Jan van Ingen Schenau

Fijn contact met het bedrijf en met name met Anita en Carry. Veel werk uit onze handen genomen en e.e.a. keurig afgewerkt

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer klantvriendelijk, erg communicatief.

Van Vliet

Perfect, snel, kundig, en afspraak is afspraak. Duidelijk communicatie. De inspecteur van de woningbouwverniging was zeer tevreden bij het opleveren van het huis. Een dikke 10!

€l Toro soy yo

Perfect, klantvriendelijk, duidelijke afspraken en goed nagekomen, prima service, fantastisch bedrijf!!

Meijer

Prima uitgevoerde woningontruimung

Beschrijf hier uw ervaring

Mark van de Honert is een prettig persoon die met je meedenkt. Hij stemt eventuele onduidelijkheden consequent af ; hij is klantgericht. De ontruiming is perfect uitgevoerd; de buren hebben nauwelijks iets van de werkzaamheden gemerkt.

Dhr Veenis

Vanuit het buitenland in samenwerking met mijn notaris dit bedrijf ingehuurd om de woning leeg te laten halen. Dit is allemaal zeer correct verlopen. Mijn notaris was ook zeer tevreden. De 5...

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle, accurate afhandeling. Reageerde snel op aanvraag offerte. Heeft de opdracht naar volle tevredenheid afgehandeld.

Leo

Goede informatie. Duidelijke offerte. Prettig contact. Afspraken goed nagekomen.

Beschrijf hier uw ervaring

Werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Viel niets op aan te merken.

Klantvriendelijkheid, snelle respons

Bierkens

Na verhuizing van moeder moest het appartement schoon worden opgeleverd en waren er veel spullen welke achter bleven

Beschrijf hier uw ervaring

Perfect de opdracht uitgevoerd , leeghalen van de woning en schoon opgeleverd, prima!,,

Cas

Zeer goed uit de brand geholpen door dit bedrijf. Ze hebben een last van mijn schouders gehaald. De makelaar gaf een groot compliment hoe mooi het er uit zag. Ik heb de mannen een dikke fooi...