De Haas

Erg klantvriendelijk ! Afspraken worden stipt nagekomen. Uitvoering van het werk is goed gegaan Ik kan dit bedrijf een ieder aanraden.

Matthijs

Buitengewoon tevreden over hoe alles is verlopen. Duidelijke offerte, afspraken worden nagekomen, kundig personeel. De verhuuurder gaf ook nog een compliment!

Prima ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer professioneel, fijne mensen en keurige afhandeling!
Ik kan Woningontruiming Delta georganiseerd door Mw Slijkhuis iedereen aanraden

N. Ruitenbeek

In het te onruimen huis hebben we een rondgang gemaakt met de manager van het brdrijf, xodat het werk kon worden opgenomen. Hierbij ontvingen we informatie over de gang van zaken, zoals opname...

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijkheid en nauwkeurigheid is bijzonder groot. Aan alles is gedacht. Communicatie is duidelijk en op tijd.

Prima bedrijf die je veel werk uit handen kan nemen. Er lijkt een redelijk prijskaartje aan te hangen, maar doe het daar allemaal eens zelf voor... dat kan niet.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en duidelijke communicatie. In afspraken nauwkeurig en flexibel.

h diever

Zeer duidelijk met afspraken en een goede komunikatie

Margo

Ivm een overlijden, bedrijf van Mark van den Honert moeten inschakelen. Gelukkig was dit een hele prettige ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

Mark van den Honert reageerde steeds snel, correct en hij voerde uit wat hij had toegezegd.

Marc

Dit bedrijf heeft ons precies geleverd wat je verwacht van een goed ontruimingsbedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Heldere afspraken vooraf. En die afspraken zijn ook nagekomen. Goede onderlinge afstemming over details tijdens de uitvoering van de werkzaamheden.

Han

De woningontruiming was voor ons een emotioneel aangelegenheid. Ik ben blij dat ik dit uit handen heb gegeven aan regionaal woningontruiming. Goed en begripvol geholpen. Keurige offerte en de...

Dhr Maas

Vanaf het eerste telefonisch contact tot de oplevering van de woning zeer tevreden . Duidelijke offerte en goede prijsstelling. Personeel is beleefd en hulpvaardig en kundig.