Perfecte professionals die de zorg volledig uit handen nemen. Werken netjes komen afspraken na en gewoon heel prettig hoe alles georganiseerd en opgeruimd wordt. Aanrader!

Was perfect

Mevr de graaf

Zeer te spreken over de dienstverlening van woningontruiming regionaal. Ik zag er als een berg tegenop om het ouderlijk huis te ontruimen. Dit bedrijf heeft het van A tot Z goed gedaan. Communicatie... Zeer te spreken over de dienstverlening van woningontruiming regionaal. Ik zag er als een berg tegenop om het ouderlijk huis te ontruimen. Dit bedrijf heeft het van A tot Z goed gedaan. Communicatie verloopt ook gewoon prettig met een menselijke maat. Ik raad dit bedrijf een ieder aan.

Helemaal niks!

Wij hebben prettig contact gehad met Mark Honert en zijn collega’s
Het huis is op een prettige manier ontruimd.

M.L.van Wingerden

Dit bedrijf is uitstekend. Ik zal het 100% aanbevelen aan personen die hun huis moeten ontruimen of verhuizen. Het bedrijf komt zijn afspraken na. Een 10+ voor het hele team.

Verbeterpunten of tips ?

Ik kan niets bedenken om het nog verbeterpunten te vinden. Gewoon zo doorgaan.

Contact verliep prettig. Ontruiming kon snel geregeld worden. Er werd meegedacht door ondervloer laminaat te laten liggen, omdat stucadoor nog kwam. Helaas waren niet alle spijkers en gordijnrails... Contact verliep prettig. Ontruiming kon snel geregeld worden. Er werd meegedacht door ondervloer laminaat te laten liggen, omdat stucadoor nog kwam. Helaas waren niet alle spijkers en gordijnrails verwijderd en alle gaten in de muur gevuld.

Verbeterpunten of tips ?

Wij kozen dit bedrijf, omdat de spullen naar goede doelen ging. Ik heb zelf gevraagd hoe dat in zijn werk ging. Misschien leuk voor de klant om hier meer aandacht aan te geven.

Marja Van Pernis

Fantastisch bedrijf, betrouwbaar en meedenkend.

Verbeterpunten of tips ?

Wij hebben het huis van onze moeder laten ontruimen door Woningontruiming-regionaal. Woningontruiming-Regionaal weet precies wat er moet gebeuren en voert dat tot in de puntjes uit. Wat vooral heel... Wij hebben het huis van onze moeder laten ontruimen door Woningontruiming-regionaal. Woningontruiming-Regionaal weet precies wat er moet gebeuren en voert dat tot in de puntjes uit. Wat vooral heel prettig was, was de goede communicatie met Carry van Swieten.

N. van der Werff

Alles was zeer duidelijk en transparant. Degene die kwam kijken voor het uitbrengen van de offerte was echt heel goed in het inschatten van het werk, wat er gedaan moest worden en zag een aantal... Alles was zeer duidelijk en transparant. Degene die kwam kijken voor het uitbrengen van de offerte was echt heel goed in het inschatten van het werk, wat er gedaan moest worden en zag een aantal zaken die andere offertemakers totaal over het hoofd hadden gezien, maar wel belangrijk waren. Kortom, dit gaf ons vertrouwen. De communicatie verliep snel en soepel. Ook de overdracht is door woningontruiming regionaal geregeld, tot grote tevredenheid van ons en van de woningbouw.

Bouman

Zeer vriendelijke en professionele afhandeling van de woningontruiming. Communicatie was steeds vlot en accuraat. De woning is geheel volgens afspraken en binnen de gestelde termijn ontruimd.

Verbeterpunten of tips ?

Geen, alles was uitstekend geregeld.

Berrie

Alles is soepel gegaan. Rogier heeft alles goed geregeld. Ik was wel bij de eindinspectie met de verhuurder Woonbron. De opzichter was vol lof. Fijn dat ik deze moeilijke tijd zo heb kunnen... Alles is soepel gegaan. Rogier heeft alles goed geregeld. Ik was wel bij de eindinspectie met de verhuurder Woonbron. De opzichter was vol lof. Fijn dat ik deze moeilijke tijd zo heb kunnen afsluiten.

Nee super gegaan