John Jansen

De ontruiming is tot in de puntjes verzorgd. Goede communicatie met Stefan, alle afspraken netjes nagekomen en goede service. Top!

Vooral zo doorgaan!

Peter Hoogendam

Het huis van onze oma is volledig gestript en schoongemaakt. We zijn erg tevreden over het geleverde werk. Prima gasten!

Ga zo door

A. Fokkens

Na het overlijden van mijn moeder moest haar huisje worden uitgeruimd. Bij toeval bij dit familiebedrijf uitgekomen. Een fijn kennismakingsgesprek gehad waarbij met alle tijd een luisterend oor werd... Na het overlijden van mijn moeder moest haar huisje worden uitgeruimd. Bij toeval bij dit familiebedrijf uitgekomen. Een fijn kennismakingsgesprek gehad waarbij met alle tijd een luisterend oor werd geboden. Er werd keurig en snel gewerkt en de gemaakte afspraken zijn nagekomen. De uiteindelijke factuur viel zelfs nog wat lager uit dat oorspronkelijk was ingeschat. Een verademing in zo'n verdrietige tijd.

P. Geurts

Als je ouder bent dan 100 jaar, dan heb je heel veel spullen staan in je huis. Vergaard en bewaard. Een museum is er niets bij. Maar eens komt het moment dat onze moeder moest verhuizen naar een... Als je ouder bent dan 100 jaar, dan heb je heel veel spullen staan in je huis. Vergaard en bewaard. Een museum is er niets bij. Maar eens komt het moment dat onze moeder moest verhuizen naar een verpleeghuis.

Om het ons gemakkelijk te maken, wij zijn intussen ook een daagje ouder, hebben wij de hulp van ‘Delta woningontruiming’ ingeroepen om haar appartement leeg te maken.

De wijze waarop dit bedrijf dit heeft gedaan, verdient alle lof. Op respectvolle wijze zijn al haar spullen keurig verwijderd. In slechts één dag is de klus geklaard en kon het appartement aan de verhuurder bezemschoon worden overgedragen. Nogmaals een pluim voor de efficiënte werkwijze en vriendelijk personeel.

En de prijs? Je hoeft er geen bankoverval voor te doen!

Anton Roordink

Anton...zeer goede vakbekwaamde mensen die binnen 1 dag zeer hard gewerkt en netjes alles hebben ontruimd van het huis van vader.Van harte bedankt.

fam. Jonkman-Wassink

De ontruiming betrof de villa met bijgebouwen in Wassenaar waar wij 38 jaar gewoond hebben. Alles ging vlot was binnen 1 dag klaar waarvoor er ook voldoende personeel en vervoer geregeld was. De... De ontruiming betrof de villa met bijgebouwen in Wassenaar waar wij 38 jaar gewoond hebben. Alles ging vlot was binnen 1 dag klaar waarvoor er ook voldoende personeel en vervoer geregeld was. De samenwerking met een van ons liep ook uitstekend. Een echte grote schoonmaak is nog wel nodig maar ons was ook niet meer beloofd dan "bezemschoon'. Niet goedkoop maar achteraf gezien zeker de prijs waard!

Jan Willem Rus

De ontruiming betrof het huis van mijn schoonouders, een woonboerderij in de Betuwe. Van het begin (inventarisatie en inschatting van de kosten) tot het eind (een lege en schone woning) was het... De ontruiming betrof het huis van mijn schoonouders, een woonboerderij in de Betuwe. Van het begin (inventarisatie en inschatting van de kosten) tot het eind (een lege en schone woning) was het contact erg goed en geschiedden de werkzaamheden in een buitengewoon prettige sfeer.
Ook de aftersales zijn prima op orde.

Verbeterpunten of tips ?

Geen te vinden, al zou je op zoek zijn

Hubert Wagelmans

Het betrof een ontruiming van het appartement van onze overleden moeder. Vanaf het eerste contact tot en met de uitvoering heb ik te maken gehad met vriendelijke, deskundige medewerkers en... Het betrof een ontruiming van het appartement van onze overleden moeder. Vanaf het eerste contact tot en met de uitvoering heb ik te maken gehad met vriendelijke, deskundige medewerkers en transparante communicatie. De gemaakte afspraken zijn stipt nagekomen. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

Verbeterpunten of tips ?

Het zou handig zijn een dag voor de ontruiming ter herinnering een SMSje te ontvangen met het tijdstip waarop de ploeg de volgende dag begint.

Ed Sleeking

Fijn contact van het begin tot het eind en goede communicatie.
Fijn contact van het begin tot het eind en goede communicatie.
Woning is volgens de vooraf opgestelde offerte opgeleverd en wat erg fijn was is dat we op de 3 momenten elke keer met dezelfde persoon (Rogier Breugem) een afspraak konden maken, en hij steeds keurig op de overeengekomen tijd aanwezig was.

Hubert Wagelmans