Wim Huijser

Alle lof voor de manier waarop de woning van onze zus ontruimd is!

Verbeterpunten of tips ?

Ik kan geen verbeterpunten bedenken.

Fred Bos

Appartement door Richard Sanstra en zijn team leeg gehaald en schoongemaakt.
Appartement door Richard Sanstra en zijn team leeg gehaald en schoongemaakt.
Zeer goed contact en super werk geleverd. Zelfs de controleur van de woningbouw was onder de indruk en die maakt dit regelmatig mee.

Verbeterpunten of tips ?

Dit valt niet te verbeteren.

D Walstra

Het appartement van mijn 80 jarige zus moest ontruimt worden. Contact met CVS ging vanaf het begin prettig en snel. Nadat wij zelf de prive spullen hadden weggehaald, heeft CVS de rest uitgesorteerd... Het appartement van mijn 80 jarige zus moest ontruimt worden. Contact met CVS ging vanaf het begin prettig en snel. Nadat wij zelf de prive spullen hadden weggehaald, heeft CVS de rest uitgesorteerd en verzorgd. Tijdens de ontruiming ben ik nog zelf even wezen kijken en was erg tevreden over de manier waarop alles met respect werd behandeld. Keurig netjes en met minimaal overlast voor de overige bewoners van het woningblok. Ook de overdacht van de huurflat naar de verhuurder verliep dankzij CVS zonder enig probleem, CVS weet van te voren waar je op moet letten zodat je minimale of geen herstelkosten hebt. Met bijzondere dank aan Rogier Breugel van CVS die ons in Amsterdam heeft geholpen.

Patricia Corts

Van begin af aan goed en regelmatig contact met Mark van den Honert. Omdat wij in het buitenland wonen alles via de mail en telefoon gedaan. Het huis van mijn moeder werd verkocht en moest... Van begin af aan goed en regelmatig contact met Mark van den Honert. Omdat wij in het buitenland wonen alles via de mail en telefoon gedaan. Het huis van mijn moeder werd verkocht en moest leeggehaald worden. Alles is afgehandeld volgens afspraak :-)

Carla

Ik heb de verhuizing van mijn moeder naar het zorgcentrum door dit bedrijf laten doen en ook moest haar oude woning worden ontruimd. Vanaf het eerste contact voelde alles zeer prettig. De verhuizing... Ik heb de verhuizing van mijn moeder naar het zorgcentrum door dit bedrijf laten doen en ook moest haar oude woning worden ontruimd. Vanaf het eerste contact voelde alles zeer prettig. De verhuizing is met zorg gedaan, met veel geduld voor mijn moeder.
Haar kamer was op mijn aanwijzingen helemaal ingericht toen zij de kamer betrad, dat is voor ouderen echt heel belangrijk.
Op de dag van ontruiming van de oude woning was ik een beetje emotioneel, dit had ik al aangegeven en daarom kwam de leidinggevende eerst even met mij alleen in de woning voor de laatste instructies, heel prettig en respectvol. Bij de oplevering kreeg ik nog wat spulletjes die wij bij het doorzoeken niet hadden gezien en die van waarde waren. Al het contact was zeer prettig, geruststellend en ontzorgend.
Ik kan iedereen aanraden om in een dergelijke situatie uw opdracht te gunnen aan Woningontruiming Regionaal!

Marion Bogaers

De ontruiming werd verzorgt door Mark van den Honert. We zijn zeer tevreden, er is zeer zorgvuldig gehandeld met begrip voor de nabestaanden. De woning is keurig ontruimd en veegschoon opgeleverd.

nvt

Gerard Radermaker

Wij zijn bijzonder tevreden over de wijze waarop woningontruiming regionaal haar werkzaamheden heeft uitgevoerd. De communicatie, met name met de accountmanmager Ewoud Kronenman, was prettig,... Wij zijn bijzonder tevreden over de wijze waarop woningontruiming regionaal haar werkzaamheden heeft uitgevoerd. De communicatie, met name met de accountmanmager Ewoud Kronenman, was prettig, duidelijk en snel. De ontruimingswerkzaamheden werden snel en volgens afspraak uitgevoerd. Er was echt sprake van een hele prettige "ontzorging'".

Janny Wolfert

Na een telefonisch gesprek is er persoonlijk contact geweest. Dat ervaarden we als heel fijn. Dus klantvriendelijkheid is erg goed. De communicatie over en weer was ook goed.

Verbeterpunten of tips ?

De bedrijven waar spullen naar toe gaan vragen of zij ook alert willen zijn op mogelijke privé zaken die de familie en jullie bedrijf over de kop hebben gezien.

C.A.Kooyman-Happee

Constance Happee,
Ik kan Delta woningontruiming zeer aanbevelen.
Constance Happee,
Ik kan Delta woningontruiming zeer aanbevelen.
Wij zijn zeer content met de onder leiding van Stefan van Antwerpen uitgevoerde ontruiming van een woning in Nieuwdorp met daarbij een fotografisch weergegeven resultaat.
Bedankt

Eline Bakker

Mijn ervaring met Delta woningontruiming was ronduit geweldig. Bijzonder in mijn geval was dat ik de ontruiming van ons huis vanuit het buitenland (Duitsland) moest regelen. Meneer v. Antwerpen... Mijn ervaring met Delta woningontruiming was ronduit geweldig. Bijzonder in mijn geval was dat ik de ontruiming van ons huis vanuit het buitenland (Duitsland) moest regelen. Meneer v. Antwerpen heeft vanaf het begin veel geholpen en is heel professioneel en ervaren, wat mij onmiddellijk gerust stelde. Het kennismakingsgesprek, de afstemming, de gehele communicatie was uitstekend, vooral heel vriendelijk en alles verliep zeer betrouwbaar en ook was er ten alle tijden flexibiliteit als er spontaan iets besproken moest worden. Een allround zeer goede ervaring en ik kon niet gelukkiger zijn. Een absolute aanrader. Hartelijk bedankt Stefan en Delta!

Verbeterpunten of tips ?

Ik heb geen verbeterpunten, alles was super!