Delta komt afspraken na. De medewerkers werken netjes en snel.
Heel positieve ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel een offerte. Heldere communicatie.

regio zuid/midden

Super
Keurige mensen

Beschrijf hier uw ervaring

Meedenkend,rationeel handelend en de boel keurig achtergelaten.

Sanders

Perfecte woningontruiming service! Klantvriendelijk en deskundig . Ik zeg doorgaan zo !

Wolter

Eeen prettig eerste contact, duidelijk ook. Wat opviel was dat ze daarna elke actie ook via email bevestigden. Er viel echt niets op aan te merken. Zou zo weer bij hen klant worden

Beschrijf hier uw ervaring

communicatie is duidelijk en bevestigt alle handelingen.

Yvette

Alles is naar wens verlopen. Voor ons was het toch een emotioneel gebeuren om het huis van je ouders leeg te ruimen. Fijn om te zien dat er allemaal spulletjes nog hergebruikt worden. Dit...

Michel MCM Seekles

Zeer klantvriendelijk en duidelijk in het maken van afspraken over de gewenste werkzaamheden.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke en keurige medewerkers.
De uitruiming verliep als een geoliede machine.

Cruzer

Perfecte service vanaf het begin tot en met de eindoplevering van huis aan de verhuurder. Op vragen komt een snelle respons. Groetjes een tevreden klant !

Henk

Buitengewoon tevreden over de totale woningontruiming. 5 sterren zijn dik verdiend.

De Waard

Het huis van mijn oom is volgens afspraak leeggeruimd. Een hele klus. Zeer tevreden over het eindresultaat. Ook de vijver hebben ze gedempt. Het huis probleemloos aan de woningbouw opgeleverd.

Heleen

Vriendelijk en eerlijk. Zeer voortvarende aanpak. Vanaf de offerte tot de oplevering van de woning is het gegaan zoals afgesproken. We zijn naar volle tevredenheid geholpen.