Rik H.

Perfecte installatie, perfecte uitleg, perfecte after-service

Rob Ruijgrok

Goed bedrijf waar wordt geluisterd naar de klant. Prima installatie en uitleg on site door Eric. Bij vragen reageert Eric altijd snel en adequaat en helpt je waar nodig.

Cees van der Poel

Snel en professioneel

Eva

Onze aannemer had via dit bedrijf al onze cilinders gekocht. Twee jaar later was een cilinder kapot en dit is keurig opgelost door het bedrijf. Zit echt een vakman achter die zijn best doet om het... Onze aannemer had via dit bedrijf al onze cilinders gekocht. Twee jaar later was een cilinder kapot en dit is keurig opgelost door het bedrijf. Zit echt een vakman achter die zijn best doet om het probleem op te lossen. Top!!

A

Super fijne en vriendelijke service! één tip: iets duidelijkere vermelding over meten van maten cilinders

Reactie WoningAlarm.nl:

Beste heer A, hartelijk dank voor uw review. De uitleg over opmeten cilinders staat met 2 methodes bovenaan op de website onder menu informatie met tekst en foto hoe u het beste kunt meten en we... Beste heer A, hartelijk dank voor uw review. De uitleg over opmeten cilinders staat met 2 methodes bovenaan op de website onder menu informatie met tekst en foto hoe u het beste kunt meten en we geven daar aan dat u bij twijfel het beste even kunt bellen, 7 dagen per week tot 23:00.

fam. Roefs

Erg fijn bedrijf en deskundig advies. In het vele aanbod van beveiligingssystemen een goed advies gekregen over het meest geschikte systeem (met wel of geen camera's). En daarna altijd beschikbaar... Erg fijn bedrijf en deskundig advies. In het vele aanbod van beveiligingssystemen een goed advies gekregen over het meest geschikte systeem (met wel of geen camera's). En daarna altijd beschikbaar voor vragen.

jp zweers

Prima service, goede bereikbaarheid en adviezen

Rosario

Heel erg klantvriendelijk, betrouwbaar, meedenkend, adviserend, accuraat en aardig

Henk Ebbelink

Gemakkelijk te bestellen op de site. Zeer snelle levering. (binnen 11 dag)..Sloten zijn zeer goed. Contact met verkoper erg makkelijk en geeft goeie voorlichting. Ik kom hier zeker weer en kan dit... Gemakkelijk te bestellen op de site. Zeer snelle levering. (binnen 11 dag)..Sloten zijn zeer goed. Contact met verkoper erg makkelijk en geeft goeie voorlichting. Ik kom hier zeker weer en kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

B.F. Commandeur

Heel goed