Guido Nijs

Vlot verlopen via mail. Per telefoon echter moeilijk te bereiken. Men neemt de telefoon niet op.

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Communicatie via telefoon is sterk te verbeteren.

Marc Andriessen

Wij werden super goed geholpen en geadviseerd door Noortje Hoekstra. Na een paar gerichte vragen had ze perfect begrepen wat we zochten en is ze actief en efficiënt mee gaan denken en zoeken.... Wij werden super goed geholpen en geadviseerd door Noortje Hoekstra. Na een paar gerichte vragen had ze perfect begrepen wat we zochten en is ze actief en efficiënt mee gaan denken en zoeken. Fantastische ervaring met Wondercruises dankzij Noortje.

Telefonisch moeilijk bereikbaar

Decremer

Hopeloos

de telefoon opnemen

Johny

Alles heel vlot verlopen . En vlug antwoorden gekregen op de gestelde vragen . Top

Geen verbeterpunten

TUI Dendermonde

Snelle en professionele werking

neen

Vanderstappen

Nemen de tijd om je vragen te beantwoorden

Tot hiertoe niet...

van acker patrick

Wij zijn in September op cruise geweest naar ijsland en omgevingen een 15 daagse tocht met MSC . Wat ons is opgevallen is dat de kwaliteit van het eten op deze boot achteruit is gegaan tegenover de... Wij zijn in September op cruise geweest naar ijsland en omgevingen een 15 daagse tocht met MSC . Wat ons is opgevallen is dat de kwaliteit van het eten op deze boot achteruit is gegaan tegenover de vorige keer . Bij het boeken in Antwerpen heeft de zeer vriendelijke medewerkster er ons wel op gewezen , maar omdat wij het schip kende maakte er geen bezwaar tegen , natuurlijk was het prijsverschil wel aanzienlijk en dat hebben we ook ondervonden . Niet dat MSC niet goed is , het is van iets mindere kwaliteit wat het eten betreft voor de rest best dik ok .
Het personeel van Wondercruises Antwerpen is super vriendelijk en zeer behulpzaam , ook weten ze waarover ze spreken en staan u goed bij in het maken van uw keuze . Wij gaar zeker terug naar hen als we op cruise gaan .

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

niet direct iets op aan te merken