Pascal van Vliet

Goede ervaring met het bedrijf, maar minder met het product. Het betreft een serie die minder goed functioneert en gevoelig is voor temperatuur, waardoor het alarm niet kan worden ingeschakeld op... Goede ervaring met het bedrijf, maar minder met het product. Het betreft een serie die minder goed functioneert en gevoelig is voor temperatuur, waardoor het alarm niet kan worden ingeschakeld op het punt waar die een foutmelding geeft. De service van Woningalarm is zeer goed. Eric draait er niet omheen, erkent het probleem en zorgt kosteloos voor een nieuw aangepast product. De kosten verhaalt hij bij de producent, zoals het in dit geval ook hoort.

J van der Meer

Denkt mee met de klant, geweldige service!

Jan Ravenhorst

Ruim 7 jaar geleden werd bij ons het jablotronsysteem geïnstalleerd door de heer van Eric van Spronsen. Van meet af aan waren wij zeer enthousiast over Eric die heel vakkundig het systeem... Ruim 7 jaar geleden werd bij ons het jablotronsysteem geïnstalleerd door de heer van Eric van Spronsen. Van meet af aan waren wij zeer enthousiast over Eric die heel vakkundig het systeem installeerde maar ons ook een uitgebreide uitleg gaf. Niets dan lof over deze firma. Het systeem heeft altijd optimaal gewerkt. Wel moesten soms wat batterijen worden vervangen (eerste na vijf jaar!!!) maar door de geweldige aftersales van Eric was dit een fluitje van een cent.

Ik kan iedereen deze firma van harte aanraden. Een betrouwbaar adres tussen nogal wat beveigingsbedrijven die vooral op omzet zijn gericht.

Edith

Goede ervaringen met dit bedrijf, snelle service een echte aanrader

autobedrijf nowee

Heel vriendelijk en professioneel goed bedrijf!

Willem evers

Wat-een-topservice! Op donderdagavond contact opgenomen en mijn wensen besproken; op zondag een volledige installatie en deskundig advies. Helemaal content met alle ajax-apparatuur en de geleverde... Wat-een-topservice! Op donderdagavond contact opgenomen en mijn wensen besproken; op zondag een volledige installatie en deskundig advies. Helemaal content met alle ajax-apparatuur en de geleverde service. Aanrader!!! 💪

Jos

Door dit bedrijf een alarminstallatie laten installeren van Jablotron.
Door dit bedrijf een alarminstallatie laten installeren van Jablotron.
De service en nazorg zijn geweldig, supersnelle respons, zowel telefonische, online als ter plaatse, zelfs in de late avonduren.
Bij de bestelling van M&C Move-sloten met aan een zijde een knop maakte ik zelf een vergissing met als resultaat de knop aan de verkeerde kant. via de telefoon werd me uitgelegd hoe ik dit zelf kon herstellen.

Kortom: een top bedrijf

John Ooijevaar

Snelle afspraak mogelijk, vakkundig en sympathiek advies gekregen. Daarna snelle installatie met uitleg. werkt uitstekend. Ook nog tussendoor snelle levering extra apparatuur.

Marjoke Wildeboer

In de nacht van zondag op maandag werd er bij mij ingebroken. Maandagmorgen om twaalf uur belde ik dit bedrijf en 's middags om zes uur had ik een volledig geïnstalleerd alarmsysteem. Met uitleg en... In de nacht van zondag op maandag werd er bij mij ingebroken. Maandagmorgen om twaalf uur belde ik dit bedrijf en 's middags om zes uur had ik een volledig geïnstalleerd alarmsysteem. Met uitleg en nazorg. Ik ben er erg tevreden over en voel me weer veilig in mijn eigen huis.