M Hornstra

Prettige communicatie, betrouwbaar in afspraken

Hennink

Zeer klantgericht en super service goed contact en hele vriendelijke medewerker

Fam. De Bruijn

Bijzonder goed! Telefonisch contact was goed en alles werd netjes geregeld!

Geen verbeterpunten

Roel

Na de woningontruiming van een verwaarloosde en vervuilde woning gaf de opzichter van de verhuurder bij de eindinspectie aan zeer tevreden te zijn over de door Woningontruiming CVS verrichte... Na de woningontruiming van een verwaarloosde en vervuilde woning gaf de opzichter van de verhuurder bij de eindinspectie aan zeer tevreden te zijn over de door Woningontruiming CVS verrichte werkzaamheden (“er is een klein wonder gebeurd hier”). De woning is leeg en schoon opgeleverd conform de opdracht.

Ga zo door!

Delta ontruiming

Daan en zijn schoonzoon van de regio Delta hebben ons geweldig geholpen!!
Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ze wisten gelijk wat we nodig hadden.
Hielden rekening met onze wensen, waren...
Daan en zijn schoonzoon van de regio Delta hebben ons geweldig geholpen!!
Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ze wisten gelijk wat we nodig hadden.
Hielden rekening met onze wensen, waren snel en accuraat.
Een dikke pluim voor hen!!
Ik beveel hen ten zeker aan!

Jacqueline Kros

Geen! Enkel lof.

Paul Joosse

Heel prettig intakegesprek, duidelijke offerte, goede communicatie later per mail en Whatsapp. De ontruiming is onder duidelijke afspraken keurig verlopen.

erven Henkes, Lies van Heijst

Vriendelijk, efficiënt, ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen. Keurig achtergelaten. De foto's waren een kadootje.

nee.

Bert

Onze complimenten voor de wijze waarop Woningontruiming-Regionaal de ontruiming van ons ouderlijk huis heeft gedaan en ook voor de inzet van de medewerkers en hun klantvriendelijkheid.
Alles is...
Alles is zeer nauwkeurig uitgevoerd en de woning is schoon achtergelaten. Precies zoals bij de intake was toegezegd.
Er zijn bij de ontruiming nog enige persoonlijke zaken gevonden en deze zijn aan ons overhandigd. Dit stellen wij zeer op prijs.

h.maal

In 1 woord een fantastisch bedrijf met begrip voor de situaties, zeer aan te bevelen

Verbeterpunten of tips ?

geen verbeter punten ga zo door

Jos Koper

Ervaring ontruiming appartement in één woord UITSTEKEND!! en dat zeg ik in hoofdletters. Voorafgaand op locatie een duidelijke offerte gekregen. Het bedrijf ‘C.V.S. woningontruiming’ is goed... Ervaring ontruiming appartement in één woord UITSTEKEND!! en dat zeg ik in hoofdletters. Voorafgaand op locatie een duidelijke offerte gekregen. Het bedrijf ‘C.V.S. woningontruiming’ is goed bereikbaar en reageert zéér snel. Ook belangrijk, ze denken oprecht met u mee en werken erg netjes. Positieve reviews spreken boekdelen!

Verbeterpunten of tips ?

Zou het echt niet weten 👍