Fam. van der Lans-Troost

Afgelopen zomer -sneller dan gedacht- onze “droomplek” gevonden dankzij Ab. En toen… met behulp van Ab en Jo (interieur), Sophie wordt ons “notre vie en France” compleet gemaakt. Wat een service,... Afgelopen zomer -sneller dan gedacht- onze “droomplek” gevonden dankzij Ab. En toen… met behulp van Ab en Jo (interieur), Sophie wordt ons “notre vie en France” compleet gemaakt. Wat een service, vriendelijkheid en vertrouwen. Heel blij mee, we kunnen niet wachten en een ieder aanbevelen. Voelt fijn ondanks de afstand waarop alles geregeld moet worden.

Damaschek

Fijn contact, vlotte reactie op al onze vragen, open, eerlijk en duidelijk

Hans van Antwerpen

Deskundig en zeer professioneel, betrouwbaar en eerlijk, bijzonder prettige sfeer en communicatie

Devos

We hadden pas iets gevonden in het zuiden vòòr corona met de hulp van deze super vriendelijke mensen en zij hebben ons dan ook geholpen gedurende deze hele helse periode. We konden er niet fysiek... We hadden pas iets gevonden in het zuiden vòòr corona met de hulp van deze super vriendelijke mensen en zij hebben ons dan ook geholpen gedurende deze hele helse periode. We konden er niet fysiek aanwezig zijn om af en toe de werken op te volgen maar zij zorgden voor de nodige feedback . De finale afhandeling hebben ook Zij op zich genomen, fantastisch! Hartelijk dank, P & V

Mark Voncken

We zijn zeer tevreden over de werkzaamheden die TTC heeft uitgevoerd. Het betrof een uitgebreide renovatie van een vakantie villa in Zuid Frankrijk waarbij oa het huis is uitgebouwd, het dak is... We zijn zeer tevreden over de werkzaamheden die TTC heeft uitgevoerd. Het betrof een uitgebreide renovatie van een vakantie villa in Zuid Frankrijk waarbij oa het huis is uitgebouwd, het dak is vernieuwd, nieuwe badkamers zijn geplaatst, een klimaat-systeem is geplaatst, schilderwerk binnen en buiten is uitgevoerd, een nieuw zwembad en terras is aangelegd etc. Het is binnen een redelijke termijn, met goede kwaliteit en tegen een realistische prijs uitgevoerd. Communicatie was over het algemeen goed en afspraken werden nagekomen. Na oplevering waren er nog wat aandachtspunten en die zijn keurig opgepakt. Er werd en wordt gezocht naar oplossingen. Al met al een fijne samenwerking.

Ab is erg hulpvaardig, kundig en altijd bereikbaar. Prima begeleiding, Hartelijk dank!

Een droom die werkelijkheid geworden is mede dankzij Ab, alles kon in onze eigen taal en Ab wist snel onze verlangens te achterhalen, zéér leuke samenwerking en zeker een aanrader!

We hebben Wonen aan de Côte d'Azur leren kennen als de ideale intermediair. Ze leveren de service waarvan wij dachten dat die in Frankrijk niet bestond. Hulde! Jo en Ab, ga nog lang zo door!! We hebben Wonen aan de Côte d'Azur leren kennen als de ideale intermediair. Ze leveren de service waarvan wij dachten dat die in Frankrijk niet bestond. Hulde! Jo en Ab, ga nog lang zo door!!
Een bijzonder tevreden klant.

Zeer goede ervaring. Ab is een deskundige, zeer vriendelijke en betrokken makelaar!
Complimenten

Evert-Jan Bonnike

Door wonen aan de Cote d’azur zijn wij geattendeerd op het fantastische huis in Mandelieu-La-Napoule. Zoals altijd in zo’n situatie, zeker in Frankrijk, vraagt de uiteindelijke overeenstemming en... Door wonen aan de Cote d’azur zijn wij geattendeerd op het fantastische huis in Mandelieu-La-Napoule. Zoals altijd in zo’n situatie, zeker in Frankrijk, vraagt de uiteindelijke overeenstemming en definitieve aankoop veel begeleiding waarbij zij ons heel goed hebben geadviseerd en begeleid.