Woningontruiming-Regionaal

Woningontruiming-Regionaal Ook benieuwd naar feedback over de webshop Woningontruiming-Regionaal? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company816
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Woningontruiming-Regionaal met 9.6/10. Gebaseerd op 816 ervaringen.

Rob F.
Rob F.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende bereikbaarheid en goede communicatie. Uitvoering geheel naar verwachting. Appartement werd schoon en op het afgesproken tijdstip opgeleverd.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Via google gezocht naar een betrouwbare woningontruimer. de website van delta kwam direct positief over. verder contact via de telefoon leidde tot een snelle offerte waarin werkwijze en prijs helder werden uiteengezet. op basis van dit gesprek meteen ook tot zaken gekomen. uitvoering was geheel conform gemaakte afspraken. uitstekend werk afgeleverd.

Mw. Brokaar

Met dit woningontruimers bedrijf heb ik alleen maar goede ervaringen. er werd respectvol met de spullen uit de woning omgegaan. wat ze zeggen doen ze. aanrader!.

Bas

Zeer positief over de geleverde dienstverlening. je ziet aan alles dat dit bedrijf veel ervaring heeft. compliment van de makelaar het zag er zeer netjes uit. communicatie is snel en duidelijk.

Goed (8/10)
Score voor Woningontruiming-Regionaal:4/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Uw klantvriendelijkheid en de snelle en perfecte uitvoering hebben mij zeer getroffen.

Tsjebbe de Jong
Tsjebbe de Jong

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijk. Denkt mee. Flexibel. Prettige omgang. Netjes.

Prima.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat ik vooral sterk vond was hoe ze e.e.a. uitvoerden. Respect.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Van begin (eerste gesprek) tot het eind (oplevering leeg huis) hebben ze gedaan wat ze hadden beloofd.

Mevr. H. Schrauwen - Dirkzwager
Mevr. H. Schrauwen - Dirkzwager

Beschrijf hier uw ervaring

Ze werken heel gestructureerd. Overleggen regelmatig.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Zeer positief. nette mensen. fijn contact. er werd hard en secuur gewerkt.

Goed (8/10)

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijk zeker. Duidelijke communicatie over de procedure.

Score voor Woningontruiming-Regionaal:4/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

De woningontruiming is perfect geregeld. wij hadden nog wel graag een feedback ontvangen over spullen die wellicht naar een goed doel of een uitdragerij zijn gegaan. wellicht dat er nog iets verkocht had kunnen worden voor ons doel. verder geen op- of aanmerkingen, want e.e.a. is zeer secuur afgehandeld.

J.C. van der Mijn
J.C. van der Mijn

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende en correcte service, goed en vriendelijk personeel geeft een betrouwbaar gevoel

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Na telefonisch contact duidelijke afspraken gemaakt die keurig zijn nagekomen.

Zeer goed (9/10)
Score voor Woningontruiming-Regionaal:4.5/5

Zeer goed.

Bedrijfsinformatie

Woningontruiming Regionaal B.V. verzorgt verhuizingen naar een zorginstelling (seniorenverhuizingen), woningontruimingen op maat en het bezemschoon opleveren van woningen. Alle inboedel wordt op zorgvuldige wijze door ons verwijderd en zoveel mogelijk hergebruikt. Nog bruikbare inboedel en kleding gaat in veel gevallen naar goede doelen als het Leger des Heils, tal van kringloopwinkels en sociaal maatschappelijke instellingen.
Adres
Jacoba van Beierenlaan 63