Korte lijntjes. Afspraken worden goed nagekomen. Communicatie is open en eerlijk. Goed en snel werk geleverd.

Bijzonder goede ervaringen!

zeer klantvriendelijk
prijsopgave goed duidelijk
alles keurig netjes achtergelaten

R. Perri

Ik ben zeer tevreden over CVS, de afgesproken werkzaamheden zijn boven verwachting uitgevoerd.

W. Pieterse

Zeer professionele ervaring met Woningontruiming Regionaal. Van begin tot eind wordt er goed meegedacht. Nog een aantal familiefoto’s teruggekregen die wij als familie over het hoofd hadden...

Prettige communicatie, helder.

Amsterdam Oost

Goede ervaring met desbetreffende contactpersoon.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk in hun informatie en afspraken met goed eindresultaat.

Het gesprek met mevrouw van Swieten kon op heel korte termijn en ervoeren we als bijzonder prettig en sympathiek. We zijn heel tevreden over de uitleg en uitvoering van de werkzaamheden.

Beschrijf hier uw ervaring

duidelijke afspraken; goede communicatie; tijdig aangeven van einde van werkzaamheden, maar wij konden niet op een eerdere tijd ter plekke zijn, waarop de flat is opgeleverd aan de huismeester van Schouwenhove waarmee goed contact was

Professioneel, komt afspraken na, goede prijs, ontzorgt

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer klantvriendelijk, reageren heel snel op mails/vragen.

Was aanbevolen door Rijnhart wonen en maakt alles waar wat ze beloven en tegen een redelijk tarief.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer beleefde en meedenkende werknemer. Alles wat beloofd was is nagekomen. Tot aan aan de overdracht naar Rijnhart wonen, wat wij als zeer prettig hebben ervaren.