De twee nichtjes

Afgelopen maand het huis van onze oom in Nijmegen laten ontruimen door Mark van Honert.
Vanaf het eerste moment verliep het contact erg prettig. Het huis is volgens afspraak en met veel zorg en respect ontruimt. Alles was keurig leeg en stofzuig schoon opgeleverd.
We zijn echt heel fijn ontzorgd.
Nogmaals bedankt!!

M. Maas

Onze ervaringen met woningontruiming-regionaal zijn heel positief. De communicatie verliep heel prettig, met een duidelijke offerte als uitkomst. Bij de ontruiming werd zorgvuldig met de spullen en... Onze ervaringen met woningontruiming-regionaal zijn heel positief. De communicatie verliep heel prettig, met een duidelijke offerte als uitkomst. Bij de ontruiming werd zorgvuldig met de spullen en de woning omgegaan. Na afloop kwamen we niet voor verrassingen te staan: de rekening was geheel in overeenstemming met de offerte. We zijn echt ontzorgd door Mark van Honert en zijn medewerker.

Onbekend

Uitstekend bedrijf. Met prima hardwerkende medewerkers die conform afspraak het werk uitvoeren. Prijs/kwaliteitsverhouding helemaal goed. Ik ben zeer tevreden.

Verbeterpunten of tips ?

Via internet het bedrijf gevonden. Duidelijke overzichtelijke website waarin de werkzaamheden goed uitgelegd werden. Dat spark ons aan. Er was een goede Communicatie en vriendelijke mensen.

Zou dat zo niet weten

T. Hoogerwerf

Positief. Duidelijke en adequate offerte. Ontruiming met ervaren, representatief personeel.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor uw compliment mbt de offerte. Ons personeel waardeert eveneens uw positieve woorden.

J. Huisman

Afspraken stipt nagekomen. Er is hard gewerkt. We werden erop attent gemaakt als er iets gevonden werd wat misschien toch nog voor ons belangrijk kon zijn. Positieve sfeer.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Ons uitgangspunt is dat "afspraak is afspraak" en goed te lezen dat u dat ook zo heeft ervaren. Dank voor uw review.

Familie Wennekendonk

Wij hebben een zeer goede ervaring met dit bedrijf. Alle contacten zijn soepel verlopen en we kregen duidelijke uitleg. Binnen 1 dag was het huis van mijn tante leeg. Wij zijn zeer te spreken over... Wij hebben een zeer goede ervaring met dit bedrijf. Alle contacten zijn soepel verlopen en we kregen duidelijke uitleg. Binnen 1 dag was het huis van mijn tante leeg. Wij zijn zeer te spreken over de manier waarop alles is aangepakt, goed en vriendelijk personeel en alles is netjes afgevoerd.

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Deze positieve review is voor ons een bevestiging dat we als team goed werk verrichten. Dank hiervoor.

Delta

Onze ervaring is zeer positief. Dhr. v.d. Groef reageerde altijd direct op een berichtjr, kwam ook op zeer korte termijn op bezoek in de wo ing om te inventariseren, waarop meteen de offerte volgde.... Onze ervaring is zeer positief. Dhr. v.d. Groef reageerde altijd direct op een berichtjr, kwam ook op zeer korte termijn op bezoek in de wo ing om te inventariseren, waarop meteen de offerte volgde. Toen er nog meer moest gebeuren was dat ook, geen probleem. Alles ging precies zoals afgesproken en er is keurig gewerkt.

Nee, ze zij top?

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Fijn te lezen dat alles van A tot Z voor u op rolletjes is verlopen. Dank voor uw review.

Versluys - de Nie

Zeer klantvriendelijk, netjes en zorgvuldig

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Dank voor uw compliment. Dit lezen we graag.

Laura en Ben Pronk

Na een korte oriëntatie op internet kwamen we al gauw bij dit bedrijf uit. Zeer vriendelijk contact en heldere communicatie met de regiomanager. De ontruiming was tot in de puntjes verzorgt en het... Na een korte oriëntatie op internet kwamen we al gauw bij dit bedrijf uit. Zeer vriendelijk contact en heldere communicatie met de regiomanager. De ontruiming was tot in de puntjes verzorgt en het huis werd keurig opgeleverd. Men was zelfs bereid om een wasdroger en ijskast naar mijn dochter te verhuizen. In 1 woord geweldig.

Nvt

Reactie Woningontruiming-Regionaal - telnr. 085-4014491:

Ons streven is om de cliënt zoveel als mogelijk te ontzorgen. Hartelijk dank voor uw review.