Via internet Delta Ontruimingen gevonden en later werd het bedrijf via via aanbevolen.
Zal het zelf ook zeker aanbevelen want ben uiterst tevreden.
Wat wordt geoffreerd wordt meer dan...

Goede directe communicatie.
Erg hoog werktempo en kundig en aardig personeel.
Was verbaasd over de schone oplevering van de woning en de relatief korte tijd waarin de woning leeg was.

Delta

Bij oplevering van de woning zag alles er perfect uit,geweldig, als nieuw!!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Communicatie was zeer goed, zeer duidelijke informatie,zeer vriendelijk en aandacht bij hetgeen ik te zeggen/vragen had.

Heel de gang van zaken was voortreffelijk!!!!!!

Prima bedrijf wat doet wat ze beloven!

Mevr Treur

Wat een vakmensen ! Zeer proffesioneel. Ook de opzichter gaf zijn complimenten bij de oplevering. Ik had eerst een kringloopbedrijf ingeschakeld. Ik dacht lekker goedkoop. Dit was niks. Ik ben...

Jan de Mooij

We zagen op tegen het ontruimen van het huis. Al bij het eerste contact had ik een goed gevoel dat jullie ons probleem konden oplossen. Het prettige was dat jullie aanwezig waren bij het contact met...

Beschrijf hier uw ervaring

De klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Professioneel meedenken en meewerken. Telefonisch snel contact zonder een lang menu en onzinnige menu's en info. Daarnaast het zeer professioneel werken. En zelfs nadenken of spullen per ongeluk waren vergeten.

Dhr Hofstra

Zeer tevreden over het eindresultaat. Woning is zoals met elkaar afgesproken leeggeruimd. Het huis kan nu de verkoop in. Compliment voor de harde werkers.

M. Rovers

Geen klachten alles perfect gegaan..

Vriendelijk personeel.

Alles is prima verlopen. Ik had letterlijk nergens omkijken naar. Ideaal, zeker als je, zoals ik, 100 km verderop woont en anders steeds heen en weer had moeten rijden.

Evert Jan

Zeer prettig, duidelijke communicatie, duidelijke afspraken en het houden eraan

Beschrijf hier uw ervaring

alle afgesproken werkzaamheden werden tot volle tevredenheid uitgevoerd

goed