Hans

Al jaren zeer professioneel en geeft goede adviezen

Silvester Kok

Perfecte service en zeer deskundig

Marjan Korteweg

Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden. Vakkundig, betrouwbaar en bij problemen goed bereikbaar. Snelle, vriendelijke service. Klantgericht.

Smoorenburg

Hele goede en snelle service - mocht je na afloop nog wat vragen hebben dan wordt er steevast supersnel gereageerd op mails - zeer fijn en betrouwbaar bedrijf.

Peter Haremaker

Dit bedrijf is een ware verademing in een tijd dat bedrijven zich structureel niet aan hun afspraken houden. Bestelling om 17 uur geplaatst, een dag later om 14 uur ontvangen.

T. Andrea

Is zeer goede onderneming, zeer professioneel, goede service en klantvriendelijk.

Stephanie

Zeer positief. duidelijke informatie en zeer kundig.

Peer Maas

Wij zijn zeer tevreden over de service van Veiligslot, ook als je er 'jaren' geleden cilinders heb gekocht!
Ze geven er prima adviezen m.a w. ze denken met je mee om tot een hele veilige oplossing te komen!

Vve Rozen C Remmerswaal

Zeer goede ervaringen en een zeer bekwaam

Ronald van Weezel

Wij zijn zeer tevreden met het alarm systeem en met name met de directe assistentie indien die nodig is