland moeten regelen. Woningontruiming-Regionaal ingeschakeld. Alle lof, prettige communicatie, afspraken werden keurig nagekomen, er werd meegedacht en de werkzaamheden werden perfect uitgevoerd. Ook het verhuizen van een wasmachine naar een ander adres was geen enkel probleem. Echt een aanrader.

Ik kan niets bedenken.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

De aanleiding voor een ontruiming is vaak verdrietig. Ons uitgangspunt is om de werkzaamheden en communicatie zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Dank voor uw aanbeveling en review.
Team...

Renate Verdouw

Zeer tevreden profesioneel bedrijf en zeer bekwaam en vriendelijk personeel een echte aanrader.

Nvt

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor uw aanbeveling en review.

verc

Ik ben enorm verrast dat er een bedrijf bestaat dat de zorgen van anderen bij verhuizen en schoon opleveren van de woning uit handen neemt en daarbij ook denkt aan kringloopwinkels en de spullen... Ik ben enorm verrast dat er een bedrijf bestaat dat de zorgen van anderen bij verhuizen en schoon opleveren van de woning uit handen neemt en daarbij ook denkt aan kringloopwinkels en de spullen niet zomaar weggooien.
Vooral enorm verrast dat de belofte ook daadwerkelijk van begin tot eind wordt nagekomen. Er is vanaf het begin met alle zorg gecommuniceerd zodat wat er gemaild was ook duidelijk overkwam en als toevoeging gepaard ging met foto’s.
Ook het meedenken van de chauffeurs of mijn moeder op de hoogte was en niet zou schrikken vond ik geweldig, dat deze chauffeurs meedenken en niet klakkeloos de verhuisspullen neerzetten is te bewonderen.
Dank voor de positieve medewerking van alle medewerkers die hebben geholpen en ik hoop dat jullie nog vele mensen gelukkig mogen maken.

Verbeterpunten of tips ?

Er zijn voor mij geen verbeterpunten aan te geven, alles is perfect gegaan

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Hartelijke dank voor uw uitgebreide review. Wij hopen met onze dienstverlening nog veel cliënten blij te maken.

C Schroeder

Een fantastische opruiming van mijn huis!
Zeer betrouwbare dame en heren.

Ik zou het niet weten.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Fantastische review, hartelijk dank hiervoor.

Marlies Nooy

Vlotte ontruiming. Helder en prettig in de communicatie.

Geen.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Heldere en prettige review, dank hiervoor.

Lodewijk Witteveen

Het ontruimen van een woning is nooit leuk. Daarom is het fijn als er een 100% betrouwbare partij is die alles uit handen neemt. Alle afspraken werden stipt nagekomen, spullen werden netjes en... Het ontruimen van een woning is nooit leuk. Daarom is het fijn als er een 100% betrouwbare partij is die alles uit handen neemt. Alle afspraken werden stipt nagekomen, spullen werden netjes en respectvol meegenomen, geen verrassingen. Ik ben zeer tevreden en beoordeel Woningontruiming Regionaal zondermeer met een 10.

Geen!

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

5 sterren en een 10. Dank voor deze review.

H van Strien

Super geregeld van begin tot eind. Echt een aanrader.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Super review. Dank hiervoor.

Rijnbout

Vriendelijk Behulpzaam Netjes en Tempo

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor uw bondige positieve review.