Peter Verheyleweghen

Het was onze eerste ervaring met het boeken van een cruise. De mensen van Wondercruises hebben ons zéér goed geholpen en ons alle noodzakelijke informatie gegeven. Ons persoonlijk contact was... Het was onze eerste ervaring met het boeken van een cruise. De mensen van Wondercruises hebben ons zéér goed geholpen en ons alle noodzakelijke informatie gegeven. Ons persoonlijk contact was Noortje Hoekstra die ons met raad en daad onze eerste cruise heeft laten boeken - een extra pluim voor haar.

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Wij zien er naar uit om onze eerste cruise te ervaren en kunnen dan eventueel oordelen of er verbeterpunten zijn.

Mathees

Heel vriendelijk personeel. Bij vragen via mail, heel snel antwoord.

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Op de factuur slechts alleen het eindbedrag, liever bedrag per onderdeel en kortingen, vooral als je nog vakantiedagen bijboekt.

Marc Tobback

Correct georganiseerde cruise

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Vlak voor de eindafrekening steeg de totaalsom ineens met 25 euro om onduidelijke redenen.

Transparantie in de prijsstructuur

Reactie Wondercruises.be:

Geachte heer,
Geachte heer,
Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die u genomen heeft om uw bevindingen aan ons kenbaar te maken. Uw beoordeling zal worden gebruikt voor het optimaliseren van onze service en die van onze leveranciers.
Wij trachten alle prijzen juist weer te geven op onze website alsook alle bijbehorende informatie. De prijzen worden ons door de rederij opgegeven en tijdens het boekingsproces wordt de meest actuele prijs en beschikbaarheid opgehaald. Het spijt ons dat dit bedrag iets hoger lag dan de prijs die eerder zichtbaar was. Helaas hebben wij hier verder geen invloed op.
Wij danken u voor uw boeking!
Uw Wondercruises Team

yvan callebaut

Alle nodige informatie is overzichtelijk en duidelijk. Zeer snelle en goede reacties van jullie medewerkster.

neen

Wesley

Aangename en positieve ervaring. Vriendelijke werknemers. Duidelijke antwoorden op vragen.
Beloftes worden waargemaakt, bijvoorbeeld een belofte om snel extra informatie via mail over te maken resulteert effectief in een snelle mail met volledige en duidelijke informatie.
Bravo.

Chris Van de Ven

Ter plaatse goed geholpen, online toch wat zoeken. Boeking moeten herhalen hetgeen onzekerheid veroorzaakt.

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

bereikbaarheid met telefoon is nihil.

Hugo Godts en Gerda Mathees

Beste MSC Cruises Team,

Beste MSC Cruises Team,

Ik wil graag mijn oprechte dank en waardering uitspreken voor de onvergetelijke ervaring die mijn gezelschap en ik hebben gehad tijdens onze recente cruise met een van jullie schepen.

Vanaf het moment dat we aan boord kwamen, werden we begroet met warme gastvrijheid en een gevoel van opwinding voor wat er zou komen. De service aan boord was uitstekend, met attente en vriendelijke bemanningsleden die er altijd waren om ervoor te zorgen dat onze behoeften werden vervuld en dat we ons thuis voelden.

De accommodaties waren comfortabel en goed onderhouden, waardoor we elke dag konden genieten van een rustgevende nachtrust na een dag vol avonturen. De culinaire ervaring aan boord was voortreffelijk, met een breed scala aan heerlijke gerechten die aan elke smaak tegemoetkwamen. Het was een waar genoegen om elke maaltijd te genieten, of het nu in het hoofdrestaurant was of in een van de specialiteitenrestaurants.

Wat betreft de entertainment en activiteiten aan boord, we werden nooit teleurgesteld. Van live muziek en theatervoorstellingen tot spannende excursies aan wal, er was altijd iets te doen voor iedereen in ons gezelschap. We waardeerden ook de diverse culturele en educatieve evenementen die werden aangeboden, waardoor onze reis nog verrijkender werd.

Kortom, onze ervaring met MSC Cruises was niets minder dan spectaculair. Jullie toewijding aan uitmuntendheid en klanttevredenheid is duidelijk te zien in elk aspect van de cruise-ervaring, en we zijn dankbaar voor de herinneringen die we hebben kunnen maken tijdens deze reis.

Nogmaals hartelijk dank aan het hele team voor jullie voortreffelijke service en toewijding aan het creëren van onvergetelijke vakantiemomenten. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer met MSC Cruises te reizen en nieuwe avonturen te beleven.

Hugo Godts & Gerda Mathees

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Eigenlijk hebben wij geen verbeterpunt.

Roger en Deanna BORREMANS - JACOBS

Reis VEEL TE VROEG GEBOEKT.Had ik de reis vandaag op het vakantiesalon in Antwerpen geboekt kreeg ik 10% KORTING.
Dus.........

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Clienten op tijd verwittigen van mogelijke kortingen,dan komen ze ter plaatse geen verrassingen tegen en wordt er misschien ook meer besteld.
Staat wondercruise volgende week op het...
Staat wondercruise volgende week op het vakantiesalon in Brussel?
Is daar ook korting voorzien als men een cruise besteld?

Philippe Opsomer

Top!