Jaqueline van de Vijver

Ik ben alleen maar tevreden en enthousiast. Eric reageert snel en adequaat, is zeer deskundig, van nieuwe ontwikkelingen op de hoogte en -wat mij persoonlijk zeer aanspreekt- heeft ook nog humor!

Fam Hoppenbrouwer

Deskundig en eerlijk advies
Na acceptatie offerte snelle installatie.
Gewoon Top !!!!

MJ Hoefnagel

Zeer tevreden

Mike Ronday

Super service, ontzettend persoonlijk, veel verstand van zaken.

Leandros Van koert

Gert-Jan

Na bijna 5 jaar functioneerden mijn M&C cilinders niet optimaal. Deze werden heel snel en makkelijk allemaal vervangen.

Nadat 2 jaar later één cilinder niet meer ronddraaide kreeg ik de...

Nadat 2 jaar later één cilinder niet meer ronddraaide kreeg ik de simpele suggestie om deze met de hogedrukspuit door te spoelen en daarna te oliën. En inderdaad de cilinder deed het meteen weer. Op deze suggestie was ik zelf nooit opgekomen. Een goed advies dus!

Thierry en Celestine

Zeer goede ervaring met Eric en WoningAlarm.nl. We hadden heel snel een offerte en zeer snelle installatie. Enorm professioneel geholpen.

Carlo Lander

Goed en betrouwbaar bedrijf

Arjan

Ruim twee jaar geleden heeft Eric bij ons camera's geïnstalleerd, helaas is één camera stuk gedaan. Dit heb ik gemeld tijdens zijn vakantie en de eerste dag na zijn vakantie heeft hij direct de... Ruim twee jaar geleden heeft Eric bij ons camera's geïnstalleerd, helaas is één camera stuk gedaan. Dit heb ik gemeld tijdens zijn vakantie en de eerste dag na zijn vakantie heeft hij direct de camera kosteloos vervangen. Top Service, goed bereikbaar en klantvriendelijk!

PRLT Communicatie

Altijd goed, bereikbaar en betrouwbaar. Dat is het belangrijkste dat je kunt en mag verwachten bij een bedrijf dat waakt over jouw veiligheid.