Bijzondere goede communicatie met Lea. Het huis met garage was geweldig goed, netjes en schoon opgeleverd.
Ik zou iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Andre Duinkerke

Zeer professioneel. Vriendelijk en heel eerlijk. Prettig om mee samen te werken.
In het algemeen een prima ervaring.

Geweldig hoe in 1,5 dag een woning ontruimd wordt en netjes wordt opgeleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitermate klantvriendelijk, duidelijke afspraken, alles wordt uit handen genomen.

Wij hebben een hele prettige ervaring met woningontruiming Delta.
Heel klantvriendelijk, met respect voor de spullen in de woning, alles afgehandeld volgens afspraak.
Heel geod...

Wim den haan

Uitstekend. Alle werkzaamheden uitgevoerd zoals afgesproken. Keurig achtergelaten.

R. Manni

De ervaring met dit bedrijf is goed geweest. Er waren goede afspraken die ook nagekomen zijn. Het huis is in een goede staat opgeleverd. De contacten waren prettig. Dit gaf ook vertrouwen. De...

Beschrijf hier uw ervaring

De klant heeft gezorgd voor een prominente plaats op google. Door weinig kennis van de lokale markt, werd voor dit bedrijf gekozen. Zij hebben gedaan, wat ze beloofden.

W.K.Verhoeve

Goede ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke offerte en communicatie. Prima afhandeling van de ontruiming.

S. van Dijk

Meer dan tevreden. Van het gesprek/huisbezoek voor het maken van de offerte, de ontruiming en oplevering, tot en met de laatste mail...alles is correct verzorgd.

Beschrijf hier uw ervaring

De offerte was duidelijk en uitgebreid geformuleerd. Dit vond ik erg prettig.
Er werd meegedacht over de sleuteloverdracht en contact met de woningbouwvereniging.
De contactpersoon dacht mee in het oplossen van dingen i.v.m de verre reis afstand tussen ons huisadres en de te ontruimen woning.

Marjan

Bij het opnemen van de ontruiming van het huis van mijn tante meteen een goed gevoel. Alles maar dan ook alles is uit handen genomen, zelfs de uiteindelijke overdracht naar de woningbouw. Van die...

Beschrijf hier uw ervaring

Snel contact, duidelijke offerte, nette ontruimers, zeer vakkundig gedaan!

We zijn naar volle tevredenheid geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Sabrina Petrassi, en zulle uw bedrijf aanbevelen.