C. Eisinga

Heel goed en schoon eindresultaat volgens afspraak. Communicatie perfect met sympathiek contact persoon.

Verbeterpunten of tips ?

Aanwezigheid van de sympathieke contact persoon zou zeker wenselijk zijn wanneer er nog een bewoner aanwezig is, tijdens het zware werk van de medewerkers, betreffende de spullen die wel of niet mee... Aanwezigheid van de sympathieke contact persoon zou zeker wenselijk zijn wanneer er nog een bewoner aanwezig is, tijdens het zware werk van de medewerkers, betreffende de spullen die wel of niet mee gaan. Ook al heeft alles een sticker.
Vooral voor ouderen die snel verward raken, en emotioneel.

Holkers

Vriendelijk, snel en ervaren mensen die weten wat ze doen

Verbeterpunten of tips ?

wat mij betreft geen verbeterpunten

Stefan van Zanten

Snel afspraken kunnen maken en een goeie uitvoering door deskundig team.
Fijn dar er ook spullen naar de Kringloop gingen.

Delta ruiming

Alles goed gegaan, duidelijke communicatie, rekening en gewicht afval ook lekker vlot na leegruimen.

Gewoon zo doorgaan

Han

Alles is volgens plan verlopen. Ook een compliment van de opzichter van Woonbron. Wij als familie kunnen dit toch wel emotionele gebeuren goed afsluiten.

Mark

De dienstverlening was erg goed georganiseerd. Wij als erven hadden nogal wat noten op onze zang maar ik moet zeggen dat werd goed opgepakt. Het huis gaat nu netjes opgeruimd de verkoop In. De... De dienstverlening was erg goed georganiseerd. Wij als erven hadden nogal wat noten op onze zang maar ik moet zeggen dat werd goed opgepakt. Het huis gaat nu netjes opgeruimd de verkoop In. De makelaar was er content mee.

Knulst

100%, van begin tot eind

Mark

Omdat mijn vader overleden is als gevolg van Corona moest zijn koopwoning leeggeruimd worden. Contact gezocht met dit bedrijf die veel goede reviews hadden. Gelijk aan de telefoon prettig geholpen... Omdat mijn vader overleden is als gevolg van Corona moest zijn koopwoning leeggeruimd worden. Contact gezocht met dit bedrijf die veel goede reviews hadden. Gelijk aan de telefoon prettig geholpen en een afspraak gemaakt. Regiomanager Carry kwam offerte maken met een mondkapjes voor. (netjes in deze tijd) Carry heeft een keurige offerte opgemaakt en ze zijn aan de slag gegaan. Alles is volgens afspraak uitgevoerd. De woning zag er keurig netjes uit en is binnen een week verkocht. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Odette

Prettig duidelijk eerste gesprek gehad. Offerte is overzichtelijk en to the point. Uitvoering van de woningontruiming probleemloos verlopen. De service is van begin tot eind goed.

Nee niks

A.G.A. Gersjes