Katwijk

Na een jaar ervaring met WoningAlarm nog steeds tevreden.

Ron G

Echt een topbedrijf, Eric heeft enorm veel kennis en vindt het leuk dit te delen. Geeft snel en goed antwoord op alle vragen. Kan dit bedrijf iedereen aanraden.

Tim

Ik heb een geweldige service van WoningAlarm.nl/Eric ervaren.

Ik heb een geweldige service van WoningAlarm.nl/Eric ervaren.

De communicatie verloopt erg prettig; voor de installatie heb ik meermaals telefonisch contact gehad om een aantal zaken door te spreken. Tijdens de installatie van het alarmsysteem was het absoluut geen probleem om alsnog wat zaken te wijzigen. Ter plaatste geeft Eric een gedegen, maar bovendien eerlijk, advies met betrekking tot het systeem. De installatie zelf wordt erg netjes en professioneel gedaan, waarna alles goed wordt ingeregeld en uitgelegd.

Tevens kan ik bevestigen dat de aftersales ook erg goed is. Door (vermoedelijk een fabrieksfout) was er een storing opgetreden welke op zeer korte termijn keurig is opgelost. Tevens blijft Eric prima bereikbaar voor vragen/adviezen over de installatie.

Ik zou WoningAlarm.nl dan ook van harte aanbevelen als je op zoek bent naar een alarm installatie.

Janssen

Wat een GEWELDIG bedrijf en wat een TOP service. Als je een inbraak installatie van plan bent om aan te schaffen, doe dat dan hier.

A.

Begeleiding voor en na aankoop, samen met de best beschikbare prijs

Glashandel Schijns.

Top bedrijf, zeker een aanrader!

Niels

Vriendelijk en behulpzaam

Rugers- Van Leeuwen

Zeer goede ervaring: goed en deskundig advies, betrouwbaar, snelheid ( goed bereikbaar, erg prettig!) en prima service.