vigelius

Zeer klantvriendelijk,communicatie geweldig en heel netjes opgeleverd
een dikke 10 met een pluim

zo doorgaan

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw mooie review!
Team Woningontruiming Regionaal

Van 't Hof Rijnland Vastgoedmanagement B.V.

Afgelopen week hebben wij voor de 1e keer een woning laten ontruimen door Woningontruiming Regionaal. Vanaf het eerste contact alle afspraken nagekomen en de ontruiming is vlekkeloos gelopen met een... Afgelopen week hebben wij voor de 1e keer een woning laten ontruimen door Woningontruiming Regionaal. Vanaf het eerste contact alle afspraken nagekomen en de ontruiming is vlekkeloos gelopen met een ontruimde en schone woning tot gevolg! Zeker voor herhaling vatbaar!

n.v.t.

Beste mevrouw Vervloed,
Dank voor uw prachtig review. Fijn om te lezen dat onze dienstverlening u zo goed is bevallen!
Wij kijken uit naar de verdere samenwerking.
Team...
Beste mevrouw Vervloed,
Wij kijken uit naar de verdere samenwerking.

V. Vincentie

De info, klantvriendelijkheid en communicatie zijn uitstekend te noemen. Vragen per email worden vrijwel meteen duidelijk beantwoord evenals de telefonische vragen.
De info op website is...
De info op website is uitgebreid en leidt tot weinig vragen.
De offerte is opgemaakt conform de overeengekomen afspraken.
De uitvoering van de werkzaamheden verdient zeker een chapeau. De inboedel wordt, voor zover mogelijk, met respect afgevoerd en er is sprake van structuur en coördinatie in de werkzaamheden. Er is goed gebruik gemaakt van de beperkte parkeerruimte. Het gaf relatief geen overlast.
De factuur is goed te overzien en duidelijk.

Vooralsnog geen

Geachte heer Vincentie,
Geachte heer Vincentie,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat alle aspecten uit onze bedrijfsvoering als zo fijn ervaren zijn door u. Wij zullen de complimenten delen onder onze collega's.

W J Kok

Prima service en goede communicatie

Geachte heer Kok,
Dank voor uw review!

Marijke Schimmer-van de Velde

Alleen maar goede ervaringen!

Geen verbeterpunten of tips

Geachte mevrouw Schimmer-van de Velde,
Dank voor uw mooie review!

Eveline

Heel tevreden over de woningontruiming na verhuizing naar kleinere woning. Zeer professionele werkwijze en vriendelijke benadering. Zou dit bedrijf zo weer inschakelen en aan iedereen aanraden.

Verbeterpunten of tips ?

Nee geen tips voor verbetering want heel tevreden

Beste mevrouw,
Dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u ons zou aanbevelen bij anderen.
Dit zijn voor ons de beste reviews.

A. Koenzen

Naar aanleiding van de goede reviews heb ik dit bedrijf gekozen om de woning + berging van mijn overleden moeder te ontruimen, schoon te maken en opleverklaar te maken. Ik heb er geen moment spijt... Naar aanleiding van de goede reviews heb ik dit bedrijf gekozen om de woning + berging van mijn overleden moeder te ontruimen, schoon te maken en opleverklaar te maken. Ik heb er geen moment spijt van gehad, dit bedrijf ontzorgd echt. Ook heeft het team de spullen, zoals de wasmachine en droger, die ik wilde behouden keurig bij mij thuis (in een andere woonplaats) afgeleverd. Ze hebben ook gelijk mijn oude wasmachine en droger meegenomen. Alles verliep precies zoals van tevoren was afgesproken. Kortom, ik ben dik tevreden en geef een dikke 10 aan het hele team.

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat wij u zodanig ontzorgd hebben.

J. Raven

Ik schrijf niet graag reviews, maar na twee keer uitstekend te zijn geholpen door Woningontruiming-regionaal wil ik dat toch vertellen. Bij de eerste ontruiming moesten we zelf nog aan de luxe... Ik schrijf niet graag reviews, maar na twee keer uitstekend te zijn geholpen door Woningontruiming-regionaal wil ik dat toch vertellen. Bij de eerste ontruiming moesten we zelf nog aan de luxe wennen. We hadden zelf al de nodige spullen naar de kringloop gebracht, maar dat bleek achteraf volledig overbodig. Woningontruiming-regionaal scheidt alle spullen naar de beschikbare stromen. Zelfs voor matrassen wordt vaak nog een goede bestemming gevonden. Privacygevoelige informatie wordt versnipperd. Bij de tweede ontruiming hebben we echt alles aan Woningontruiming-regionaal overgelaten. We hebben alleen met de projectleider van Woningontruiming-regionaal de specifieke zaken doorgenomen. We hebben Woningontruiming-regionaal gemachtigd en zij hebben verder alle gesprekken met woningbouwvereniging Portaal gevoerd. Dit resulteerde in een opleveringsrapport van Portaal, waarin alles is goedgekeurd en er geen extra kosten zijn. Portaal zelf biedt ook ontruiming van het pand aan. Hoe het dan met de scheiding naar stromen zit, weet ik niet. Wat ik wel weet, is dat de prijs, die Portaal vroeg 25 procent hoger lag.

Niet echt.

J. Moonen

Uitstekend werk geleverd in korte tijd. Prima contact met directie en medewerkers voor en tijdens de uitvoering van de werkzaamheden. Gelukkig dat dit bedrijf bestaat. Het voorzag wat mij betreft in... Uitstekend werk geleverd in korte tijd. Prima contact met directie en medewerkers voor en tijdens de uitvoering van de werkzaamheden. Gelukkig dat dit bedrijf bestaat. Het voorzag wat mij betreft in een urgente behoefte.

Geen verbeterpunten.

S.R. Schadé - Fransen

Vandaag is door uw bedrijf een woning ontruimd en schoongemaakt opgeleverd.
Een heel plezierige ploeg mensen is aan het werk geweest: goed gewerkt, deskundig en plezierig in de communicatie Vandaag is door uw bedrijf een woning ontruimd en schoongemaakt opgeleverd.

n.v.t.