Woningontruiming-Regionaal

Woningontruiming-Regionaal Ook benieuwd naar feedback over de webshop Woningontruiming-Regionaal? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company788
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Woningontruiming-Regionaal met 9.6/10. Gebaseerd op 788 ervaringen.

Zuid-Holland

Van Ameide
Van Ameide

Goede communicatie

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Regionaal ontruiming heeft de woning van mijn plots overleden zuster snel ontruimt en goed schoon gemaakt. er was zoveel inboedel dat wij nabestaanden er geen gat meer inzagen. offerte is duidelijk zonder verrassingen achteraf.

Van Nunen

Door de verhuurder van het pand van mijn moeder werd ik gewezen op woningontruiming regionaal. vanaf het eerste contact tot het einde van het werk zeer klantvriendelijk geholpen. verhuurder was ook tevreden, zij had ook niet anders verwacht. je kan ook nog goederen tijdelijk in hun opslag onder brengen. je hoeft dus niet meteen een beslissing over alles te nemen. dit was voor onze familie een uitkomst.

P.M. Heskes
P.M. Heskes
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Correcte behandeling, vriendelijke en behulpzame medewerkers die nergens te beroerd voor zijn. eventuele problemen worden flexibel opgelost.

Allen positieve ervaringen.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Aangenaam verrast door carry en haar mensen. wij kwamen er zelf niet doorheen, maar dat was voor carry totaal geen probleem. netjes en ruim op tijd was de woning geheel en netjes ontruimd.

Beschrijf hier uw ervaring

Inderdaad de klantvriendelijkheid is top, de communicatie helder en snel. Ik heb geen enkel negatief punt te melden. Ga zo door.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed. de afspraken zijn duidelijk worden stipt en snel nagekomen. alles wordt tot in de puntjes verzorgd. mijn complimenten.

Ton van der Waal
Goed (8/10)
Ton van der Waal

zie boven

Score voor Woningontruiming-Regionaal:4/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Prima organisatie, veel persoonlijke aandacht, goede uitvoering van de werkzaamheden.

Dirk H.
Dirk H.

Beschrijf hier uw ervaring

Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Snelle reactie, goede service en de oplevering van de woning was keurig. makelaar gaf ook nog een compliment.

Paula
Paula

Idem

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Zeer goed. duidelijke uitleg bij de offerte. dit is een bedrijf met veel ervaring. alles perfect geregeld voor een schappelijke prijs. de buurman was ook onder de indruk hoe alles verliep.

Mark
Mark

Maatwerk!

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Via internet gevonden. duidelijke website met honderden recensies. dit geeft vertrouwen. zeer tevreden, prettige medewerkers, goede communicatie en flexibel.

Bedrijfsinformatie

Woningontruiming Regionaal B.V. verzorgt verhuizingen naar een zorginstelling (seniorenverhuizingen), woningontruimingen op maat en het bezemschoon opleveren van woningen. Alle inboedel wordt op zorgvuldige wijze door ons verwijderd en zoveel mogelijk hergebruikt. Nog bruikbare inboedel en kleding gaat in veel gevallen naar goede doelen als het Leger des Heils, tal van kringloopwinkels en sociaal maatschappelijke instellingen.
Adres
Jacoba van Beierenlaan 63