J. Salmans

Een echte aanrader. Verkoper denkt met u mee. Top service bij vragen/hulp achteraf

Jan Romme

Goed tot zeer goed

Jan

Via Google specialist in Alarmsystemen in de buurt gezocht. Eric reageerde snel, zeker niet opdringerig en kwam met een deskunig en goed advies. Installatie kon op korte termijn met uitgebreide... Via Google specialist in Alarmsystemen in de buurt gezocht. Eric reageerde snel, zeker niet opdringerig en kwam met een deskunig en goed advies. Installatie kon op korte termijn met uitgebreide uitleg. Ik ben dan ook zeer tevreden, ook in de aftersales!

Winnubst & vd Riet Bouw en Onderhoud

Supersnelle levering, Eric snapt precies wat je nodig hebt, geeft goed en eerlijk advies. Helemaal geweldig. Kwaliteit spul !

HorecaShop CTN

Wij zijn Goed geïnformeerd, Verkoper denkt met je mee. Snel geleverd. After sales ook perfect.

Michiel Daams

Uitstekende service en after sales!

Oetze Dusseljee

Excellente Service en After Sales.
Excellente Service en After Sales.
Al sinds 2019 klant bij WoningAlarm en elke keer onder de indruk van de service. Echt, geen moeite is teveel bij vragen en advies en altijd wordt er een passende oplossing gevonden. Reeds 2 keer een alarminstallatie en deursloten door WoningAlarm/VeiligSlot laten aanleggen, na passend advies.
Ik beveel WoningAlarm echt aan.

H Ravensbergen

Alles correct geplaatst,prima uitleg en goede service

Ruud Deelman

Zeer goed ervaren

Henk Zonneveld

Keurig netjes. Goede en eerlijke voorlichting. Wordt geen druk op gezet om te bestellen.